197x BMW E12 520

Forum namenjen vsem lastnikom ostalih klasičnih BMWjov starejših od 25let. (2002,e21,e9,e12,e23,e24,e28,...)

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Ježek » 27 Dec 2014, 21:41

Zanimiv projekt bo tole :)
Imaš že kakšne plane okoli motorja?
Čestitke za nakup in srečno vožnjo! :D
Ježek
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 27 Dec 2014, 21:18
Kraj: Velenje

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 28 Dec 2014, 12:21

Jack747 napisal/-a:Kolk je to "mal" za počakat? :D
Nestrpnost narašča! Je sploh še kak lastnik e12 v Sloveniji ali si ti edini?

Niti jz ne vem odgovora, kok je to ''mal.'' :D
Ko sem mel prvič priložnost za nakup E12, slabo leto nazaj, mi je v pogovoru lastnik avta povedal, da so v Sloveniji še registrirane 2-3 E12ke. Se prav skupaj z njegovo neregistrirano, bi morale bit vsaj 3-4. Ta, mat črna E12 se je potem prodala razstavljena, v kakšnem stanju je zdaj, nimam pojma. Enkrat letos sem na avto.netu zasledil oglas za eno (vsaj po slikah) lepo granatrot-metallic E12ko, brez cene, zato sem poklical lastnika in izvedel, da hoče zanjo dobrih 5k €, kar mi je blo preveč. Tretja je zdej moja 520ka. Najbrž je še kakšna kje, ampak jz vem samo za te 3...

Ježek napisal/-a:Zanimiv projekt bo tole :)
Imaš že kakšne plane okoli motorja?
Čestitke za nakup in srečno vožnjo! :D

Hvala.
Motor zaenkrat še ostaja M20B20, v planu pa je M30B35 stroker. Enako motorizacijo ma E12, ki sem ga objavil na prejšnji strani, zato je po eni strani manj zanimiv projekt, ker je že bil narejen, po drugi strani pa si težko zamislm bolj primeren motor za ta avto. Zanimiv projekt bi bil tud M30 turbo, sam ga je kr težko dobit, al pa celo S38, ampak M30 je bil tud originalno v teh avtih in zato po mojem najbolj paše...


Z E12 sva včeri dokazala, da se ne bojiva snega. :D Čez zimo se drugač ne bom velik vozil z njim, sploh dokler ne zaščitim vseh načetih mest... V bistvu sem že ugotovil, da bi rabil še en avto, nujno. :)) Za brezvezne, par km dolge vsakodnevne vožnje mi je res škoda obeh avtov, ampak zarad prostora in €€€ je trenutno tretji avto samo želja, drugač bi hitr tekel po kakšnega E36 compacta ali E30... Ob snegu pa v hribe, namest na parking... :ymdaydream:
Anyway, foto dokazi:

Prvo tankanje
Slika

Če že nisem edini lastnik E12ke v Sloveniji, sem pa najbrž edini, ki jo uporablja tud za zimske radosti :D
Slika


Iskreno, ni blo lih najboljš tole. Prvič zato, ker sem mel ves čas v glavi, da je treba ful pazit na avto in sem zato vozil zlo zadržano, drugič zato, ker mam avto šele par dni in ga še spoznavam, in tretjič, ker očitno mešanca benz/zrak ni čist prava in avto ob polnem gasu čist zamori, zato si z 2. prestavo nisem mogel velik pomagat, s 1. pa so ble hitrosti prenizke.
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 28 Dec 2014, 12:51

Aha hvala, potem jih je več kot sem si mislil. A ima avto že certifikat oldija ali moraš še zrihtat to naknadno?
Ne skrbi, če ni blo najbolše, sej bo stroker notri prletu. Pol bo pa luštno. :D
Zgleda pa hudo, res! Še BBS-ke maš gor ;) Res bo zanimivo, vso srečo!
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 28 Dec 2014, 18:37

Jack747 napisal/-a:Aha hvala, potem jih je več kot sem si mislil. A ima avto že certifikat oldija ali moraš še zrihtat to naknadno?
Ne skrbi, če ni blo najbolše, sej bo stroker notri prletu. Pol bo pa luštno. :D
Zgleda pa hudo, res! Še BBS-ke maš gor ;) Res bo zanimivo, vso srečo!

Že mam ta problem, da v prometni piše starodobnik. :)) Problem zato, ker to pomeni, da odpadejo vse predelave.
Vem za par avtov v Sloveniji, ki so konkretno predelani, pa majo certifikat, ne vem pa, kako... Te stvari se bom mogu pravočasno še pozanimat, ampak začel bom itak z zaščito pred rjo itd., tko da mam še čas...
Hvala.
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a marc » 28 Dec 2014, 18:55

Hoonigan napisal/-a:
Jack747 napisal/-a:Aha hvala, potem jih je več kot sem si mislil. A ima avto že certifikat oldija ali moraš še zrihtat to naknadno?
Ne skrbi, če ni blo najbolše, sej bo stroker notri prletu. Pol bo pa luštno. :D
Zgleda pa hudo, res! Še BBS-ke maš gor ;) Res bo zanimivo, vso srečo!

Že mam ta problem, da v prometni piše starodobnik. :)) Problem zato, ker to pomeni, da odpadejo vse predelave.
Vem za par avtov v Sloveniji, ki so konkretno predelani, pa majo certifikat, ne vem pa, kako... Te stvari se bom mogu pravočasno še pozanimat, ampak začel bom itak z zaščito pred rjo itd., tko da mam še čas...
Hvala.


Ko poizveš to s predelavami in certifikatom posreduj še tukaj informacije. :D Koliko ima pa kej rje e12ka? Upam, da bo konkretno poštimana, ker so res redke pri nas. Da nauš bitumn špricu čez rjo ali skrito rjo. :D Pa predvidevam, da bo kak profič ti to delu, praši ga kake preparate bo uporabil. Če boš pa sam pa priporočam na podvozju dvokomponentne barve in wurth nevtralizatorje nakoncu pa še a3m bitumen ali kako drugo preverjeno dobro zaščito. Pride malo dražje, samo ne na dolgi rok. :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 28 Dec 2014, 20:01

marc napisal/-a:Ko poizveš to s predelavami in certifikatom posreduj še tukaj informacije. :D Koliko ima pa kej rje e12ka? Upam, da bo konkretno poštimana, ker so res redke pri nas. Da nauš bitumn špricu čez rjo ali skrito rjo. :D Pa predvidevam, da bo kak profič ti to delu, praši ga kake preparate bo uporabil. Če boš pa sam pa priporočam na podvozju dvokomponentne barve in wurth nevtralizatorje nakoncu pa še a3m bitumen ali kako drugo preverjeno dobro zaščito. Pride malo dražje, samo ne na dolgi rok. :)

Bom posredoval, če pa ti prej zveš, pa tud prosim napiš. :)
Karoserija nima velik rje, eno mal bolj grozno točko je saniral prejšnji lastnik, manjkata še barva in lak čez, potem pa mi ostanejo še spodnji robovi vrat in še kakšna točka kje, ampak glede na starost je stanje super. Kakšno je podvozje pa rajš ne bom govoru, dokler ne vzamem tepiha ven. :D Po besedah bivšega lastnika, ki je vzel tepih ven, je avto zdrav. Pragovi sem videl, da so že bli rihtani, ker ni več čepov za odtekanje spodi, kar je za moje pojme najboljša varianta pri sanaciji. Ampak najprej bom pogledal, potem pa govoril o stanju.
Zaenkrat bom delu sam in brez skrbi, ne bom šparal. Za wurth sem že odločen, ker še nisem slišu negativnih ocen, ostalo te bom pa mogoče še kontaktiru, ko bom izbiral konkretne produkte. Je pa tko, da zaenkrat bom naredil enako kot prejšnji lastnik - odstranil rjo in zaščitil, barval pa ne bom, ker je metallic barva in je itak ne bi zadel. Neki časa bo grdo, potem pa je itak v planu komplet barvanje, se prav avto razstavit, speskat, primer, barva, lak. To pa bo seveda delano profesionalno. Za barvo še nisem odločen.
Zadnjič spremenil Hoonigan, dne 28 Dec 2014, 20:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Ježek » 28 Dec 2014, 20:04

