No, ko je bil zrihtan cilinder sklopke, se je do konca zvezal električnih pomik prednjih stekel. Sicer ni ravno po originalni shemi ampak zadeva špila (ta preprostost me vsak dan navdušuje pri teh starih kantah!)
Potem nasledni večji korak je bila obnova in menjava diferenciala. Ker sem imel doma diff od e36 M3, z na novo sestavljeno glavo s strani LMGja, sem potreboval veliko ohišje za e30. Ker so te zadeve za e30 postale svinjsko drage sem skoraj obupal, prodal 188glavo in kupil diff iz compacta. No, k sreči je imel dober kolega dve taki ohišji doma in mi je enega odstopil po simbolni ceni.
Poleg ohišja je bila težava še v prenosih... Namreč na e36 diffu so bili 3.15 zobniki, kar mi je bilo popolnoma predolgo razmerje. Od istega kolega sem dobil še zobnike z razmerjem 3.91 iz 325ix... Svaka mu čast, brez njegove pomoči bi moj koncept verjetno izpadel popolnoma drugače, kot je bil zastavljen.
Goodies:
Takole izgleda diff v prafaktorjih, preden sem zmontiral nove semeringe in O-ringe. Problem pri sestavljanju stisljiva predstavlja puša na sprednjem zobniku. V kolikor se ne odločiš za nakup nove, jo je potrebno pred sestavljanjem raztegniti v prvotno stanje. Ko je zadeva enkrat skupaj, se puša zopet deformira ampak zagotavlja, da ni zračnosti v sprednjem ležaju.
Tako pa izgledata desno 168 zavarjen diff in levo 188 LSD diff s 45% zaporo Velika zahvala gre tudi LMGju, za teoretično podporo in pomoč pri ujemanju pravih toleranc v diferencialu.
Naj omenim še, da sem pri menjavi diffa dobil knockout (dobesedno), ko sem si vrgel na glavo polosovino in kasneje pristal na urgenci tako da je e30 pri meni že terjala krvni davek... Nič bat, ji bom vse vrnil