Nisva se razumela... FWD še ne pomeni da rabiš ročno in ne vem kaj, ni pointa v tem... Point je v tem, da ker nimajo pogona zadaj (manj teže zadaj, ker je lažja prema, ni difa, ni kardana), je večina teh avtov na malo slabšem razmerju teže spredaj:zadaj, kar pomeni da so bolj živčni zadaj (odvisno od tipa podvozja, optike,...). In ne rabiš vlečt ročne, da rit rata lahka, je dovolj da prehitro spustiš gas, malo cukneš ali pobožaš zavoro sredi ovinka. V bistvu se za z zaviranjem leve noge super kontrolirat under/over - steer
Govora je o vožnji na meji oprijema, ne driftanju, logično da to s FWD ne gre glih. Tudi skoz se neki na počez vozit z RWD meni ni užitek (edino pozimi). Pač ja, je fajn ko kontroliraš oz. si na meji med gripom in rahlim driftom. Samo ne moreš rečt da je RWD boljši, pač drugačen je. Men sta oba načina všeč (no nekega res hudga RWD na meji še nisem vozil veliko), ampak brez pretiravanj, toliko da se voziš na meji (in malo čez njo). Tukaj pa sta lahko zelo zabavna tako FWD kot RWD, samo nastavljen more bit kot ti paše. Isto je z AWD, večina jih je v osnovi podkrmarjeni, se da pa s kakšnim stabilizatorjem in optiko to nevtralizirat oz. naredi avto prekrmarjen. Pa to ne pomeni da je boljši/slabši od RWD/FWD, pač drugačen je
In ja, nadomestit 320iS mislim da bo kar težko, sicer odvisno kako in za kaj se ga uporablja, pa vseeno. Morem rečt da mene nekaj takega ZELO mika, samo tile S14...kaj pa vem