Glede homologiranja na starodobnike je načeloma tako, da dokler imaš samo certifikat (kartonček od zveze- popust na zavarovanje) lahko homologiraš karkoli ti pač papirji dopuščajo. To je preverjeno, nevem pa še, kako bodo gledali na zvezi ob podaljšanju certifikata.
Če pa imaš status starodobnika (vpis v prometni - popust tudi na cestnino) pa naj nebi bilo mogoče nič več homologirat.. Vsaj tako pravi večina.
Kolikor sem js poizvedoval, pri nas ne vidijo problema, če se tudi na zvezi, ki je izdala certifikat strinjajo s predelavo. Sem pa pripeljal oldija z vpisom v prometni na tehničnega in je bil precej drugačen kot na slikah v certifikatu (Višina, obrobe, platišča, mat siva barva..) pa niso nič komplicirali, še sam mi je vpisal drugo barvo v prometno.. Je pa najboljše, da preden se česa lotiš vprašaš tam, kamor bi peljal na homologacijo, ker so v naši državi v vsakem mestu malo drugačna pravila
Upam, da sem kaj pomagal.
Za motor sem pa spraševal, ker imam M20b20 motor z ajnšpricom, ki bo verjetno šel v prodajo in, če bi ostal na originalu, bi (vsaj meni) bila bolj zanimiva predelava na ajnšpric, kot pa obnova fergazerja.