Sledi kronologija po letih. Kaj se je delalo, kaj menjalo, kaj dodajalo in kako. Sicer je vse že na bmwslo in bo to v bistvu podvajanje ampak tu bo bolj koncentrirano in osredotočeno na bistvo.
2006
30.11.: Nabavil sem dvoje:
- gumijaste tepihe (iz Nemčije je prišel brez njih)
- 325i napis za na pokrov prtljažnika (prvi lastnik ga ni želel – Sonderausstattung Nr. 320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL)
30.11.: Servis na 197.407 km pri Molku. Poleg menjave olja se je menjal termostat ker sem opazil, da tudi če je avto segret, kazalček za temp. ni bil na sredini. In zanimivo tudi po menjavi ni bilo nič bolje. Zato sem bil čez en teden spet nazaj, ker smo sumili, da je z novim termostatom kaj narobe. Zamenjali smo ga z drugim, spet novim in glede na ETK pravim za moj avto. Zopet enak rezultat. In napoten sem bil k avto električarju, da pregleda delovanje temp. stikal in samega števca.
2007
20.02.: Erjavec je pregledal in stestiral zadeve, vse o.k….
15.03.: Letni set 15'' Style 5 je touring podedoval od 320-tke. Prava platišča za e30.
28.03.: Servis na 208.000 km. Šel sem po drugo mnenje glede teh težav s temp. motorja h Kokalju. On je lepo vzel pištolo za merjenje temp. in ugotovil, da prihaja voda v motor dejansko prehladna. In je vgradil notri drug termostat, ki sicer glede na ETK ni pravi, ampak drži temp. vode tam kjer je treba in zadeva zaključena. Zamenjalo se je tudi olje in sito v menjalniku.
20.04.: Vrtljaji v prostem teku so pričeli precej nihat, avto je zahteval cca 1,5 l več za vsakih 100 km. In ker je bilo topleje sem opazil tudi da ima tendenco za pregrevanje, če sva sedela v prometu ali počasi lezla v kakšen dolg klanec. Zopet vse rešil Kokalj. Zamenjal je lambda sondo (stara je dobesedno pogorela) in visko sklopko.
23.04.: Reciklaža plina klima naprave pri Beji.
19.07.: Na ebay-u kupil nov originalno zapakiran BMW business CD radio. 163,92 EUR. Sicer je od e36 in ima rahlo drugačno površinsko obdelavo (je preveč gladek in premalo črn) ampak vseeno lepo sede tudi v e30 kokpit.
Kasetar, ki je bil tovarniško vgrajen pa je šel v škatlo in se hrani, da bo šel naprej z avtom, ko se bo prodal. Da ga bo novi lastnik lahko dal nazaj, če mu bo originalnost toliko pomenila.
29.08.: Servis na 220.000 km. Menjava zobatega jermena in vodne črpalke, ostalo o.k.
22.11.: Servis na 231.900 km. Zračnost v volanskem mehanizmu – popravljeno z zategnitvijo matice na volanskem drogu. Rešili smo problem, da še cca 3 sek. po vžigu hladnega motorja sveti lučka za pritisk olja. Vgrajen napačen oljni filter. M20 motorji imajo filter vgrajen ležeče in pravi filter ima pokrov, ki ga podpira vzmet, ki preprečuje da bi iz filtra pri ugasnjenem motorju steklo olje. Od takrat naprej sam nabavim pravi oljni filter in mi ga mojster samo vgradi. Menjali so se tudi sprednji diski (OE) in ploščice.
02.12.: V soboto popoldne v Novi Gorici pred trgovino ženi avto ni več vžgal. Peš je šla do none v Solkan, jaz pa zvečer z vlakom iz Gorenjske. V nedeljo zjutraj sem hitro ugotovil da motor ne dobi bencina, iskra je, svečke pa so suhe kot poper. Z avtovleko smo avto spravili do Avto Selecta, ključe sem skril v zadnji odbijač in šel domov z vlakom. Naslednji dan sem jih klical, našli so ključe in diagnoza je bila pričakovana: črpalka za gorivo je šla k vragu. Naročili so jo in konec tedna sem šel avto iskat.
2008
31.07.: Servis na 244.000 km. Nič posebnega.
06.12.: na ebayu kupil originalni e30 Westfalia priključek s snemljivo glavo. Vgradil 2014.
2009
19.01.: Servis na 255.000 km. Menjava tesnil na servo letvi in cevi od rezervoarčka za servo olje do črpalke. Diagnosticirano puščanje hladilnika vode…
21.04.: obnova alternatorja pri Erjavcu
16.06.: menjava hladilnika vode (Nissens), zadnjih diskov, ploščic in drobovja ročne zavore.
08.09.: Erjavec za en drek popravil alternator, peljal k Schumiju ki ga je obnovil kot je treba. Menjal še akumulator.
28.09.: Ebay, nov originalno zapakiran rolo prtljažnega prostora z mrežo.
12.11.: priprava za sanacijo rje – pri Tomu na Rudniku kupil zadnjo haubo iz Ita touringa brez prikice rje.
2010
15.04.: Ebay, skoraj nov set Style 5 platišč s praktično nerabljenimi gumami. Dve feltni sta leto proizvodnje 05, dve pa 08. Pri setu, ki sem ga imel na avtu mi ni bilo všeč to, da so bila platišča že barvana in to ne ravno profesionalno, zato so bili kraki hrapavi in kolesa je bilo težko očistiti v nulo. Prišel je Jerry in jih zdilal naprej. Nov set je pa čisto druga pesem.
30.06.: Servis 270.500 km. Standardno + olje in sito menjalnik.
30.09.: Servis 280.772 km. Nič posebnega
15.12.: Nabavil nove prednje luči (Hella). Ker mi je levo kratko luč prestrelil en kamen in tudi svetile niso več prav spodobno.
2011
31.01.: Kabinski ventilator delal samo še na zadnji stopnji. Zamenjava upora rešila problem.
11.02.: Ker že dolgo v avtu ni radia na kasete sem konzolo pri ročici ročne zavore z predalčki za kasete zamenjal za tako samo z enim predalom, ker sem bil vedno navajen tam odlagati mobilnik. Kupil sem novo, ker nisem našel nobene rabljene brez poškodb.
07.06.: Reciklaža plina v klima napravi.
22.09.: Servis na 293.245 km. Zobati jermen, vodna črpalka, vsi ostali jermeni,…
2012
14.02.: Ebay, BC2 enota, rabljena a kot nova. Moj BC se je namreč začel izgubljati in se proti koncu resetiral vsakič ko si vžgal avto in je bilo treba ponovno nastavljati uro…
17.10.: 300.000 km.
02.12.: Diagnosticirano puščanje olja na tesnilu glave na desni strani zadaj. Kokalj pravi da ni kritično, enkrat v prihodnosti bo treba snet glavo in tesnilo zamenjat.
2013
06.05.: Zmenjal sem filter goriva. Prejšnji je bil zamenjan še v Nemčiji in ga je mojster tako močno z objemko pritrdil na avto, da je deformiral plašč. In ta je po parih letih počil in začelo je v garaži smrdeti po bencinu.
17.05.: Zmenjal sem pečko gretja. Stara mi je puščala na tepih, vgradil sem OEM Behr. Tečno delo… ampak sedaj je o.k.
21.08.: Namesto štrclja ki je ostal od CB antene na strehi (spomin na prejšnjega lastnika) sem kupil telefonsko anteno za e34. To je sedaj fake antena, ampak druge rešitve nisem videl, ker varil in barval strehe zaradi te luknje ne bom.
19.09.: Servis na 305.381 km. Standardno + olje v difu, zavorno olje, menjava zadnjih vzmeti s takimi za avto s kljuko in vseh podložnih gum. Diagnosticirano puščanje menjalniškega olja, ki se hladi v hladilniku vode. Pušča na priključkih, olje mezi iz plastike…Nissens…
30.09.: Ebay, kupil original velur tepihe. Sedejo direktno na pritrdilne čepe od gumijastih ki jih dam nazaj, če grem na kako gradbišče kjer še nimajo narejene zunanje ureditve.
05.10.: Zamenjal oblogo pod motorjem, stara je bila amatersko poflikana. Novo (staro) priskrbel Carpenter iz njegovega pokojnega touringa.
2014
10.02.: Nov komplet letnih gum.GY Efficient Grip Performance v pravi dimenziji 205/55R15. Odlične so.
01.01. – 11.06.: Lotil sem se prepotrebne sanacije rje. Avto sem postavil na stojala. Snel kolesa, odstranil odbijače, letvice na bokih, obloge pragov, kolotečne plastike, zadnjo havbo, vlečno kljuko,… Avto ni bil hujše načet, razne cvetke na standardnih mestih.
Vsa rjasta mesta sem skrbno saniral in v začetku maja je šel avto k ličarju.
Tam se je barvalo vse od letvic navzdol in posebej zadnja havba. Toča mojster je še odstranil čisto vse vdrtine na bokih, nastale na parkiriščih. Od ličarja sem avto peljal direktno na Krown zaščito, kjer so ga izdatno zalili z antikorozijskim oljem. Sledilo je profi poliranje in sestava nazaj. Seveda z nekaj novimi čepi, letvicami, tesnili, emblemi,… Avto je dobil še prednji IS lip, zavesice in nove tablice.
Rezultat je o.k…
11.09.: Črpalka za gorivo pričela spuščati nenormalne zvoke, zamenjal sem jo preden bi dokončno crknila kje bogu za hrbtom.
2015
Vizuelno je avto sedaj urejen, tehnično pa mu še kaj manjka. Sledi to do list…