Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Feb 2016, 22:23

Urko napisal/-a:
marc napisal/-a:Še eno presenenečnje od danes...original notranjost avta je bila bež usnjena...sedaj je blago AMPAK....sprednji sedeži SO OGREVANI! Inštalacijo imam, tako da en problem manj. :D Sem razmišljal, da bi šel nazaj na usnje ma po tej ugotovitvi bom moral še dobro premislit.

Na kratki vožnji sem sprobal delovanje 'sport' načina in zadeva deluje! Obrati se med vožnjo pri prehodu iz E v S način nekoliko dvignejo, najbolj se pa pozna pri prestavljanju, saj S zašalta dosti kasneje....TOP skratka, pomojem se bo dalo navadit. :D


Če je bila originalno notranjost bež... zakaj se je potem nekdo trudil in vse skupaj vrgel ven (sedeže, vratne tapete, bočne plastike pri zadnjih sedežih, tepih,...)? Zanimivo in skoraj neverjetno, ker je sedaj barvno veliko bolj dolgočasen.

Kot si že ugotovil, sport program omogoča kasnejše prestavljanje posameznih prestav navzgor. Ko premakneš stikalo iz ''E'' v ''S'' se obrati dvignejo zato, ker takoj prestavi eno prestavo nižje. Poskrbi pa tudi da pri polnem plinu (brez kick down-a) prestavlja malo pred 6000 rpm, v ''E'' pa nekje pri 4500 rpm. Kje v ''S'' prestavi iz tretje v četrto tudi pri delnem plinu pa sploh ne vem, pri 120 km/h je še vedno v tretji...

''S'' jaz uporabljam pri hitrejši vožnji v klanec, npr. na kakšen gorski prelaz (kot že rečeno, da lahko brez kick downa uporabiš skoraj vse vrtljaje), hkrati z blokado prestave v 3 ali 2, odvisno od potrebe. V 3 ali 2 pa ga zatakneš zato, da ti pred ovinkom, ko odvzameš plin ne vrže v četrto in potem sredi ovinka, ko spet daš plin, zopet nazaj v drugo...

Sploh pa, ga boš že naštudiral. ;)


Hvala, bom vzel naznanje! Se strinjam glede notranjosti. Če najdem kako v super stanju v bež usnju z gretjem...znam zagrabit v prihodnosti (v tujini se še pojavljajo sm ter tja vendar večinoma v bolj tako tako stanju).
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana