Evo, pa je doma:
Avto je uspešno prestal registracijo in homologacijo, na tehničnem pa so samo debelo gledali...
Malo manj pa sem bil zadovoljen jaz, sedaj ko je avto naredil prvih 50 km so se pojavile prve težave:
- števec za obrate, porabo in temperaturo spet poskakuje, bodisi je kak vijak slab, ali pa so baterije pri koncu.
- inox izpušni kolektor občasno zadeva v spodnji del tunela in nemarno ropota.
- prednja kolesa tresejo, ko smo sneli distančnike, je videti da ne sedejo dobro in je treba pobrusiti rob...
- če pelješ čez ležeče policaje ali v kakšno večjo luknjo zadnja kolesa počohajo rob blatnikov, tako da jih bo treba minimalno povaljčkat..
- obe prednji kratki luči rosita, tako da jih moram takoj zamenjati. Hvala Duletu, ker je takoj odreagiral in mi že poslal nove luči.
- ABSše vedno ne deluje, čeprav imamo 8 delujočih senzorjev, nove releje, in 3 računalnike...Tako da bo moral pogledati Gregor Palčič ali pa Schumi. Hvala Lancerju ker mi je posodil računalnik, takoj ko izvem diagnozo ti ga vrnem.
Kar me najbolj skrbi pa je servo letev, ko zavijam v desno, je volan neposreden in daje odličen občutek, ko pa zavijem v levo, pa daje občutek kot da deluje in zavija z zamikom, občutek v vožnji je naravnost grozen, nisem se ga sploh upal pognati malo hitreje...
Je že imel kdo podoben problem s servo letvijo? Končniki in manšete so nove, letev nikjer ne pušča...
Skratka, nekaj dela me še čaka, ampak važno da je avto na cesti in sedaj lahko sproti odpravljam napake, za katere pa upam da se bodo zaključile v kratkem...