Plana b ni bilo. Bi reševali sproti. K sreči ni bilo treba... Je pa nakup avta v tujini loterija in ko sem se vozil domov sem videl kar nekaj avtov z izvoznimi tablicami ob cesti, ki so obstali. Namreč že itak bolj ali manj rabljeni avti stojijo po par mesecev pri dilerjih, potem pride kupec in ves navdušen nad nakupom kar takoj pedal to the metal na avtobahnu... in nekaj MORA crknit.
Šibedaha nima ker je prvi lastnik Herr Karl Heinz Rabe očitno mislil, da je klima povsem dovolj in da ne rabi dodatnega prezračavanja.
In nadaljujem tam kjer sem ostal. Naslednji dan po prihodu domov sem avto temeljito opral, in ga natančno pregledal. Vse v prvi barvi, razen pločevinast rob pod steklom na zadnji hubi. Za rjo najbolj privlačen kos na touringu in so ga popravljali… Ostalo nedotaknjeno. Prejšnja lastnika sta bila očitno dobra šoferja, ker so bile tudi plastike odbijačev in sprednji lip brez prask. Par vdrtinic od parkingov na bokih in ena levo od klima izreza v sprednji vezni in to je to. Par ocvirkov rje je bilo prisotnih ampak manj kot sem pričakoval. Iz avta sem pobral še navlako od prejšnjega lastnika (dodatna analogna ura v predalčku sredinske konzole, tretja zavorna luč, kup nalepk na steklih,…).
Izpisek iz ETK-ja pravi sledeče:
Fahrzeugangaben
Typ-Code AG61
Typ 325I (ECE)
E-Baureihe E 30 (5)
Baureihe 3
Bauart TOUR
Lenkung LL
Turen 5
Motor M20
Hubraum 2.50
Leistung 125
Antrieb HECK
Getriebe AUT (EH verzija s tremi programi - E kot economik, S kot sport in 3,2,1 blokada prestave)
Farbe ALPINWEISS 2 (218)
Polsterung SILBER STOFF (0270)
Prod. Datum 1992-09-17
Sonderausstattung
209 SPERRDIFFERENTIAL 25%
242 FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
410 FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN
428 WARNDREIECK
494 SITZHEITZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
530 KLIMAANLAGE
540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
551 BORDCOMPUTER II MIT FERNBEDIENUNG
660 BMW BAVARIA REVERSE RDS
681 DACHANTENE
690 CESSETTENHALTERUNG
801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG
860 SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN
Serijsko je touring tega letnika imel še:
- shadowline in zelena stekla (itak vsi touringi)
- ABS
- servo volan
- centralno zaklepanje
- 14'' alu platišča BMW style
Prejšnji lastnik je dodal še:
- vzglavnike zadaj
- vlečno kljuko (neoriginal)
- zavesice (neoriginal)
- luknjo v streho za CB anteno, cel kup lukenj v armaturo in sredinsko konzolo… (tip je bil elektro tehnik v letalski bazi Luftwaffe)
Oprema zadovoljiva, edino kar res manjka je šibedah. Seveda je sledilo dodajanje opreme iz moje strani, a več o tem kasneje.
Avto je prišel v moje lastništvo še z ostalimi zadevami, ki sodijo zraven:
- kompletna mapa z navodili za avto in radio, servisno knjigo in seznamom servisov
- vsi ključi in mapa računov iz zadnjih let vzdrževanja (se vztrajno debeli…)
- popolna torbica z orodjem
- original varnostni trikotnik, kajlica in prva pomoč (sem jo moral že zamenjat…), vse je pri touringu lepo spravljeno v pokrovu levega predala prtljažnika
Tehnično so za avto odlično skrbeli, v servisni knjigi so zabeleženi čisto vsi servisi od 0 do konca.
Iz rednega vzdrževanja izstopa menjava tesnila glave 14.12.2002 pri 147949 km in potem 14.01.2003 pri 148636 km menjava motorja z originalnim AT motorjem (daš svojega pokvarjenega in dobiš tovarniško obnovljenega). Cena: 4.056,24 EUR. Očitno je počila glava in ker menjava tesnila ni pomagala, se je mož odločil za menjavo motorja. In potem takoj pričel plačevati neke vrste podaljšano garancijo, da se ubrani še kakšnim nepredvidenim stroškom.
Zamenjani so bili še vsi amortizerji (Bilstein B4 - še sedaj odlično opravljajo svoje delo), zadnji izpušni lonec, gumice na bumerangih spredaj in mislim da vse na zadnji premi, razen gumic na rokah, akumulator,… In od tu naprej sem nadaljeval jaz.
Konec novembra sem dobil vse papirje (homologacija, plačilo okoljske takse,… dobrih 200 EUR) in avto končno registriral in ga postavil v dnevno uporabo.
Prve slike avta v moji lasti: