1990 e30 318 is

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 08 Dec 2014, 23:04

Ne,barvo mi je prodal mi je forumaš @Ales. Kolega, ki je obnavljal enko in je avto na novo narejen, je povedal da je barva že na prvi občutek boljša (kolega je lastnik Ah Randelj in že od malih nog v teh zadevah, tako da ne govori na pamet). Glede na projekte ki jih izvajata uporabnik Tin in Ales. pa sploh ne dvomim v kakovost barve...

Kar se motorja tiče, najprej smo ga oprali z wapom na vročo vodo, vmes sem porabil 3 plastenke dexala da sem ga razmastil. Sledilo je razstavljanje motorja na dele in brušenje z dratpiršno na vrtalniku. Potem je sledil nanos primerja, in 2- nanosa barve..

To je pa vse, barvo sem vzel semi -gloss črno, ker mi ni všeč sijoča črna..Razmišljal sem tudi o lakiranju posameznih delov, ampak sem misel opustil...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 10 Dec 2014, 23:12

Mali update,
danes smo se lotili montaže menjalnika, ampak če jaz nebi zakompliciral zadeve bi bilo popolnoma brezveze...

Pred časom sem kupil enomasni vztrajnik,novo sklopko, košaro, potisni ležaj od m20 motorja. Vztrajnik smo še malo olajšali, da se bo motorček lažje vrtel...
Vse lepo in prav, vztrajnik paše na menjlanik, štarter pa ne, je prevelik...In ker imata štarterja od m20 in m42 drugačne zobnike smo morali oba štarterja razdreti in zobnike iz m20 preložiti na m42...Skratka sranje na kvadrat, ampak mislim da nam je uspelo, jutri probamo pognat štarter, da vidimo če dela prav...

Ko sem bral temo o menjavi vztrajnikov, so nekateri trdili da moraš menjati tudi potisni ležaj, druga polovica pa jih je trdila da potisni ležaj ni treba menjati (menjalnik je od e36, potisni ležaj od m20 in m42 sta enaka, nekateri pa so jih menjali za tiste od e21 323 i), se komu sanja kako je z tem? Je to kdo že počel? Ali sem samo jaz tako bedast pa si kompliciram življenje? Če potisni ležaj dela bom videl šele takrat ko bom zagnal avto, takrat pa mi ne bo smešno če bom moral spet razkopati menjalnik...

L.p.
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 27 Dec 2014, 13:25

Zdravo,
dobil sem FL klimo, ki je že v osnovi narejena za r134a plin...Ko jo primerjam s prejšnjo, sem našel nek regulator stikalo, mza katerega nevem kje mora biti in kakšnp funkcijo ima. Mi lahko pomogate, kdo ve čemu je namenjen in kam sodi?

še slike:
Slika
Slika
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a marc » 27 Dec 2014, 16:24

Tisto na prvi sliki je očitno FL regulator temperaturnega senzorja, ki je postavljen v evaporator (tista žička, ki gre v pečko nad vodnim ventilom). Z ene strani lahko reguliraš izklop (pri klimah brez regulatorja se izklopi kompresor, ko doseže evaporator temperaturo 4 ali 5 stopinj in s tem prepreči zamrzovanje sistema), z druge strani imaš pa napajanje, signalni kabel,... Če se motim naj me kdo popravi. Se pa vidi njegova pozicija na spodnji sliki obkroženo z rdečo:
ctf.png
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 27 Dec 2014, 17:28

Aha, hvala, videli smo da se zadeva da regulirati, zato nismo bili prepričani kam bi morala iti..Hvala za pomoč, v kolikor sem prav razumel tukaj ne more biti nekaj hudo narobe pri nastavitvi reguliranja? V najslabšem primeru se kompresor pri prenizki temperaturi ne bo izklopil?

L.p.
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a marc » 27 Dec 2014, 17:37

Boš videl ko boš montiral in zagnal klimo. Če se bo začel delat led na ceveh, ki gresta po kraku v motornem prostoru, potem je prenizka temperatura ali pa senzor ne dela in se kompresor ne izklaplja. Tako, da ja...v najslabšem primeru ne bo izklapljalo kompresorja in boš imel zmrzovalnik. :D
Tega regulatorja jaz nisem imel kljub FL klimi, je bil opcijsko mislim da. Ne znam ti povedat iz prve roke kako z njim izgleda v praksi, edino, da bi senzor ven potegnil in probal v domač hladilnik porinit skupaj s kakim termometrom in gledal pri kateri temperaturi se spremeni izhodni signal regulatorja. :D Samo pomojem nepotrebno.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 27 Dec 2014, 19:07

Super, sem upal na tak odgovor...Klima pa je drugče iz angleškega m40 touring, letnik 93...Cevi so že gumijaste in flexibilne, celoten sistem je za r134a plin, tako da sem si nekaj živcev prihranil, edino instalacija je bolj boga, vsa je oblepljena z izolirnim trakom, se vidi da se je nekaj v preteklosti čaralo, ampak tu nastopi tvoj vodič za montažo...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a marc » 28 Dec 2014, 09:41

bozzicek napisal/-a:Super, sem upal na tak odgovor...Klima pa je drugče iz angleškega m40 touring, letnik 93...Cevi so že gumijaste in flexibilne, celoten sistem je za r134a plin, tako da sem si nekaj živcev prihranil, edino instalacija je bolj boga, vsa je oblepljena z izolirnim trakom, se vidi da se je nekaj v preteklosti čaralo, ampak tu nastopi tvoj vodič za montažo...


Upam, da ti bo v pomoč! :D Imaš pa očitno res zadnjo variacijo e30 klime, zanimivo. Mogoče je ta regulator potem prisoten tudi pri e36 istega leta. Uspešno montažo, če bo pa še kak problem pa kar napiši.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 31 Dec 2014, 14:32

Zdravo,
spet potrebujem pomoč, naročam dele za klimo in imam malo težav s tesnili, mi lahko kdo pove ali so to vsa tesnila ki jih potrebujem?

Da bo lažje razvozlati, to so tesnila ki jih imam namen naročiti:
64 50 8 390 605 x 2 D= 6.8 MM
64 50 8 390 601 x 4 D=7.65MM
64 50 8 390 604 x 1 D=17.7MM
64 50 8 390 602 x 3 D=11.1MM
64 50 8 390 603 x 4 D=14MM

Mi kakšno tesnilo manjka? (vin donatorja klime je CL57793)
Ostali deli so mi jasni, in že imam kataloške (Marc, tvoj vodič je odličen), edino tesnila me skrbijo, bojim se da mi bo na koncu kakšno zmanjkalo, in potem spet stoji vse za kakšen teden dokler se deli zberejo).

Hvala vsem za pomoč...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a marc » 01 Jan 2015, 18:33

Sem končno našel čas za pregledat o obročke in ti odpisat. Če greva kar po vrsti.

- za na spodnji in zgornji strani ekspanzijskega ventila pri pečki potrebuješ 2x11,1mm in 2x14mm obročka
- cevi, ki greta po kraku od požarne stene potrebujeta 1x14mm, 1x 17,17mm, 1x11,1mm in 1x7,65mm obročke
- za tlačno stikalo na sušilnem filtru pride 1x6,8mm (odvisno od tipa filtra in stikala, ki ga imaš...v diyu sem tudi napisal, da je pametno zamenjati o-obročke na slepih izhodih filtra, če je kitajskega porekla :)) ), drugi ventil ima pa konusni na voj in je dovolj tesnilna pasta
- gibljiva cev do sušilnega filtra potrebuje 2x7,65mm obročka
- cev visokega pritiska od kondenzatorja na kompresorpa 1x 14mm in 1x 7,65mm obročka
Če imaš še kak ventil na kompresorju lahko menjaš ša tam o obroček, samo to nisem štel v diyu, ker je bilo par tipov različnih kompresorjev na trgu, kakor tudi sušilnih filtrov. :)

Skratka če seštejemo vse skupaj bo tole kar držalo:
64 50 8 390 601 x 4 D=7.65MM
64 50 8 390 604 x 1 D=17.7MM
64 50 8 390 602 x 3 D=11.1MM
64 50 8 390 603 x 4 D=14MM

Za tiste najmanjše 6,8 pa kot rečeno...najboljše da zmeriš s kljunastim merilom debelino utora obročka na ventilu na sušilnem filtru in pa na kompresorju vkolikor ima kak dodaten ventil (moj seiko seiki ga nima) in boš ziher če je to to. Važno je, da imaš vsaj zgoraj napisane obročke, da lahko vse cevi fiksno položiš.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron