1987 318i(S) Pille

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a Urko » 08 Jan 2015, 22:15

P-W napisal/-a: Glede motorja, hehe! Bo Aprilia verjetno kar ostala pri meni. Zamenjala bi jo lahko kvečjemu Ducati ali MV Augusta, ostalo me sploh ne zanima :D


:-bd

Katero Aprilio imaš?
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a P-W » 11 Jan 2015, 16:25

Kar se tiče teže osmakov - dejansko m60 ni praktično nič težji od M30/S50/S54, morda celo kak kg lažji. Plus da je osmak krajši in pride pomaknjen bolj nazaj za predno os, poleg tega pa je še malenkost nižji motor in je težišče posledično nižje.:)
Minus napram S-seriji je predvsem odzivnost in nizkovrtečost...


Urko, to je moja principessa...
Slika



No z mojim avtom je bila zadeva sledeča...
Po hitrem pregledu sm opazil, da cilinder sklopke pušča (klasika)... Ker sem imel še od e36 dober cilinder pri roki, sem oba cilindra razdrl in sestavil enega solidnega :)

Slika


Pragi držijo... :D
Slika
P-W
 
Prispevkov: 67
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:26

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a P-W » 13 Jan 2015, 15:49

No, ko je bil zrihtan cilinder sklopke, se je do konca zvezal električnih pomik prednjih stekel. Sicer ni ravno po originalni shemi ampak zadeva špila (ta preprostost me vsak dan navdušuje pri teh starih kantah!)

Potem nasledni večji korak je bila obnova in menjava diferenciala. Ker sem imel doma diff od e36 M3, z na novo sestavljeno glavo s strani LMGja, sem potreboval veliko ohišje za e30. Ker so te zadeve za e30 postale svinjsko drage sem skoraj obupal, prodal 188glavo in kupil diff iz compacta. No, k sreči je imel dober kolega dve taki ohišji doma in mi je enega odstopil po simbolni ceni.
Poleg ohišja je bila težava še v prenosih... Namreč na e36 diffu so bili 3.15 zobniki, kar mi je bilo popolnoma predolgo razmerje. Od istega kolega sem dobil še zobnike z razmerjem 3.91 iz 325ix... Svaka mu čast, brez njegove pomoči bi moj koncept verjetno izpadel popolnoma drugače, kot je bil zastavljen.

Goodies:
Slika

Takole izgleda diff v prafaktorjih, preden sem zmontiral nove semeringe in O-ringe. Problem pri sestavljanju stisljiva predstavlja puša na sprednjem zobniku. V kolikor se ne odločiš za nakup nove, jo je potrebno pred sestavljanjem raztegniti v prvotno stanje. Ko je zadeva enkrat skupaj, se puša zopet deformira ampak zagotavlja, da ni zračnosti v sprednjem ležaju.
Slika


Tako pa izgledata desno 168 zavarjen diff in levo 188 LSD diff s 45% zaporo =p~ Velika zahvala gre tudi LMGju, za teoretično podporo in pomoč pri ujemanju pravih toleranc v diferencialu.
Slika


Naj omenim še, da sem pri menjavi diffa dobil knockout (dobesedno), ko sem si vrgel na glavo polosovino in kasneje pristal na urgenci L-) tako da je e30 pri meni že terjala krvni davek... Nič bat, ji bom vse vrnil :ymdevil:
P-W
 
Prispevkov: 67
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:26

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a Urko » 13 Jan 2015, 22:54

P-W napisal/-a:

Urko, to je moja principessa...
Slika





RSV... :ymapplause:

Zanimivo! Glede na to, da si tolk divji, da si z e30 kuril gume v garaži sem sklepal, da voziš kakšnega streetfighterja ala Tuono. ;)
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 16 Jan 2015, 12:33

P-W napisal/-a:Pragi držijo... :D
Slika

Podvozje boš mogu pa nujno stršat, se že po sliki vid, da je konkretno premehko.
:)) :)) :))
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a P-W » 16 Jan 2015, 22:21

Urko, tuono je zakon! Mogoče bi mi celo bolj odgovarjala glede na to, da sem doma v Ljubljani in nameravam poleti kar velik del poti opraviti z motorjem. Ubistvu sem do Aprilie prišel z menjavo, z namenom da jo spomladi dam naprej ampak me je zasvojila. Factory bombončki jo naredijo še toliko hujšo! =p~


Hoonigan, bomo videli če bo s slick gumami postal trokotač in dvigal katerega od sprednjih koles na izhodu iz ovinkov :D
Če uspem zmontirati sabilizator od e36 tako kot ga je B_racing, nam mogoče celo rata!
Braaaaap!
Slika



Slika
P-W
 
Prispevkov: 67
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:26

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a P-W » 20 Jan 2015, 16:14

Zgodba kako spraviti avto v legalno stanje se je nadaljevala pri ježku ventilatorja, ker ga enostavno ni bilo. Ker aftermarket zadeva ne obstaja sem ga vrgel na bucket list in čez en teden prevzel na a.cosmosu. Zmontiram zadevo, ventilator še vedno ne dela X( Ker od tedaj do danes še nisem uspel privlečt multimetra v delavnico, zadeva ševedno ne dela. Če se komu sanja na kaj naj bom pozoren, le z besedo na plan! :D

Naslednja precej velika reč je bila menjava sklopke in vztrajnika z M20 kosi. Stvar je precej simpl... Če imaš dvigalo!
Kar pa se komponent tiče, pa zopet... Sladkost starih BMWjev... Vse paše kot lego kocke! Potrebne komponente so M20 vztrajnik, košara in lamela sklopke (svojo sem odnesel k Sintarju - za slabih 40€ dobil lamelo, ki je bila kot nova! Poštrihana in zbalansirana!), potisni ležaj ostane M42.

Glede štarterja - potrebuješ M20 štarter, potem pa imaš dve opciji - ali vzameš zamo zobniški del štarterja in ga prestaviš, ali pa enostavno zmontiraš glomazen M20 štarter pa mirna bosna! Edino kabelčke avtomata je treba zaključiti s fastoni, ker so na M42 prvijačeni na štarter z ušeski.

Da zadeve špilajo je potrebno pod vztrajnik podložiti distančnik. cca 2mm bi bil optimalen, moj je tanjši, pa zato pedalo prijemlje bolj pri vrhu...Fck it!

A, zato sklopka ne prime!
Slika

Vse na kupu
Slika

Razlika je precejšna. M42 dvomasni vztrajnik je res prašič! Sedaj je avto bistvano živahnejši v spodnjih obratih in rajše se zavrti (itak!). Morda bi lahko bil vztrajnik še kake 10% lažji po zunanjem robu, več pa ne, zaradi kultiviranosti in voznosti po mestu :)
P-W
 
Prispevkov: 67
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:26

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a Matej » 30 Jan 2015, 01:53

Danes sem se oglasil pri P-W in lahko povem, da avtu manjkata samo še eno pošteno pranje ter registracija, sicer je pa bomba. B-)
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a P-W » 31 Jan 2015, 13:21

Hehe matej, res je... 4-5 let stanja pod milim nebom barvi in laku ni prav nič ugodno dela... Da ne omenjam, da vmes nevem če je bil trikrat opran... Kar je kul pri tem, je to da se je karoserija pokazala res za zdravo, sicer bi sedaj že kje zagnil.

Sicer pa se je na avtu odstranila hidravlična ročna, ker ni funkcionirala kot je treba...nič bat, pride druga, ko bo čas za to. Do tedaj pa je bilo treba poskrbet za nadomestek, zato sem se odločil zmontirati originalno mehansko zadevo. Kar pa niti ni bilo tako enostavno...dobit mehanizme ni več tako enostavno - enostavno deli za e30 niso več na vsakem vogalu, avto je res že star!
Stare zajle oz. bovdne dobit ven je pravtako obup! Ampak s skupnimi močmi nama je s kolegom uspelo brez da bi poškodovala sebe ali železna vodila, v katera bovdna nasedeta :D
Ankarplate, kamor se upaše federčke ki držijo pakne na mestu, so bile načete in niso držale paken na mestu, zato smo imrovizirali s podložkami na koncu uspeli!

Slika

Ročna presenetljivo solidno prime, tega res nisem vajen pri BMWju! Na starih letnih gumah celo zablokira kolesa, če se res potrudiš!
P-W
 
Prispevkov: 67
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:26

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorNapisal/-a P-W » 31 Jan 2015, 13:29

Aja pa še tole lahko predstavim...

Ta bombonček se je skrival pri kolegovem bratrancu...
Slika

Original recaro prednja sedeža v presenetljivo dobrem stanju, sploh glede na dejstvo, da sta bila zadnjih 10 let zunaj, na vlagi in mrazu. Ta hounds tooth vzorec po sredini mi je totalno hud... Ko bo čas za to, gre še zadnja klop v tako blago!

Sovoznikovega sem že podrl, pene niso posedene ali preperele, blago je bilo zamazano ampak nič čemur Candy ni bil kos, usnje pa je potrebno obnove ampak popolnoma rešljivo!
P-W
 
Prispevkov: 67
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:26

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov