Danes sem na vikendu obiskal 2.5projekt in nahitro odzunaj poslikal par točk, ki govorijo o stanju karoserije. Avto je zgoraj dobro prekrit tako da znotraj nažalost nisem uspel poslikati. Bom dodal naslednjič ko bo lepše vreme.
Bom začel s slabšim delom...klasične točke:
-voznikov sprednji kolotek pri požarni steni zgoraj (pretty bad ):
-voznikov kot pri nogah (srednje...i've seen worse):
-sprednji rob pri voznikovem koloteku (klasika, nič posebnega):
-voznikov blatnik/a (enako kot zgoraj....have seen worse ):
Sprednji kolotek na sovoznikovi strani pri spodnjem kotu kabine (bad.... ):
Sprednji kolotek na sovoznikovi strani zgoraj kot pri akumulatorju (ah ja.... ):
Zadnji kolotek na voznikovi strani, zgornje vpetje fedra (malo več kot običajno, ampak nič kritičnega):
Zgornje vpetje amortizerja zadaj levo...po brušenju luknjica ob luknjici predvidevam:
Zadaj levo kolotek, zadnji rob, začetek žepa:
Zadaj desno obroba (potrebna komplet menjava zunanje obrobe in notranjega koloteka...):
Zadnji žep zadaj desno je načelo:
Na zadnji vezni, standard lokacija pod kljuko desno:
Desni prag (par flik potreben, menjava celega mislim da ne bo potrebna...več bo pokazalo brušenje :/ ):
Obe vrati sta potrebni menjave...stanje se vidi na spodnji sliki pri pragih.
The good part:
Avto ni videt hujše karamboliran, je pa fasal par bušk (zadnja desna obroba in kot, kjer se je vrjetno malo popravljalo. Boki in vse ostalo izgleda še fabrika oz. prvogradnja.
Levi prag je videt zelo lep, mogoče je kaka pikica sem ter tja ampak overall....im impressed :
Desni prag, razen tistih dveh lokacij, tudi pretty solid:
Zadnja leva obroba je še nedotaknjena in tudi navznotri ne deluje gnila:
Zadnji levi žep z notranje strani izgleda nedotaknjen in brez rje (tudi drži vodo), z zunanje strani malo načenja rja drugače ok stanje:
Zadaj desno, zgornje vpetje amortizerja is saveable :
Zadnja vezna razen klasične točke na desni strani pri kljuki izgleda ok:
Srednji kraki in poden izgledajo razen občasne površinske rje pretty solid:
Sprednji desni kolotek, spredaj pri robu (rja, ampak še v začetnih korakih):
To je to kar bo večjih posegov na plehu, nekaj malega je še pri šibedahu zgoraj, nekaj malega je verjetno še presenečenj. Računam x3 kvoto lukenj, ki se bodo še pojavile. Zaradi pomanjkljaja 2vratnih e30k s strešnim oknom pri nas je mogoče obnova toliko bolj smiselna. Kdaj se začne je pa še vprašanje....trenutno je v planu izgradnja nadstreška in betonskih tal, da avto ne bo treba pokrivat in bo na suhem. Zaenkrat imam na tleh dvojno cerado, in zgoraj dvakrat prepognjeno. Prostor kjer se nahaja je prevetren na Krasu (burja), tako da upam, da bo za ta čas preživel.