1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a propeler2000 » 21 Feb 2016, 11:24

Wooohooo, čestitke za nakup. Se imaš letos namen že voziti z njim?
krt napisal/-a:Mislim, da te ne bo nič posebnega pričakalo pod tepihom. Jaz sem bil tudi presenečen in izgleda imajo morda tudi cabrii pod kaj bolje zaščiten. Glede avtomatika se pa tudi sam strinjam, da ti bo všeč, sploh s toliko kilometri bi moral res lepo šaltati.

Presenečenje v obliki sračjih gnezd raznoraznih kablarij ;), želim ti jih čim manj.
propeler2000
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 07 Sep 2015, 11:55

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Feb 2016, 15:35

propeler2000 napisal/-a:Wooohooo, čestitke za nakup. Se imaš letos namen že voziti z njim?
krt napisal/-a:Mislim, da te ne bo nič posebnega pričakalo pod tepihom. Jaz sem bil tudi presenečen in izgleda imajo morda tudi cabrii pod kaj bolje zaščiten. Glede avtomatika se pa tudi sam strinjam, da ti bo všeč, sploh s toliko kilometri bi moral res lepo šaltati.

Presenečenje v obliki sračjih gnezd raznoraznih kablarij ;), želim ti jih čim manj.


Ko bo sezona, zna kaka turca past :D Letos sicer ne bo še barvan, tudi streha bo bolj kot ne zaflikana, ampak poleti se jo itak ne vidi. B-)

Update!
Spojler in zavorne luči so letele preč, izgleda 10x bolje že v štartu. Vzrok za nedelovanje serva je bila slaba pumpa (šel o obroček), ni pa pomojem original e30. Bo naprodaj če koga zanima (enako kot spojler :D ).
Slika
Slika

Pogledali smo tudi nedelovanje strehe....hja. Manjka dosti zajl pod pokrovom in vzvodi. Zadeva je bila predelana na ročno odpiranje (druga tapeta), so pa vsi motorčki in napeljava ostali. Tako da se bo zadevo vrnilo v prvotno stanje. Zakaj manjkajo tiste zajle ipd. ...ne vem. :)
Slika

Še eno presenenečnje od danes...original notranjost avta je bila bež usnjena...sedaj je blago AMPAK....sprednji sedeži SO OGREVANI! Inštalacijo imam, tako da en problem manj. :D Sem razmišljal, da bi šel nazaj na usnje ma po tej ugotovitvi bom moral še dobro premislit.

Na kratki vožnji sem sprobal delovanje 'sport' načina in zadeva deluje! Obrati se med vožnjo pri prehodu iz E v S način nekoliko dvignejo, najbolj se pa pozna pri prestavljanju, saj S zašalta dosti kasneje....TOP skratka, pomojem se bo dalo navadit. :D

Opravljen je bil tudi pregled v kanalu...avto je kar se rje tiče spodaj nedotaknjen. Me very happy! Sm pa tja je malo nasedel, podvozje bo za zamenjat (amortizerji,...) pa še par malenkosti. Sem pozabil slikat, samo bo itak kmalu spet v delavnici. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 961
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a Urko » 21 Feb 2016, 22:15

marc napisal/-a:Še eno presenenečnje od danes...original notranjost avta je bila bež usnjena...sedaj je blago AMPAK....sprednji sedeži SO OGREVANI! Inštalacijo imam, tako da en problem manj. :D Sem razmišljal, da bi šel nazaj na usnje ma po tej ugotovitvi bom moral še dobro premislit.

Na kratki vožnji sem sprobal delovanje 'sport' načina in zadeva deluje! Obrati se med vožnjo pri prehodu iz E v S način nekoliko dvignejo, najbolj se pa pozna pri prestavljanju, saj S zašalta dosti kasneje....TOP skratka, pomojem se bo dalo navadit. :D


Če je bila originalno notranjost bež... zakaj se je potem nekdo trudil in vse skupaj vrgel ven (sedeže, vratne tapete, bočne plastike pri zadnjih sedežih, tepih,...)? Zanimivo in skoraj neverjetno, ker je sedaj barvno veliko bolj dolgočasen.

Kot si že ugotovil, sport program omogoča kasnejše prestavljanje posameznih prestav navzgor. Ko premakneš stikalo iz ''E'' v ''S'' se obrati dvignejo zato, ker takoj prestavi eno prestavo nižje. Poskrbi pa tudi da pri polnem plinu (brez kick down-a) prestavlja malo pred 6000 rpm, v ''E'' pa nekje pri 4500 rpm. Kje v ''S'' prestavi iz tretje v četrto tudi pri delnem plinu pa sploh ne vem, pri 120 km/h je še vedno v tretji...

''S'' jaz uporabljam pri hitrejši vožnji v klanec, npr. na kakšen gorski prelaz (kot že rečeno, da lahko brez kick downa uporabiš skoraj vse vrtljaje), hkrati z blokado prestave v 3 ali 2, odvisno od potrebe. V 3 ali 2 pa ga zatakneš zato, da ti pred ovinkom, ko odvzameš plin ne vrže v četrto in potem sredi ovinka, ko spet daš plin, zopet nazaj v drugo...

Sploh pa, ga boš že naštudiral. ;)
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Feb 2016, 22:23

Urko napisal/-a:
marc napisal/-a:Še eno presenenečnje od danes...original notranjost avta je bila bež usnjena...sedaj je blago AMPAK....sprednji sedeži SO OGREVANI! Inštalacijo imam, tako da en problem manj. :D Sem razmišljal, da bi šel nazaj na usnje ma po tej ugotovitvi bom moral še dobro premislit.

Na kratki vožnji sem sprobal delovanje 'sport' načina in zadeva deluje! Obrati se med vožnjo pri prehodu iz E v S način nekoliko dvignejo, najbolj se pa pozna pri prestavljanju, saj S zašalta dosti kasneje....TOP skratka, pomojem se bo dalo navadit. :D


Če je bila originalno notranjost bež... zakaj se je potem nekdo trudil in vse skupaj vrgel ven (sedeže, vratne tapete, bočne plastike pri zadnjih sedežih, tepih,...)? Zanimivo in skoraj neverjetno, ker je sedaj barvno veliko bolj dolgočasen.

Kot si že ugotovil, sport program omogoča kasnejše prestavljanje posameznih prestav navzgor. Ko premakneš stikalo iz ''E'' v ''S'' se obrati dvignejo zato, ker takoj prestavi eno prestavo nižje. Poskrbi pa tudi da pri polnem plinu (brez kick down-a) prestavlja malo pred 6000 rpm, v ''E'' pa nekje pri 4500 rpm. Kje v ''S'' prestavi iz tretje v četrto tudi pri delnem plinu pa sploh ne vem, pri 120 km/h je še vedno v tretji...

''S'' jaz uporabljam pri hitrejši vožnji v klanec, npr. na kakšen gorski prelaz (kot že rečeno, da lahko brez kick downa uporabiš skoraj vse vrtljaje), hkrati z blokado prestave v 3 ali 2, odvisno od potrebe. V 3 ali 2 pa ga zatakneš zato, da ti pred ovinkom, ko odvzameš plin ne vrže v četrto in potem sredi ovinka, ko spet daš plin, zopet nazaj v drugo...

Sploh pa, ga boš že naštudiral. ;)


Hvala, bom vzel naznanje! Se strinjam glede notranjosti. Če najdem kako v super stanju v bež usnju z gretjem...znam zagrabit v prihodnosti (v tujini se še pojavljajo sm ter tja vendar večinoma v bolj tako tako stanju).
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 961
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Feb 2016, 23:19

Bombončki, ki čakajo na vgradnjo:
Slika
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 961
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a bokson » 22 Feb 2016, 14:50

Čestitke Marc! :-bd

Veliko veselja pri obnovi.

lpb
Zadnjič spremenil bokson, dne 27 Feb 2016, 22:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
bokson
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 01 Dec 2014, 00:03

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a tomaž cosmosblau » 27 Feb 2016, 20:26

Bravo Marc, čestitke tudi z moje strani. :-bd
tomaž cosmosblau
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 29 Jan 2015, 16:05

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 27 Feb 2016, 23:21

Hvala vsem! Salabajzarstvo prejsnjih lastnikov me iz dneva v dan preseneca, no posvoje pa tudi ne. :D Bom prilepil se nekaj slik na to temo vkratkem.

Trenutno se z lancerjem ukvarjava s servo crpalko. Ob nakupu avta je bila znana napaka puscanja servo olja. Kot sem ze omenil, se je izkazalo, da je spustil o obrocek na pumpi. Ker imam eno na lagerju sem si rekel ok bom preprosto zamenjal. Ker je crpalka na avtu vickersova in ne zf, je posledicno drugacen tudi nosilec, vkljucno z drugacnim nosilcem alternatorja na bloku motorja. Danes sem skocil do specializirane trgovine s tesnili in kupil nov o obrocek. Upam, da bo s tem zadeva resena.

Nekaj slik odprte servo crpalke:
Slika
Slika
Slika

Poleg pumpe sem nadaljeval s ciscenjem...v predalu se je naslo cca 200 vizitk mizarja (prejsnjega lastnika) , belezko s skicami nekih omar in 'potrjeno servisno' od 70-100k km. (Vlazilne robcke, parfume, balzame,...ne bom omenjal...ali pac :D ).
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 961
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 16 Mar 2016, 19:52

Update!

Sage s servo pumpami je končno konec! Najprej sva z lancerjem menjala samo največji o obroček, ampak efekta, razen packarije, ni bilo. Pumpa je tulila pri obremenitvi in pritisk je nabijalo. Rešitev je bila kompletna menjava vseh o-obročkov in semeringa. Bom z napravljenimi slikami postopka poskušal spisati nek vodič. Kljub temu, da prevladujejo ZF pumpe na e30kah zna mogoče vseeno komu prav prit. :D
Je pa tako naneslo, da mi je pod roke prišla še ena vickers servo pumpa, ki je služila kot backup v primeru, da originalne pumpe ne bi usposobili. Po podrobnem pregledu je sicer v veliko slabšem stanju, ma verjetno bi še delala. Ker sem kupil komplet tesnil za 2 pumpi smo naredili generalko še na tisti. :D Sem vesel, da je ratalo usposobit staro pumpo, saj je po čiščenju in stanju sestavnih delov videt res kot nova....slika pove največ:

- vse pumpe zbrane na kupu (na skrajni levi vickers naknadno dobljena, v sredini vickers s cabria in na desni ZF pumpa. Takoj se opazi razliko v velikosti in jermenicah):
20160310_163927.jpg


-pod mastjo se je skrivala lepa pumpa :D :
20160311_105444.jpg


Servo je torej rešen, naštelali smo tudi gas, saj se TPS pri vračilu lopute na začetno pozicijo ni vklopil in je posledično štandgas bil previsok. Cevke okrog motorja niso preperele, so ok, bo pa za zamenjat tesnilo sesalnih kolektorjev in pa LMM (tega so nekaj odpirali, še dobro da imam enega lepega na lagrju). V kratkem prihaja komplet servis na motorju in pa demontaža notranjosti. :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 961
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 17 Mar 2016, 22:56

Lepo da se premika, sezona se bliža B-)
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 635
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron