Zanimiv projekt bo tole
Imaš že kakšne plane okoli motorja?
Čestitke za nakup in srečno vožnjo!
Jack747 napisal/-a:Kolk je to "mal" za počakat?
Nestrpnost narašča! Je sploh še kak lastnik e12 v Sloveniji ali si ti edini?
Ježek napisal/-a:Zanimiv projekt bo tole
Imaš že kakšne plane okoli motorja?
Čestitke za nakup in srečno vožnjo!
Jack747 napisal/-a:Aha hvala, potem jih je več kot sem si mislil. A ima avto že certifikat oldija ali moraš še zrihtat to naknadno?
Ne skrbi, če ni blo najbolše, sej bo stroker notri prletu. Pol bo pa luštno.
Zgleda pa hudo, res! Še BBS-ke maš gor Res bo zanimivo, vso srečo!
Hoonigan napisal/-a:Jack747 napisal/-a:Aha hvala, potem jih je več kot sem si mislil. A ima avto že certifikat oldija ali moraš še zrihtat to naknadno?
Ne skrbi, če ni blo najbolše, sej bo stroker notri prletu. Pol bo pa luštno.
Zgleda pa hudo, res! Še BBS-ke maš gor Res bo zanimivo, vso srečo!
Že mam ta problem, da v prometni piše starodobnik. Problem zato, ker to pomeni, da odpadejo vse predelave.
Vem za par avtov v Sloveniji, ki so konkretno predelani, pa majo certifikat, ne vem pa, kako... Te stvari se bom mogu pravočasno še pozanimat, ampak začel bom itak z zaščito pred rjo itd., tko da mam še čas...
Hvala.
marc napisal/-a:Ko poizveš to s predelavami in certifikatom posreduj še tukaj informacije. Koliko ima pa kej rje e12ka? Upam, da bo konkretno poštimana, ker so res redke pri nas. Da nauš bitumn špricu čez rjo ali skrito rjo. Pa predvidevam, da bo kak profič ti to delu, praši ga kake preparate bo uporabil. Če boš pa sam pa priporočam na podvozju dvokomponentne barve in wurth nevtralizatorje nakoncu pa še a3m bitumen ali kako drugo preverjeno dobro zaščito. Pride malo dražje, samo ne na dolgi rok.
Ježek napisal/-a:Glede homologiranja na starodobnike je načeloma tako, da dokler imaš samo certifikat (kartonček od zveze- popust na zavarovanje) lahko homologiraš karkoli ti pač papirji dopuščajo. To je preverjeno, nevem pa še, kako bodo gledali na zvezi ob podaljšanju certifikata.
Če pa imaš status starodobnika (vpis v prometni - popust tudi na cestnino) pa naj nebi bilo mogoče nič več homologirat.. Vsaj tako pravi večina.
Kolikor sem js poizvedoval, pri nas ne vidijo problema, če se tudi na zvezi, ki je izdala certifikat strinjajo s predelavo. Sem pa pripeljal oldija z vpisom v prometni na tehničnega in je bil precej drugačen kot na slikah v certifikatu (Višina, obrobe, platišča, mat siva barva..) pa niso nič komplicirali, še sam mi je vpisal drugo barvo v prometno.. Je pa najboljše, da preden se česa lotiš vprašaš tam, kamor bi peljal na homologacijo, ker so v naši državi v vsakem mestu malo drugačna pravila
Upam, da sem kaj pomagal.
Za motor sem pa spraševal, ker imam M20b20 motor z ajnšpricom, ki bo verjetno šel v prodajo in, če bi ostal na originalu, bi (vsaj meni) bila bolj zanimiva predelava na ajnšpric, kot pa obnova fergazerja.