1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a djfelix » 02 Okt 2016, 18:19

marc napisal/-a:
djfelix napisal/-a:Najboljš da avto prodaš, kaj se boš še z menjalnikom zajbaval ;)


Haha, le komu bi ga lahko prodal... :))


Ka pa vem se bi pa že kje kdo našel :-B
Uporabniški avatar
djfelix
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 08 Feb 2015, 22:42

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a Urko » 02 Okt 2016, 21:37

marc napisal/-a:p.s. Čaka me še servis avtomatskega menjalnika. Olje je namreč že svetlorjavo (daleč od prežganega) in potrebno menjave. To nismo še počeli, zato tuhtam ali prepustiti delo specialistu ali pa 'flushat' sistem v lastni režiji. :) Če ima kdo kake izkušnje s tem na dan z besedo. :D


Kako drugače dela menjalnik? Vse menjave gor in dol naredi enako gladko, je odziven?

Jaz menjalniškega olja v touringu nisem še nikoli kompletno menjal. Dvakrat do sedaj (cca na 50 kkm) mi ga je Kokalj menjal samo toliko, kolikor ga je v samem menjalniku in steče ven ko snameš spodnji pokrov in zamenjaš sito. Torej vsakič je šlo notri nekje pol novega olja. Bolje kot nič. Spomladi se bo spet treba tega lotit, je pa olje sedaj tik pred intervalom za menjavo še vedno lepo rdeče in tudi sam sem pred dilemo ali reskirat tistih par sto eur in peljat flushat (servis za avtomatike imam 2km stran) ali pa zopet narest samo delno menjavo. Ena od teorij namreč je, da se tako starih menjalnikov ne flusha, ker naj bi z odplaknitvijo nekaterih oblog menjalnik lahko tudi pozabil kako delat... in naj bi bilo popolnoma dovolj samo delna menjava... Ne vem, bo treba še malo preštudirat in se do spomladi odločit.

Lahko pa ti pelješ prvi na čiščenje in boš potem povedal kako je. :D
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 19 Okt 2016, 20:30

Urko napisal/-a:
marc napisal/-a:p.s. Čaka me še servis avtomatskega menjalnika. Olje je namreč že svetlorjavo (daleč od prežganega) in potrebno menjave. To nismo še počeli, zato tuhtam ali prepustiti delo specialistu ali pa 'flushat' sistem v lastni režiji. :) Če ima kdo kake izkušnje s tem na dan z besedo. :D


Kako drugače dela menjalnik? Vse menjave gor in dol naredi enako gladko, je odziven?

Jaz menjalniškega olja v touringu nisem še nikoli kompletno menjal. Dvakrat do sedaj (cca na 50 kkm) mi ga je Kokalj menjal samo toliko, kolikor ga je v samem menjalniku in steče ven ko snameš spodnji pokrov in zamenjaš sito. Torej vsakič je šlo notri nekje pol novega olja. Bolje kot nič. Spomladi se bo spet treba tega lotit, je pa olje sedaj tik pred intervalom za menjavo še vedno lepo rdeče in tudi sam sem pred dilemo ali reskirat tistih par sto eur in peljat flushat (servis za avtomatike imam 2km stran) ali pa zopet narest samo delno menjavo. Ena od teorij namreč je, da se tako starih menjalnikov ne flusha, ker naj bi z odplaknitvijo nekaterih oblog menjalnik lahko tudi pozabil kako delat... in naj bi bilo popolnoma dovolj samo delna menjava... Ne vem, bo treba še malo preštudirat in se do spomladi odločit.

Lahko pa ti pelješ prvi na čiščenje in boš potem povedal kako je. :D


Sem popolnoma pozabil odpisat. Menjalnik za moje pojme dela ok. Pri dinamični vožnji (beri - poden gas) se mogoče malo začuti tisti 'punch' kot pri ročnem prestavljanju, vendar v dosti manjši dozi. Kar se tiče odzivnosti...ima malo zakasnitve, ma ni hudega. Kako normalno je to ne vem, ker se sedaj prvič srečujem s 30 let starimi avtomatiki. :D Pri umirjeni vožnji se prestavljanje komaj občuti ali se ga pa sploh ne. :)

Tovrstne teorije flushanja sem tudi jaz zasledil...mogoče bom uporabil kar tvojo varjanto pa postopoma spuščal/dodajal olje skupaj z menjavo filtra. Vsaj dokler se še kake druge preverjene metode ne najde. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 933
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 26 Maj 2017, 17:28

