1985 e30 316 delphin matalic

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 17 Mar 2015, 08:01

Pozdravljen in dobrodošel, pa smo dobili prvo ppfl kockico v našem voznem parku :)
Lepo skrbiš zanjo, feltne ji tudi lepo pristojijo :) ..edino glede dimenzije gum imam pripombo :p če že nimaš namena nižat avta, potem bi bilo za moje oko bolje pustit eno dimenzijo višje balone, ker se mi zdi prevelik razmik med gumo in blatnikom, kakor prekratke hlače :ympeace:
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a tomaž cosmosblau » 17 Mar 2015, 11:36

Hahaha to sem pa se nasmejal ob branju :) Takoj sem se spomnil na dogodek izpred ca. 6 let, ko so tudi mene pregledovali po dolgem in počez ko sem se pripeljal s prerustano e30 na mejo...

Sicer pa imaš krasno osnovo, barva ji lepo pristoji, terenska višina tudi. Lepo jo čuvaj in uživaj za volanom. Pa resnično pridi kdaj na kako srečanje ;)

lp
tomaž cosmosblau
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 29 Jan 2015, 16:05

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Licber » 17 Mar 2015, 11:48

Ja dokler amortizerji ne bodo rekli zadnje besede, bo avto ostal na originalni višini :) bo pa prišel čas ko jih bo potrebno upokojiti, takrat pa se bomo pogovarjali za kakšen centimeter :D zaenkrat pa nisem v finančnem položaju, ki bi dopuščal nakup dobrega podvozja ;) , slabih ponaredkov in rabljenih pa ne mislim tlačit na avto :D

Dimenzije gum so take kot so in jih ne morem spreminjat, ker sem se najprej kregal s policaji, nato pa še na homologacijah, da mi je vpisal pnevmatike, ki sem jih imel pred homologacijo. :D
Uporabniški avatar
Licber
 
Prispevkov: 16
Pridružen: 05 Mar 2015, 23:20

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Licber » 08 Jul 2015, 19:14

Evo po dolgem času se spet malo javljam ;)

Končno po dveh letih premora in nič narejenega/novega na avtu se je končno nekaj premaknilo :)

No še predno sem se avta sploh dotaknil sem naredil nekaj kar ni v zvezi z avtom je pa za avto, končno streha! :D tako da bo lahko počival na suhem, čez čas bo tudi zaprta ampak za prvo silo je to več kot dovol.

0.jpg
0.jpg (100.57 KiB) Videno 12362 krat


Kot sem že obljubil, da bom vse projekte opisal na forumu in rečeno storjeno,

Žal nisem uspel vsak dan nekaj objaviti, ker je bilo dela precej in nevem kakšne nesmisle bi vam pisal ob poznih večernih urah, ko so se plani poderali kot domine.

Prav tako kot pri izdelavi se tudi sedaj obotavljam kje najprej začeti,

Premaknilo se je, ko sem po treh letih in pol prodal daily-ja Peugeota 106 .....hja po pravici povedano bom vseno pogrešal to majhno čudo, ki si mu francozi dovolijo reči avto :D in ja, kar precejkrat me je razjezil.

Ker sem dobil od prodaje avta, prekinitve registracije in zavarovanja sem vse zapravil za upgrade na starem dobrem bavarcu, ja mogoče sem res pretiraval pa mi je žal? Pffff tudi malo ne! Nemudoma sem posrfal po intrnetu in naročil univerzalni električni pomik stekel in ker, če se nekaj dela se naredi tako kot se zagre, zato sem naročil dva para za vse štiri vrata. Sicer ni original in ker jih ni več moč dobiti bo tudi to zadostovalo,

Nujno pa se moram zahvaliti marcu, ki mi je priskrbel originalna nova stikala, marc hvala! Dolžan sem ti za kavo, in še kakšen kos za tomosa :-bd

Nabral sem ves potreben material za montažo: kable, konektorje, požirke, vezice,.... vse kar se za montažo potrebuje saj je sistem le kitajski in lahko pričakujemo da pol stvari ni zraven ali pa so nekoliko hmm...nepotrebne, pa še kabli so načtrovani za stikala na vratih tako da jih je bilo potrebno nekoliko preurediti. Ja na zelo skromnih navodilih je vgrajevanje mala malica priklopiš + in – povežeš s konektorji in dela, ja in ne ni šlo tako,

Kitajska stikala je bilo potrebno odstraniti in na originalnih stikalih poiskati pine, ni bilo večjih težev, zrezal sem luknje za stikala na sredinski konzoli

1.png
1.png (513.26 KiB) Videno 12362 krat



pripravil sem še kable nekoliko daljše tako, da samo še vržem vse v avto in povežem z motorčki,

2.png
2.png (425.91 KiB) Videno 12362 krat



avto sem razkopal, vrgel tapete dol in se najprej lotil nekoliko bol mehaničnih stvari, poiskal sem primeren porostor za elektro motor in ga povezal z vinto na ročki,

3.png
3.png (630.06 KiB) Videno 12362 krat



nekoliko sem se lovil, no ja cel popoldne, ampak nič zato počasi in z užitkom kajne? Ker je bila nasljedni dan sobota sem imel cel ljubi dan za ta užitek, ki se je počasi a vstrajno sprevračal v nočno moro X( , motorčki so sicer recimo solidno delali na baterijo vrtalke ampak sem si rekel na akumulator bo že bolje, napeljal sem vse kable po avtu čez vrata in jih povezal z motorčki in stikali, nič lažjega malo spretnosti, nekaj časa in vse je tip-top

probna vožnja: napajanje sem začasno vzel centralnemu zaklepanju in gremo probat.... sprednjo levo steklo se je odpeljalo v vrata kot vlak skozi tunel BP, ven pa nekolikšen moooo v motorčku ampak se je ustrajno prebijalo do vrha, rekel sem si ah slab akumulator ker mi že cel dan sveti lučka v kabini, prva densa stran z podobnimi simptomi OK v redu, veselje pa se je zaključilo na zadnjem levem steklu ki se je tudi brez težav zgubil v vrata, stisnem stikalo za gor pa samo glasen moooooo in neverjeta hitrost pomika stekla 1m/min #-o , bravo prej sem na morju predno se bo zaprl.... ja kaj češ ne gre vse kot si želimo, nič, stekla ven, vodilo ven spucat in namazat pa nazaj not...porazno nič razlike :(( , še enkrat tokrat samo dobo očistit razmastit in ponovi vajo, spet nič, ker je nekaj malega za nastavit sem se še z nastavitvami igral kakšno uro nato pa use skupaj poslav v ..ja točno tja X( , skuhal kavo pokadil nekaj cigaretov in tuhtal kaj bi se dalo še narediti, ja ideja, dejmo akumulator direktno na motorček in ja steklo je začelo naglo vzpenjati po vodilih :D ja tak je bil nasmešek na obrazu, in tudi hitro je šel, ko sem pogruntal kaj bo treba narediti, kitajski kabli niso dovol močni, da bi spustili nekaj amperov na nekaj metrov dolžine....bravo, zato pa so šle sprednja stekla normalno z mojimi kabli z manjšo dolžino, nič ne bomo šparal šel sem kupit kable 2x2,5 da bo sigurno (od viška ne boli glava) če se ti le ta višek ne ustavi v gumi med šasijo in vrati, ampak nekako je šlo use skupaj sem zvezal, zadevo ponovno stesteral tokrat z uspehom :-bd , napajanje sem priklopil direktno na akumulator seveda tudi varovalko, nekoliko sem še uredil kable in končal precej dolgo nedeljo.

4.png
4.png (607.25 KiB) Videno 12362 krat



Kako mi je prišel prav dopust saj še ni bilo videti konca.