Glede homologiranja na starodobnike je načeloma tako, da dokler imaš samo certifikat (kartonček od zveze- popust na zavarovanje) lahko homologiraš karkoli ti pač papirji dopuščajo. To je preverjeno, nevem pa še, kako bodo gledali na zvezi ob podaljšanju certifikata. :D
Če pa imaš status starodobnika (vpis v prometni - popust tudi na cestnino) pa naj nebi bilo mogoče nič več homologirat.. Vsaj tako pravi večina.
Kolikor sem js poizvedoval, pri nas ne vidijo problema, če se tudi na zvezi, ki je izdala certifikat strinjajo s predelavo. Sem pa pripeljal oldija z vpisom v prometni na tehničnega in je bil precej drugačen kot na slikah v certifikatu (Višina, obrobe, platišča, mat siva barva..) pa niso nič komplicirali, še sam mi je vpisal drugo barvo v prometno.. Je pa najboljše, da preden se česa lotiš vprašaš tam, kamor bi peljal na homologacijo, ker so v naši državi v vsakem mestu malo drugačna pravila :-w

Upam, da sem kaj pomagal.

Za motor sem pa spraševal, ker imam M20b20 motor z ajnšpricom, ki bo verjetno šel v prodajo in, če bi ostal na originalu, bi (vsaj meni) bila bolj zanimiva predelava na ajnšpric, kot pa obnova fergazerja.
Ježek
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 27 Dec 2014, 21:18
Kraj: Velenje

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 28 Dec 2014, 20:42

Ježek napisal/-a:Glede homologiranja na starodobnike je načeloma tako, da dokler imaš samo certifikat (kartonček od zveze- popust na zavarovanje) lahko homologiraš karkoli ti pač papirji dopuščajo. To je preverjeno, nevem pa še, kako bodo gledali na zvezi ob podaljšanju certifikata. :D
Če pa imaš status starodobnika (vpis v prometni - popust tudi na cestnino) pa naj nebi bilo mogoče nič več homologirat.. Vsaj tako pravi večina.
Kolikor sem js poizvedoval, pri nas ne vidijo problema, če se tudi na zvezi, ki je izdala certifikat strinjajo s predelavo. Sem pa pripeljal oldija z vpisom v prometni na tehničnega in je bil precej drugačen kot na slikah v certifikatu (Višina, obrobe, platišča, mat siva barva..) pa niso nič komplicirali, še sam mi je vpisal drugo barvo v prometno.. Je pa najboljše, da preden se česa lotiš vprašaš tam, kamor bi peljal na homologacijo, ker so v naši državi v vsakem mestu malo drugačna pravila :-w

Upam, da sem kaj pomagal.

Za motor sem pa spraševal, ker imam M20b20 motor z ajnšpricom, ki bo verjetno šel v prodajo in, če bi ostal na originalu, bi (vsaj meni) bila bolj zanimiva predelava na ajnšpric, kot pa obnova fergazerja.

Jz mam že vpisano v prometno in do zdej so mi vsi, tud fantje, ki majo s tem izkušnje iz prve roke, povedal, da ne morem več nič.
Če res ne komplicirajo, potem je to super - drastičnih sprememb itak ne bo, no, sprememba višine je mogoče rahlo drastična. :D Drugače pa nč preveč opaznega, detajli so tisto, kar res nardi avto. :) Hvala!

Sigurno mi je bolj zanimiva predelava na vbrizg kot obnova fergazerja. Problem obnove fergazerja vidim v tem, da je večina pravih mojstrov za to že umrla, ostali te pa olupjo ko banano, ker velik alternative lih nimaš. :))
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 28 Dec 2014, 20:52

Čestitke ob novi pridobitvi, men je hud!!!Še bolj bo pa ko počepne in dobi taprave copate :D Načeloma se da homologirat motor ki je obstajal v vozilu, res pa je da ne vem kako je s tem če imaš vpisanega starodobnika v prometno, v najslabšem primeru pa b25 strokerja :p :ymdevil:
Važno da osel ne bo podhranjen :))
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Urko » 28 Dec 2014, 22:31

Zanimiv in redek avto ja. :-bd

Edino mokrote in bog ne daj soli bi se jaz izogibal. Ti stari BMW-ji so pravi magnet za rjo, in tudi če je sedaj še lep se ne zanašaj da bo tak tudi ostal. Tudi tisto kar boš ti naredil kao kvalitetno, bo slej ko prej spet rjavo, če boš avto izpostavljal vremenskim neprilikam.

Najboljša zaščita proti rji je da je avto v dežju in snegu v ustrezni garaži.

Itak je pa avto tvoj in delaj z njim kar želiš, me pa zanima kaj si predstavljaš pod clean look (upam, da to ne pomeni da bo brez značk, letvic, kljuk na vratih,...) in kaj je M30 stroker?

Tnx.
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostale BMW klasike