1991 318i Touring

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 10 Mar 2015, 20:58

Že nekaj časa me je hecala ključavnica za prtljažnik, dokler se ni odločila da zašteka. Ko sem jo odprl se temu sploh nisem čudil, ogromno umazanije in oksidacije, ki na tako natančnem mehanizmu pač nima kaj iskat da zadeva dela.
Takole zgleda v prafaktorje razstavljena ključavnica...

Slika


Sem si kar oddahnil, ko sem videl da so notri ploščice namesto "štifotv", ker tisto je še bolj občutljivo in manjše, že malo meji na finomehaniko :(

Me je pa ob tem pričakalo še eno neprijetno presenečenje, za katerega sem bil siguren da ga ne bo, ker na zunaj zgleda res OK...

Slika

Tale zima je kar dobro pokazala zobe, kar je bila prej pikica je zdaj flek, kar je bilo prej skoraj nič vidno, je zdaj usekalo ven... Se bo treba odločit kako in kaj, ker če grem to rihtat, pol grem rihtat komplet celega. Če se že barva cel, bi se mogoče odločil za original tole barvo...

Slika

Ampak je toliko več dela, komplet motorni prostor in ostale vidne dele je treba prebarvat, tako da...

Zmenjen sem za izpuh, mogoče gre avto že konec tedna v delo, do konca meseca me čaka še tehnični + registracija in zavarovanje. Par tednov nazaj mi je očitno en kamenček razbil steklo desne meglenke in sprednja šipa ima (sicer že od prej) 2 piki, tako da bom probal to zrihtat glede zavarovalnice, ker imam zavarovano itak. Pa potem kupim samo še levo novo/kot novo steklo za meglenko in bo. Sprednje luči se tudi dobi dost ugodno nove, smernike sem menjal že lani, tako da se spolira samo še zadnje luči in so svetila kot nova :)

Ko registriram še drug avto, pa se počasi spravim na pogonski del (most, puše v rokah, optika, hardy, ležaj v roki in na kardanu), pa spredaj bi nekako naštudiral, da zmontiram top mount-e od Z4 (15mm nižji) in jih predelam da se lahko nastavlja camber/caster :-bd

Po eni strani me mika, da namesto v obnovo zunanjosti in notranjosti, denar raje porabim za nakup ene dobro ohranjene E34 touring iz tujine, katera ima že v osnovi veliko več opreme od E30, je bolj udobna in se na splošno bolje pelje na relacije, po drugi strani pa je E30 veliko cenejša in enostavnejša za vzdrževanje, pa vseeno nudi veliko užitka čez ovinke. Če malo vkalkuliram koliko laže števec, me hitrosti čez ovinke zelo presenečajo v primerjavi s Cliom @-) Sicer sem vedel da se E30 pelje super in ker je malo večji in težji avto, da je bolj stabilen. Ampak so že zdaj na zimskih gumah in z zjahano optiko hitrosti kar precej blizu, tako da moja predvidevanja da zna biti E30 na Racelandu zelo blizu Clia na istih gumah očitno držijo nekaj vode in bo definitivno treba it probat.

Odkar imam služben avto, se vozim zelo zelo malo, tako da je veselje ko nekam grem še toliko večje \m/
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a Urko » 10 Mar 2015, 23:06

Fina dela tole s ključavnico... rja okoli zapaha je pa tipična. Pri meni je bilo še precej huje. Zdaj vidiš, da zima poleg radosti poskrbi tudi za skrbi. :-s

Glede prihodnosti se boš moral nekaj odločiti. Če boš šel na e34, potem z vlaganjem v e30 počasi zaključi, ker karkoli boš pripeljal na dvorišče, bo jama brez dna. Če iščeš samo več udobja na relacijah, potem dodaj na svoj spisek še klimo in tempomat in boš videl, da je tudi e30 lahko dober in komforten požiralec kilometrov. :-bd
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 26 Mar 2015, 21:25

Klimo itak že ima, samo za nafilat je, drugače dela BP. Tempomat bi si pa res omislil ja, ena od stvari, ki me mikajo, ker bolj kot se vozim, bolj so mi vsi ostali avti nezanimivi, vsaj do te mere da tega pustim kot je in kupim nekaj drugega.

Včeraj sem šel na preventivni tehnični, ker sem vedel da ročna levo ne prime toliko kot desno, pa tudi izpuh je dal svoje skozi in je še komplet original. To vse omenim tipu ki pregleduje, on pa ves navdušen razlaga kako je `94 že skoraj kupil takega, samo da je bil rdeč. In ko sem reku da imam verjetno v planu tole lepo zrihtat kot se zagre, so se mu kar zasvetile oči in si je vzel skoraj pol ure in pregledal cel avto kot se zagre. Tudi lufte v zadnji premi, čeprav mu jih ne bi bilo treba. No, ko smo prišli še do plinov in je bilo vse zeleno, sem kar reku nej mi zabeleži in to je to, tako da tehnični narejen z odliko, brez podkupovanja ali karkoli. Edino leva kratka luč mi sveti za 3% preveč levo, tam je bil avto butnjen, verjetno nosilček malo zategnjen.

Tako da, se mi zdaj ne mudi več toliko z izpuhom, pač bo ko bo. Za vikend pa grem iskat alu platišča, ki bodo za čez poletje, sem imel kar malo sreče oz. se je vse lepo poklapalo, da sem sploh prišel do lastnika in ga prepričal v prodajo :-bd So pa 8 in 9" širine, kar je precej težko dobit pri enodelnih 15".

Danes sem šel še naročit novo sprednjo šipo, ker ima 3 pike od kamenčkov, tako da pride lepo nova original zelena. Časti zavarovalnica, prva stvar v 6 letih kar skozi to plačujem, ko jebe, nej se mi mal povrne vse skp. Mal kasnej pa uveljavim še desno meglenko, ker mi je očitno en kamenček čez zimo razbil steklo. Sicer je zelo lepo ohranjena in dela normalno, ampak če plačujem, naj mi dajo novo. Leva je pa tudi še kot nova in bom pustil tako kot je.

Za nagrado (in ker je obrnil 240k km) pa sem ga danes malo prepihal na Rakitno \m/

Slika
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 27 Mar 2015, 12:23

kmetek napisal/-a:Za vikend pa grem iskat alu platišča, ki bodo za čez poletje, sem imel kar malo sreče oz. se je vse lepo poklapalo, da sem sploh prišel do lastnika in ga prepričal v prodajo :-bd So pa 8 in 9" širine, kar je precej težko dobit pri enodelnih 15".

:-? :-o rial cobra????
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 27 Mar 2015, 13:20

Zal ne, niso toliko hude, ampak na podobno foro, mrezasta sredina. Ker je avto vizualno itak bolj bogi, tudi feltne ostanejo bolj "surove". Torej robovi ne bodo na fertik spolirani, bolj "grobo bruseni", sredine pa bi dal mogoce kar fino peskat in samo prasno lakirat, da ne oksidirajo. Gume 195/55 imam pa itak ze pol leta doma.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 27 Mar 2015, 13:40

195/55/15 je dobra dimenzija! Ampak mora biti OBVEZNO z zaščito roba. Drugače je balon. bruhanje v glavnem.
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 27 Mar 2015, 22:18

Super so plani, samo tako dalje. ;)
Pa ne pusti nas dolggo na suhem, saj veš če slike ni na e30 forumu nimaš novih feltn :D
Ojačana bočnica gumi naredi videz ni kaj.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 28 Mar 2015, 12:20

Hmm, trenutno so gor Toyo T1R 205/50 ki ima precej zascitnega roba in je na 9J guma cez feltno! Men osebno zlo grdo in ubije filing siroke feltne. Na mojih 8J je guma poravnana s feltno, tako da upam da bo na Turanzah isto oz. na 9J feltna bolj ven kot guma. Bomo vidl... :-bd
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 30 Mar 2015, 10:11

V vsem navalu navdusenja pozabil slikat in imam samo tole od kolega...

Slika

Sicer bodo gume pol precej ozje, ampak mislim da bo treba obrobe zadaj vseeno malo porezat in povaljckat, da ne bo prijemalo cez luknje. Spredaj je prostora dovolj, je pa potreben vsaj 5mm distancnik, da gre mimo celjusti. Feltne so namrec v originalu 15x7 5x120 za E39 in so centri navarjeni na sirse obroce, ne vem pa ali so tudi obroci kaj posirjeni ali ne...
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 02 Apr 2015, 22:41

Nimam slike, mam pa novo sprednjo šipo :ympeace:
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov