Tej pločevini ne bi jaz namenil niti minute. Moj je bil v primerjavi s tem praktično rostfrei, pa se je potem kar odpiralo, ko začneš odstranjevati rjo in zaščito na spodnjem delu avta... Zdej je vredu, sam pa prišel do zaključka, da se česa takega ne lotim nikoli več. Nimam živcev za to. Rajši bi si za čas,ki bi ga porabil za ležanje pod avto našel kakšno dodatno delo in si ko bi se nabralo dovolj pripeljal kak lep primerek iz tujine. Ponudbe je dovolj samo vsebina denarnice se ti ne sme smiliti.
Ampak ti imaš svojo računico. Če se misliš kdaj tega avta lotit, ti priporočam, da ga vsaj temeljiti opereš in splakneš vso nesnago iz kolotekov in podvozja. Umazanija vleče na sebe vlago in ta gre naprej v načet pleh. Mogoče bi največje ocvirke rje poškropil z Krownom ali kakšnim podobnim antikorozijskim oljem, da bo avto vsaj v takem stanju kot je sedaj in ne slabšem, počakal na čas ko bo prišel na vrsto.