Vidim, da je od zadnje objave minilo že več kot pol leta. V tem času je nažalost bolj malo del potekalo na samem avtu, se je pa zato toliko bolj burno urejalo vso potrebno uvozno papirologijo. Avto je sedaj uvožen in registriran po normalni poti, kar v končni fazi ni bilo poceni, ampak ok...važno da je to mimo. B-)

Če strukturiram novosti po času sledi najprej nakup originalne veterne mreže v marcu, ki je avtu manjkala:
vetrna.jpg

Po opravljenem uvoznem postopku je bilo potrebno pripraviti avto na tehnični pregled, in sicer:
- kupiti nove gume za 14'' originalna platišča (v planu je vržti kakšne dobre 16ke v naslednjem letu, trenutno je bilo finančno to najbolj racionalna opcija. Vsekakor boljše kot tlačit gor 15ke s starimi gumami):
Slika
- nakup in menjava zadnjih lučk za osvetlitev tablice:
Slika
- Prvi poskus na tehničnem pregledu je bil neuspešen. Med napakami je bila zračnost sprednjega stabilizatorja in en zglob na roki. Zamenjalo se je vse skupaj, obnovilo obe roki in zadeva je šla čez. :D
Slika
\m/ :
Slika
Trenutno obnavljam sedeže, (ravno danes sem dobil še nekaj kosov za popravilo slabših stranic), sezona pa se je praktično že začela, tako da kar gori voda. x_x :
Slika
Obenem bi se rad opravičil vsem, ki nestrpno pričakujete letošnje E30 Druženje v tem terminskem obdobju, saj bo letos zaradi zasedenosti vseh organizatorjev, le to nekoliko zamaknjeno v drugo polovico leta. Boste pravočasno obveščeni! :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 933
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a eXtreme » 31 Maj 2017, 09:15

Če boš rabil vložke za vijak za lučki (registrska), imam nove (21 kosov viška).

Srečanje pa... pomoje vsi šraufamo na polno, tako da ni sile :D
eXtreme
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 21 Nov 2014, 08:37

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 29 Jun 2017, 08:42

eXtreme napisal/-a:Če boš rabil vložke za vijak za lučki (registrska), imam nove (21 kosov viška).

Srečanje pa... pomoje vsi šraufamo na polno, tako da ni sile :D

Hvala extreme! Zaenkrat zadostujejo rabljeni. Itak bo treba pred barvanjem še enkrat vse dol snet. :D

Stvari se počaaaasi premikajo. Spoznavam, da je lahko igranje tapetnika kar stresno: SlikaSlikaSlika
Skratka, jih sedaj nekoliko bolj cenim. Končne slike priložim kasneje. Prispel je tudi zadnji kos sestavljanke notranjosti im sicer klappe:
Slika
Prvotno sem mislil original pokrov predelat, ampak verjetno ne bi nikoli izpadlo tako lepo kot je v originalu.

Sledila je še menjava kabinskega ventilatorja (na desni je ''novi''):
Slika

Ves ta čas že uživamo v cabrio radostih:
Slika

V roku dobrega tedna upam, da zaključim z notranjostjo, prav tako pa moram še urediti prikaz količine bencina. Trenutno števec komstantno prikazuje malo manj kot je polni tank. Ker je večji tank ima dva plovca. Tisti ob črpalki na sovoznikovi strani deluje, medtem ko na drugi strani ne da nič od sebe. Če ima kdo kakega delujočega se priporočam. :)

Poslano z mojega SM-A310F z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 933
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 11 Jul 2017, 21:53

Poletje se kaže v vsej svoji veličini, ampak delo ne počiva. Trenutno smo sredi rihtanja notranjosti. Prednja sedeža sta obnovljena, potrebno ju je še sestaviti. Jutri zrihtam zadnjo klop, potem še osvežitev tapet in še kaka malenkost. Se že veselim metanja v avto. :D

Prej in po obnovi:Slika
Slika
Treba bo odpreti s.p. za tapetništvo :DSlika
Včeraj sem prav tako pobral še eno pošiljko iz Nemčije:
Slika
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 933
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a gatnik30 » 12 Jul 2017, 14:46

a to mas kr ceu izpušni sistem? :) bi nam zaupal od kerga proizvajalca si kupil?, drgač pa dobr zgleda, nujno posnami ko bo bil nameščen :D
Lp. Nik
gatnik30
 
Prispevkov: 127
Pridružen: 01 Avg 2016, 19:16

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 12 Jul 2017, 15:45

gatnik30 napisal/-a:a to mas kr ceu izpušni sistem? :) bi nam zaupal od kerga proizvajalca si kupil?, drgač pa dobr zgleda, nujno posnami ko bo bil nameščen :D
Lp. Nik


Ne samo zadnjo polovico z loncem. Preostali del, vključno s katalizatorjem izgleda še ok, tako da zaenkrat ne bom tikal. Mogoče je lažje, če prilepim kar povezavo. :D
http://www.ebay.de/itm/Auspuff-hinten-B ... Ciid%253A1
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 933
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 06 Avg 2017, 10:11

Idemo dalje! :D V juliju se je naredilo kar nekaj.

Kupljen ebay izpuh smo dodatno zaščitili in montirali zadevo. Žal se pri razgretem avtu še vedno pojavlja ropotajoč zvok :( . Sem upal, da bo menjava to odpravila, ampak očitno je problem v katalizatorju.
Slika
Slika
Es stimmt gut:D
Slika
Kar se samega zvoka tiče ni neke večje razlike. Pri nižjih obratih je motor malenkost glasnejši, drugače je pa dosti tiho vse skupaj. Res pa je, da imam gor še originalni katalizator in sredinski lonec. :D

Tapetništvo se je v juliju močno premikalo naprej. Po počasnem sestavljanju sedežev je bilo potrebno napeljati še inštalacijo gretja sedežev po avtu in urediti kable na samih sedežih.

Inštalacijo se je najprej povilo, kjer je razpadla:
Slika
Sledilo je polaganje, priključitev na omarico in testiranje delovanja:
Slika
Slika
Inštalacija v samih sedežih. Es ist gepruft :D :
Slika

Priložnost ponovnega podiranja plastičnih pragov sem izkoristil za montažo originalnih soundsystem zvočnikov spredaj:
Slika

Sledilo je urejanje stranskih tapet. Sovoznikova je bila na kotu močno poškodovana in jo je bilo potrebno ojačati s steklenimi vlakni. Iskreno z vratnimi tapetami nisem najbolj zadovoljen, verjetno so na Irskem večino časa na vlagi preživele in so zato zvite na več koncih...ampak ok. Malo sem jih popeglal in popoliral, tako da za silo bo, dokler kaj boljšega ne pride mimo. :D
Slika
Slika
Slika
Zadnje so pa v kar dobrem stanju:
Slika

Medtem se je še malo skakalo do Avtoaktiva po razne drobnarije, čepke,...
Slika
Osvežilo se je tudi mehanizme za pasove:
Slika

Pri sestavi sedežev sem uporabil boljše mehanizme/amortizerčke in osvežil vse 4 sanke. Zaradi uporabe pen in boljših delov iz dveh parov prednjih sedežev se je dalo naredit zadevo brez večjih luftov in neposedenimi stranskimi oporami.

Mogoče kot zanimivost. Pri barvanju sem iz obeh parov pomotoma različna vzglavnika pobarval. Razlika je v kotu vodil. Nisem vedel, da so bile tudi tukaj razlike...:
Slika

Zaradi prostorske stiske pri lancerju sem moral ustvarjati kar pri sebi v kolesarnici =))
Slika

Pri montaži tapet na avto se je popravilo voznikova povešena vrata, zamenjalo štoper in se jih očistilo. Prijetno presenečenje so bili pripravljeni kabli za visokotonce, tako da sem tudi te kar montiral:
Slika
Slika
Oh yes. Očitno ima avto tudi ogrevane ključavnice?
Slika

Trenutno stanje:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Manjka še nekaj malenkosti, vključno s plastikami na pokrovu strehe in bež ročaji vrat kar se bo pa uredilo v kratkem. Pokrov zadnje tapete na voznikovi strani imam za električno streho, ki je v planu drugo leto. Daljnoročno je cilj najti tudi nek lep bež tepih. :)

Plani za letos so še urejanje prtljažnika, ki je trenutno čisto gol in pa mogoče še kakšna malenkost.

Še enkrat velike zahvale lancerju za pomoč in prenašanje 'smaranja' v zadnjem mesecu ali dveh. :D :-bd
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 933
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov