FR Wolf napisal/-a:Če že misliš kaj delat, ti svetujem da daj dol cev od hladilnika spodaj in z glave motorja , kjer pride pač ven, vtakni notri čimvečjo vrtno cev in fajn čez spusti(Čez gladilnik inčez motor). Nalij plav antifriz in destilirano vodo pa bo
Bom zrihtal.
Urko napisal/-a:Upam da nisi zaklal M20... glave so občutljive na pregrevanje.
Aja, sej boš menjal motor...
Nisem, res je bilo prevroče, ampak tok hudo pa spet ne.
Motor bo prišel v kasnejših fazah projekta na vrsto, tko da ma M20 še kr nekaj delovne dobe do penzije.
krt napisal/-a:Vau, prava redkost, sem že pogledal, če je slučajno bivša eddjeva.
Avto izgleda daleč od slabega, kot pri večini teh oldtimerjev, pa je potrebno veliko potrpežljivosti.
Imajo pa res čar te petke, za en dan sem imel na posojo sicer e28 pa sem se čisto zaljubil
Ne, tista je 518A. Če se prav spomnim, jo je prodal kolegu od sodelavca, ne vem pa, kaj se zdej s tistim avtom dogaja...
Avto res ni slab, seveda pa tud dela ne manjka in ga še par let ne bo manjkalo.
Ja, majo res čar, tud jaz sem E28 fan, ampak nisem našel pametnega primerka zase, na koncu pa se je pojavila prilika za E12, ki je še redkejši, tko da ni bilo velik za razmišljat. Upam pa, da bo enkrat tud kakšna zanimiva E28ka delala Oslu družbo v garaži.