Zgodba kako spraviti avto v legalno stanje se je nadaljevala pri ježku ventilatorja, ker ga enostavno ni bilo. Ker aftermarket zadeva ne obstaja sem ga vrgel na bucket list in čez en teden prevzel na a.cosmosu. Zmontiram zadevo, ventilator še vedno ne dela Ker od tedaj do danes še nisem uspel privlečt multimetra v delavnico, zadeva ševedno ne dela. Če se komu sanja na kaj naj bom pozoren, le z besedo na plan!
Naslednja precej velika reč je bila menjava sklopke in vztrajnika z M20 kosi. Stvar je precej simpl... Če imaš dvigalo!
Kar pa se komponent tiče, pa zopet... Sladkost starih BMWjev... Vse paše kot lego kocke! Potrebne komponente so M20 vztrajnik, košara in lamela sklopke (svojo sem odnesel k Sintarju - za slabih 40€ dobil lamelo, ki je bila kot nova! Poštrihana in zbalansirana!), potisni ležaj ostane M42.
Glede štarterja - potrebuješ M20 štarter, potem pa imaš dve opciji - ali vzameš zamo zobniški del štarterja in ga prestaviš, ali pa enostavno zmontiraš glomazen M20 štarter pa mirna bosna! Edino kabelčke avtomata je treba zaključiti s fastoni, ker so na M42 prvijačeni na štarter z ušeski.
Da zadeve špilajo je potrebno pod vztrajnik podložiti distančnik. cca 2mm bi bil optimalen, moj je tanjši, pa zato pedalo prijemlje bolj pri vrhu...Fck it!
A, zato sklopka ne prime!
Vse na kupu
Razlika je precejšna. M42 dvomasni vztrajnik je res prašič! Sedaj je avto bistvano živahnejši v spodnjih obratih in rajše se zavrti (itak!). Morda bi lahko bil vztrajnik še kake 10% lažji po zunanjem robu, več pa ne, zaradi kultiviranosti in voznosti po mestu