marc napisal/-a:Hudo! Ima potenciala. Dodaj VIN avta, da vidmo kaj bo arhiv povedal.
Po VINu sem že gledu in piše, da je 01/75, tko da neki ne štima... Po mojih izkušnjah te decoderji niso čist 100% zanesljivi za tok stare avte. Bom pa prilepil izpisek, sam trenutno nimam VINa nikjer blizu... Za ta avto ga še ne znam, za vseh prejšnjih 5 ga mam v glavi.
Videe pa ti kr limi, to sem vse že gledal.
kmetek napisal/-a:Eni ste mal preveč "obsedeni" s temi statusi. A vam ni zadost 80% popusta na zavarovanju? Če je za obnovo, swap, tuning, bo pa tud tistih par 100€ letno za cestnino anede?
Jaz sem tudi bolj za generalno obnovo M30B35, kot hud tuning M20B25, kot je rekel Urko, navora veliko več, manj potencialnih problemov in zajebancije. Rukneš not in vozi miško. Če je želja in keš ni problem, daš gor 3 dvojne fergije, če ne pa ITB-je, pa se pelješ pod 10l če paziš.
Vsakemu svoje itak, so mi pa všeč take debate
Najprej, da te popravim - popusta je 90% na zavarovanje in 80% na cestnino. Dalje... Slabo bereš, sem napisal, da je varianta tud, da se odpovem statusu. Ampak se vseen ne strinjam s tabo v prvem odstavku... Zdej me pride cestnina (z 80% popusta) 30,6€ letno. Če vgradim M30B35 in zgubim status, me stane 452€. Razlika je 421,4€. Na leto. Vsako leto. Lahko si siguren, da za ta keš velik raj nekam peljem punco za par dni al pa grem za en cel dan z avtom na Pannonia Ring (tja in nazaj + track day). Al pa tok prej zaključim projekt predelave E12ke oz. dailyja, kar bo itak trajal par let. Al pa... You get the point. Lahko vrjameš. da si trdo zaslužm svoj denar (mal prej nehal delat oz. prišel iz firme), ob tem pa delam fax in živim s punco, tko da bom sigurno probal poiskat kakšno drugo opcijo, preden se odpovem 420€...
Drugač sem pa tud jz bolj za M30. Seveda einspritz. Poraba pa pr takem avtu itak ni važna...
Urko napisal/-a:Yes. Ta prave gare!
Po slikah sodeč je za skoraj 40 let star avto videti v odlični formi.
Nekaj tuninga je že bil deležen (smoked žmigavci spr., črni emblemi, ksenon like žarnice, flaška s smrdljivcem na armaturki).
Ampak zmaga pa digitalna ura v stikalu za nastavitev ventilatorja. Hudo.
Glede motorja še moja zadnja replika. Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač. Če pa želiš dati notri motor, s katerim je bil avto v svojem času normalno dobavljiv, to pa res ne more biti napaka. Boš pač prehomologiral iz 520 v 535i pa bo. Od avta boš imel veliko več. Koliko kao originalnih e30 316 je sedaj 325i in to z statusi, itd, pa se nihče ne sekira...
Za svoja leta res dobr zgleda navzven. Tepih je treba še ven vzet...
Smoked žmigavci so mi ok, črn emblem je samo na gepeku, ker je bil prejšnji ukraden. Žarnice so slučajno te z modrimi stekelci, drugač so pa ''normalne.'' Tist parfumček mi pa kr nekak paše tja.
Digitalna ura v stikalu je pa original. Redka zadeva, v '70-ih digitalna ura . Najprej nisem verjel, ampak sem jo našel - kat. št. 62 13 1 366 736.
Ja, M30 swap IN status bi bil zmaga. Drugače pa takšna predelava (na drug originalen motor) za moje pojme ne bi smela bit razlog za izgubo statusa. Ampak je, kakor je, treba bo pač nekako rešit.
Chieftec napisal/-a:Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.
Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah.