1990 e30 318 is

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a MaTo~iS » 27 Jun 2015, 00:07

bozzicek napisal/-a:Še ena prošnja, bi mi lahko kdo poslikal prtljažno ključavnico in priklop na aktuator na e30 z delujočim centralnim zaklepanjem? Berem da so razlike v ključavnicah med z in brez centralnega zaklepanja, pa nikjer ne najdem kakšne?

kolko je meni poznano je razlika v mehanskem delu (zaklepanje odklepanje), motorček je priklopljen čist normalo kot v vratih recimo
Uporabniški avatar
MaTo~iS
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 25 Mar 2015, 18:39

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 29 Jun 2015, 10:45

Zdravo, prihodnji teden bom menjal dročnike (odmikače), kar nekaj ljudi mi je reklo da so glasni tudi zaradi tega ker imam preredko olje. Trenutno je v avtu olje Motul 5w-40. Katero olje in gradacijo mi priporočate? Cena mi ni pomembna, ker bo avto delal relativno malo kilometrov in samo v poletnem času? Slišim precej pohval za Castrol TWS 10w-60, bi bilo to olje ok?
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a lancer » 29 Jun 2015, 12:53

Če ga ne boš šparal priporočam olje 5w50 Mobil, drugače pa 5w40.
Uporabniški avatar
lancer
 
Prispevkov: 180
Pridružen: 31 Okt 2014, 22:40

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a djfelix » 29 Jun 2015, 14:31

Če hočeš kvaliteto REDLINE ;)
Uporabniški avatar
djfelix
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08 Feb 2015, 22:42

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a dančo » 02 Jul 2015, 22:01

nevem zakaj bi dajal notri 5w40 pa tisto ni novi motor, 10w40 daj notri in je to to če pa želiš divjat daj tisti 10w60 in se nebo nič slišalo 5w40 je za is motor pre redko olje zato se tudi slišijo hidro podizači.
dančo
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:37

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 17 Jul 2015, 15:57

Manjši update, avto ima zamenjane dročnike in šponar, sedaj dela skoraj pretiho za moje pojme..V sredo sem opravil homologacijski pregled, očitno bo šlo vse brez težav, in bi moral v začetku avgusta prejeti kartonček z vpisi da ga lahko registriram.

Še vedno pa nimam rešene težave z ABS, zamenjal sem stari rele z novim, oba releja na pumpi sta prav tako zamenjana, vsi senzorji so delujoči in še 4 imam na zalogi, pa ni uspeha. Ko zaženem motor, se lučka prižge in ne ugasne. Ima kdo idejo kaj naj preverim? Edino kar mi pade na pamet bi bil še ECU od abs, ki pa ga žal nimam na zalogi. Ima kdo ecu z rdečo nalepko za posodit, da sterstiram delovanje? Kakšna druga ideja kaj bi lahko bilo narobe?
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a lancer » 17 Jul 2015, 16:07

Imam en ABS računalnik, lahko ti ga posodim :)
Uporabniški avatar
lancer
 
Prispevkov: 180
Pridružen: 31 Okt 2014, 22:40

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 17 Jul 2015, 16:15

lancer napisal/-a:Imam en ABS računalnik, lahko ti ga posodim :)


Super si, sem ti poslal sms...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a kmetek » 17 Jul 2015, 18:54

Imam tud jest enga od Touringa na Blokah ce ti kej prou pride
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 17 Avg 2015, 20:31

Evo, pa je doma:
Slika

Avto je uspešno prestal registracijo in homologacijo, na tehničnem pa so samo debelo gledali...
Malo manj pa sem bil zadovoljen jaz, sedaj ko je avto naredil prvih 50 km so se pojavile prve težave:
- števec za obrate, porabo in temperaturo spet poskakuje, bodisi je kak vijak slab, ali pa so baterije pri koncu.
- inox izpušni kolektor občasno zadeva v spodnji del tunela in nemarno ropota.
- prednja kolesa tresejo, ko smo sneli distančnike, je videti da ne sedejo dobro in je treba pobrusiti rob...
- če pelješ čez ležeče policaje ali v kakšno večjo luknjo zadnja kolesa počohajo rob blatnikov, tako da jih bo treba minimalno povaljčkat..
- obe prednji kratki luči rosita, tako da jih moram takoj zamenjati. Hvala Duletu, ker je takoj odreagiral in mi že poslal nove luči.
- ABSše vedno ne deluje, čeprav imamo 8 delujočih senzorjev, nove releje, in 3 računalnike...Tako da bo moral pogledati Gregor Palčič ali pa Schumi. Hvala Lancerju ker mi je posodil računalnik, takoj ko izvem diagnozo ti ga vrnem.

Kar me najbolj skrbi pa je servo letev, ko zavijam v desno, je volan neposreden in daje odličen občutek, ko pa zavijem v levo, pa daje občutek kot da deluje in zavija z zamikom, občutek v vožnji je naravnost grozen, nisem se ga sploh upal pognati malo hitreje...
Je že imel kdo podoben problem s servo letvijo? Končniki in manšete so nove, letev nikjer ne pušča...

Skratka, nekaj dela me še čaka, ampak važno da je avto na cesti in sedaj lahko sproti odpravljam napake, za katere pa upam da se bodo zaključile v kratkem...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov