Ne komplicirat.
M30B35 je bil serijsko v e12 in tu nima kaj biti narobe. Po moje bolje tak serijsko velik motor z obilico navora v nizkih rpm, kot pa kao friziran 20 ali 25 ki bo posledično spodaj še bolj mrtev.
Fleko napisal/-a:Sem mislil, da sem kakšno lepšo fotko naredu
Urko napisal/-a:Nisem vedel, da se tudi M30 motorjem povečuje prostornina, zato sem tudi vprašal... Zanimivo.
BTW, na avto netu se prodaja e34 535i, ki že dolgo stoji. Za darovanje motorja bi bila vredu.
Upam, da spelješ projekt do konca.
FR Wolf napisal/-a:Oldtimer vozila so tehnična dediščina, in med njih spadajo tudi predelani avtomobili. Seveda predelave, ko je bil avto nov. Včasih so bile to minimalne predelave, zato so tudi strpne. Medtem ko je v začetku 90ih in koncu 80ih stvar predelav šla v vode neumno širokih poširitev in plastike.
Oldtimer vozila niso muzejska vozila ampak vozila z namenom vožnje in obujanja nostalgije. V muzeje pa zagotovo sodijo samo originalni ali zelo zelo unikatni primerki, kateri se tretirajo tudi temu primerno...
Hoonigan jst ti svetujem da glede na to da maš vpisan ta motor predelaš tega kolikor se pač da. Pa pozor ne pretiravat. Naredi 2.5 pa boš s spodobno odmično in drugimi komponentami dobil sigurno 200ps kar je v e12 dovolj če neboš z njo dirkal...
Urko napisal/-a:Ne komplicirat.
M30B35 je bil serijsko v e12 in tu nima kaj biti narobe. Po moje bolje tak serijsko velik motor z obilico navora v nizkih rpm, kot pa kao friziran 20 ali 25 ki bo posledično spodaj še bolj mrtev.
Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.
marc napisal/-a:Hudo! Ima potenciala. Dodaj VIN avta, da vidmo kaj bo arhiv povedal.
kmetek napisal/-a:Eni ste mal preveč "obsedeni" s temi statusi. A vam ni zadost 80% popusta na zavarovanju? Če je za obnovo, swap, tuning, bo pa tud tistih par 100€ letno za cestnino anede?
Jaz sem tudi bolj za generalno obnovo M30B35, kot hud tuning M20B25, kot je rekel Urko, navora veliko več, manj potencialnih problemov in zajebancije. Rukneš not in vozi miško. Če je želja in keš ni problem, daš gor 3 dvojne fergije, če ne pa ITB-je, pa se pelješ pod 10l če paziš.
Vsakemu svoje itak, so mi pa všeč take debate
Urko napisal/-a:Yes. Ta prave gare!
Po slikah sodeč je za skoraj 40 let star avto videti v odlični formi.
Nekaj tuninga je že bil deležen (smoked žmigavci spr., črni emblemi, ksenon like žarnice, flaška s smrdljivcem na armaturki).
Ampak zmaga pa digitalna ura v stikalu za nastavitev ventilatorja. Hudo.
Glede motorja še moja zadnja replika. Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač. Če pa želiš dati notri motor, s katerim je bil avto v svojem času normalno dobavljiv, to pa res ne more biti napaka. Boš pač prehomologiral iz 520 v 535i pa bo. Od avta boš imel veliko več. Koliko kao originalnih e30 316 je sedaj 325i in to z statusi, itd, pa se nihče ne sekira...
Chieftec napisal/-a:Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.
Hoonigan napisal/-a: Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah.
Chieftec napisal/-a:Hoonigan napisal/-a: Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah.