Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 16 Mar 2016, 19:52

Update!

Sage s servo pumpami je končno konec! Najprej sva z lancerjem menjala samo največji o obroček, ampak efekta, razen packarije, ni bilo. Pumpa je tulila pri obremenitvi in pritisk je nabijalo. Rešitev je bila kompletna menjava vseh o-obročkov in semeringa. Bom z napravljenimi slikami postopka poskušal spisati nek vodič. Kljub temu, da prevladujejo ZF pumpe na e30kah zna mogoče vseeno komu prav prit. :D
Je pa tako naneslo, da mi je pod roke prišla še ena vickers servo pumpa, ki je služila kot backup v primeru, da originalne pumpe ne bi usposobili. Po podrobnem pregledu je sicer v veliko slabšem stanju, ma verjetno bi še delala. Ker sem kupil komplet tesnil za 2 pumpi smo naredili generalko še na tisti. :D Sem vesel, da je ratalo usposobit staro pumpo, saj je po čiščenju in stanju sestavnih delov videt res kot nova....slika pove največ:

- vse pumpe zbrane na kupu (na skrajni levi vickers naknadno dobljena, v sredini vickers s cabria in na desni ZF pumpa. Takoj se opazi razliko v velikosti in jermenicah):
20160310_163927.jpg


-pod mastjo se je skrivala lepa pumpa :D :
20160311_105444.jpg


Servo je torej rešen, naštelali smo tudi gas, saj se TPS pri vračilu lopute na začetno pozicijo ni vklopil in je posledično štandgas bil previsok. Cevke okrog motorja niso preperele, so ok, bo pa za zamenjat tesnilo sesalnih kolektorjev in pa LMM (tega so nekaj odpirali, še dobro da imam enega lepega na lagrju). V kratkem prihaja komplet servis na motorju in pa demontaža notranjosti. :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana