Mali update,
danes smo se lotili montaže menjalnika, ampak če jaz nebi zakompliciral zadeve bi bilo popolnoma brezveze...
Pred časom sem kupil enomasni vztrajnik,novo sklopko, košaro, potisni ležaj od m20 motorja. Vztrajnik smo še malo olajšali, da se bo motorček lažje vrtel...
Vse lepo in prav, vztrajnik paše na menjlanik, štarter pa ne, je prevelik...In ker imata štarterja od m20 in m42 drugačne zobnike smo morali oba štarterja razdreti in zobnike iz m20 preložiti na m42...Skratka sranje na kvadrat, ampak mislim da nam je uspelo, jutri probamo pognat štarter, da vidimo če dela prav...
Ko sem bral temo o menjavi vztrajnikov, so nekateri trdili da moraš menjati tudi potisni ležaj, druga polovica pa jih je trdila da potisni ležaj ni treba menjati (menjalnik je od e36, potisni ležaj od m20 in m42 sta enaka, nekateri pa so jih menjali za tiste od e21 323 i), se komu sanja kako je z tem? Je to kdo že počel? Ali sem samo jaz tako bedast pa si kompliciram življenje? Če potisni ležaj dela bom videl šele takrat ko bom zagnal avto, takrat pa mi ne bo smešno če bom moral spet razkopati menjalnik...
L.p.