Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 28 Dec 2014, 20:42

Ježek napisal/-a:Glede homologiranja na starodobnike je načeloma tako, da dokler imaš samo certifikat (kartonček od zveze- popust na zavarovanje) lahko homologiraš karkoli ti pač papirji dopuščajo. To je preverjeno, nevem pa še, kako bodo gledali na zvezi ob podaljšanju certifikata. :D
Če pa imaš status starodobnika (vpis v prometni - popust tudi na cestnino) pa naj nebi bilo mogoče nič več homologirat.. Vsaj tako pravi večina.
Kolikor sem js poizvedoval, pri nas ne vidijo problema, če se tudi na zvezi, ki je izdala certifikat strinjajo s predelavo. Sem pa pripeljal oldija z vpisom v prometni na tehničnega in je bil precej drugačen kot na slikah v certifikatu (Višina, obrobe, platišča, mat siva barva..) pa niso nič komplicirali, še sam mi je vpisal drugo barvo v prometno.. Je pa najboljše, da preden se česa lotiš vprašaš tam, kamor bi peljal na homologacijo, ker so v naši državi v vsakem mestu malo drugačna pravila :-w

Upam, da sem kaj pomagal.

Za motor sem pa spraševal, ker imam M20b20 motor z ajnšpricom, ki bo verjetno šel v prodajo in, če bi ostal na originalu, bi (vsaj meni) bila bolj zanimiva predelava na ajnšpric, kot pa obnova fergazerja.

Jz mam že vpisano v prometno in do zdej so mi vsi, tud fantje, ki majo s tem izkušnje iz prve roke, povedal, da ne morem več nič.
Če res ne komplicirajo, potem je to super - drastičnih sprememb itak ne bo, no, sprememba višine je mogoče rahlo drastična. :D Drugače pa nč preveč opaznega, detajli so tisto, kar res nardi avto. :) Hvala!

Sigurno mi je bolj zanimiva predelava na vbrizg kot obnova fergazerja. Problem obnove fergazerja vidim v tem, da je večina pravih mojstrov za to že umrla, ostali te pa olupjo ko banano, ker velik alternative lih nimaš. :))
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55