Že nekaj časa me je hecala ključavnica za prtljažnik, dokler se ni odločila da zašteka. Ko sem jo odprl se temu sploh nisem čudil, ogromno umazanije in oksidacije, ki na tako natančnem mehanizmu pač nima kaj iskat da zadeva dela.
Takole zgleda v prafaktorje razstavljena ključavnica...
Sem si kar oddahnil, ko sem videl da so notri ploščice namesto "štifotv", ker tisto je še bolj občutljivo in manjše, že malo meji na finomehaniko
Me je pa ob tem pričakalo še eno neprijetno presenečenje, za katerega sem bil siguren da ga ne bo, ker na zunaj zgleda res OK...
Tale zima je kar dobro pokazala zobe, kar je bila prej pikica je zdaj flek, kar je bilo prej skoraj nič vidno, je zdaj usekalo ven... Se bo treba odločit kako in kaj, ker če grem to rihtat, pol grem rihtat komplet celega. Če se že barva cel, bi se mogoče odločil za original tole barvo...
Ampak je toliko več dela, komplet motorni prostor in ostale vidne dele je treba prebarvat, tako da...
Zmenjen sem za izpuh, mogoče gre avto že konec tedna v delo, do konca meseca me čaka še tehnični + registracija in zavarovanje. Par tednov nazaj mi je očitno en kamenček razbil steklo desne meglenke in sprednja šipa ima (sicer že od prej) 2 piki, tako da bom probal to zrihtat glede zavarovalnice, ker imam zavarovano itak. Pa potem kupim samo še levo novo/kot novo steklo za meglenko in bo. Sprednje luči se tudi dobi dost ugodno nove, smernike sem menjal že lani, tako da se spolira samo še zadnje luči in so svetila kot nova
Ko registriram še drug avto, pa se počasi spravim na pogonski del (most, puše v rokah, optika, hardy, ležaj v roki in na kardanu), pa spredaj bi nekako naštudiral, da zmontiram top mount-e od Z4 (15mm nižji) in jih predelam da se lahko nastavlja camber/caster
Po eni strani me mika, da namesto v obnovo zunanjosti in notranjosti, denar raje porabim za nakup ene dobro ohranjene E34 touring iz tujine, katera ima že v osnovi veliko več opreme od E30, je bolj udobna in se na splošno bolje pelje na relacije, po drugi strani pa je E30 veliko cenejša in enostavnejša za vzdrževanje, pa vseeno nudi veliko užitka čez ovinke. Če malo vkalkuliram koliko laže števec, me hitrosti čez ovinke zelo presenečajo v primerjavi s Cliom Sicer sem vedel da se E30 pelje super in ker je malo večji in težji avto, da je bolj stabilen. Ampak so že zdaj na zimskih gumah in z zjahano optiko hitrosti kar precej blizu, tako da moja predvidevanja da zna biti E30 na Racelandu zelo blizu Clia na istih gumah očitno držijo nekaj vode in bo definitivno treba it probat.
Odkar imam služben avto, se vozim zelo zelo malo, tako da je veselje ko nekam grem še toliko večje