marc napisal/-a:Ko poizveš to s predelavami in certifikatom posreduj še tukaj informacije. Koliko ima pa kej rje e12ka? Upam, da bo konkretno poštimana, ker so res redke pri nas. Da nauš bitumn špricu čez rjo ali skrito rjo. Pa predvidevam, da bo kak profič ti to delu, praši ga kake preparate bo uporabil. Če boš pa sam pa priporočam na podvozju dvokomponentne barve in wurth nevtralizatorje nakoncu pa še a3m bitumen ali kako drugo preverjeno dobro zaščito. Pride malo dražje, samo ne na dolgi rok.
Bom posredoval, če pa ti prej zveš, pa tud prosim napiš.
Karoserija nima velik rje, eno mal bolj grozno točko je saniral prejšnji lastnik, manjkata še barva in lak čez, potem pa mi ostanejo še spodnji robovi vrat in še kakšna točka kje, ampak glede na starost je stanje super. Kakšno je podvozje pa rajš ne bom govoru, dokler ne vzamem tepiha ven. Po besedah bivšega lastnika, ki je vzel tepih ven, je avto zdrav. Pragovi sem videl, da so že bli rihtani, ker ni več čepov za odtekanje spodi, kar je za moje pojme najboljša varianta pri sanaciji. Ampak najprej bom pogledal, potem pa govoril o stanju.
Zaenkrat bom delu sam in brez skrbi, ne bom šparal. Za wurth sem že odločen, ker še nisem slišu negativnih ocen, ostalo te bom pa mogoče še kontaktiru, ko bom izbiral konkretne produkte. Je pa tko, da zaenkrat bom naredil enako kot prejšnji lastnik - odstranil rjo in zaščitil, barval pa ne bom, ker je metallic barva in je itak ne bi zadel. Neki časa bo grdo, potem pa je itak v planu komplet barvanje, se prav avto razstavit, speskat, primer, barva, lak. To pa bo seveda delano profesionalno. Za barvo še nisem odločen.