Sestavlanje avtomobila: Em ne še, še eno stvar se bo namonteralo :D

Nadaljevanje sledi v kratkem ;)
Uporabniški avatar
Licber
 
Prispevkov: 16
Pridružen: 05 Mar 2015, 23:20

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a marc » 08 Jul 2015, 21:33

Ti, tale strehca je pa top. B-)

Za una stikala te pa lepo prosm...je smer podajanja delov vzajemna tako da ni panike. Pijača + demo + mini e30 meet bomo pa nardil pa magar že ta vikend. :D

Važn, da štrom šajbe zdj delajo v nulo. \m/
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Matej » 09 Jul 2015, 00:39

:-bd
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Licber » 09 Jul 2015, 17:12

Nadaljevanje projekta, ki bo nekaterim všeč nekaterim pa niti malo, ampak moramo razumeti, da imajo vsake oči svojega malarja ;)

Sprva bi rad poudaril, da se na avtu ni predelovalo nič!!! Za predelavo se ni zvrtala niti najmanjša lukna z svedrom ali pa zareza z olfa nožem, in lahko vse skupaj leti ven z avta brez najmanjše posledice predelave/dodelave, samo nekaj plastik je »nadomeščenih« :)

Upam pa, da bom zajel vse bistvo in tudi kakšen nasvet za ljubitelje tovrstnih projektov.

Avtoakustični projekt:

V naših avtomobilih je aksutika velik minus, pa ne govorim v radiju, ki je zastarel in razumem da ne more igrati kot si nekateri želimo, pa tudi ne spomnim se več, kako se snema na kaseto :D že sama postavitev akustike je v e30 zgrešena razumem pa, da je avto izpred dobrih treh desetljetjih in še niso gledali na akustične lasnosti avtomobila, postavitev zvočnikov je porazna, pri nogah??? Saj sliši se že samo ni nič kaj prida sinfonija od 13 centimeterskega pičipokija in radija ki premore 10w po kanalu. :))

Naj še omenim smešno stvar, da moj avto sploh ni imel ne radija in ne zvočnikov tako, da si lahko poslušal samo sinfonijo jutranjega mrzlega fergazerja in kreganja cilindrov. Ker ni bilo nič je treba nekaj zmonerat, kaj sem imel na začetku, sem omenil že pri opisu, vendar, kaj pa ve kaj je dobro 18 letni (ne)poznavalec akustike.

Do tega projekta pa sploh prišlo nebi, če mi nebi roba ostala od prodanega peugeota, prodajat za smešne cene pa se mi ne gre. V tem avtu je bilo pa že nekaj različnih sistemov tako da upam da bo sedaj mer za nekaj časa. B-)

Najprej kaj bo šlo sploh v avto:

Radio: Sta se z avtom že spoznala za en mesec, štiri leta nazaj
Alpine CDA-117ri

Zvočniki: Jaz sploh nebi bil jaz če nebi pri monteranju akustike še nekaj dokupil, ne ni mi bilo dovol, da poleg para 13cm alpine zvočnikov kupim še enega in bi bilo v redu, ne jaz grem kupit komplet novih. :D
2x par German maestro cs 5008 (13cm 2ohm 60w) + par tweetov
Ja pa mam over budget sprednji sistem :D

Ojačevalec za zvočnike:
Jackson dream 4
4x120w 4 ohm
4x160w 2 ohm
2x320w 4ohm bridge

Zvočniki bodo vezani zaporedno in ker so 2ohm-ski je upornost obeh 4ohm in bodo vezani v bridge, ja nekoliko je overload za zvočnike pa kaj, se bo pa manj matral revež.

Pa še bistvo:

Nizkotonec:
2x Alpine SWR-1243d 4+4ohm, 600w veselja
Vezani bodo zaporedno na 1ohm za max izkoristek ojačevalca

Ojačevalec za nizkotonca:
Blaupunkt velocity vpa-1500pro
1x 550w 4 ohm
1x 950w 2ohm
1x 1500w 1ohm

(Vsi watti v RMS)

Akumulator:
2x Topla 60A,
eden tole še zdaleč ne pelje, zato sprednjemu pomaga še en v prtljažnem prostoru,

Naj pa dodam še en nasvet, za sranja kot so kondenzatorji, ki so bili nekaj časa zelo popularni je škoda vsakega evra, bolje bolši akumulator, če pa je akumulator preslab se pa lahko ojačevalci zaradi padca napetosti sesedejo in skurijo.

Ja pa gremo novim zmagam na proti v nabavo po potrebnih ˝6km˝ kablov takšnih in drugačnih.

Kable sem razpeljal po avtu:
-od akumulatorja do akumulatorja 20mm2, na obeh straneh pred akumulatorji varovalke 80A, nove mase za akumulatorje spredaj in zadaj,
- iz zadnjega akumulatorja 16mm2 kabelj za jacksona in varovalko 60A,
- Za blaupunkta pa kabelj 35mm2 in varovalka 150A,
- Iz jacksona kable 2x2,5mm2 za vsak par zvočnikov sprednjega sistema, naprej do originalne odprine za zvočnike pri nogah, ki bodo odlično služile za kretnico (sem vedel da ima ta luknja nek namen ;D) kable iz kretnice pa naprej v vrata za zvočnike 2x2,5mm2 in za tweet 2x1,5mm2, da ne omenjam kakšen je bil šele to izziv, v originalu ima ta avto cela dva kabla za el. Pomik ogledala, sedaj pa ima velikanski zvitek kablov, ki sem jih komajda spravil čez gumo. :)

Ohišja sem izdelal z vezane plošče debeline 6 in 12mm, po vratih sem skopiral in nekoliko priredil obliko originalnega predalča v vratih, ki je mimogrede odlično mesto za kakšen super sprednji sistem
:D

2.png
2.png (496.69 KiB) Videno 12465 krat



izrezal sem še luknje za zvočnike, ki so potopljeni v ohišje.

3.png
3.png (497.7 KiB) Videno 12465 krat

4.png
4.png (472.94 KiB) Videno 12465 krat



Ohišje sem zlepil in klanfal skupaj, ga pobrusil in bolj klavrno pobarval z sprejom vendar nič zato, napeljal sem kable jih povezal na zvočniki zaporedno tako da sem iz dveh 2ohm zvočnikov prišel na 4 ohm.

5.png
5.png (636.44 KiB) Videno 12465 krat

6.png
6.png (672.2 KiB) Videno 12465 krat



Da pa nebo tako nemarno in vpadljivo sem ohišja oblekel v mrežico

7.png
7.png (409.17 KiB) Videno 12465 krat



Zmontiral sem še tweete na trikotnike vrat

8.png
8.png (399.34 KiB) Videno 12465 krat



Tudi tweete sem nekoliko skril :D

9.png
9.png (652.44 KiB) Videno 12465 krat


Ohišja sem privijačil na tapeto čez originalne luknje,

Sedaj se pa selimo iz vrat v prtljažni prostor...

Pa smo že spet pri akustičnih lasnosti avta. Tudi za montiranje nizkotonca nam avto ne olajšuje zadev. Porint v prtljažnik woofer čez cel kufer in čau je pri tem avtu vse prej kot dobro [-x , zaradi predelne stene in ločenega prtljažnega prostora se lahko iz nizkotonca sliši samo glasno tresenje prtljažnih vrat in tablice, je atraktivno in zanimivo za ljudi okoli avta za poslušalca za volanom pa popoln poraz nizkih tonov.

Pri tem avtu imamo na voljo samo tri rešitve:

1: Vgradimo nizkotonca v kompresijsko škatlo obrnemo čez vrečo za smuči in imamo poleg tresajočega prtljažnika še nekaj malega bassa.

2: Vgradimo majhen nizkotonski zvočnik v bass reflex škatlo in jo pričvrstimo čez vrečo za smuči, pa imamo čist zvok nizkih tonov brez tresenja prtljažnika, vendar pa žal 20cm zvočnik ne udari tako po hrbtu kot si marsikdo želi

Primer:
Ta zadeva je bila do nedavnega v avtu igra sicer presenetljivo dobro za zvočnik, ki bi moral biti obrnjen stran od poslušalca. (Če je kakšen zaintereseran škatlo imam še tako da je naprodaj, lahko tudi brez nizkotonca)

10.png
10.png (206.84 KiB) Videno 12465 krat


Pa še pogled iz prtljažnega prostora (se opravičujem za nered – ni meni podobno ;) )

11.png
11.png (190.8 KiB) Videno 12465 krat



3: Vgradimo nizkotonca v band-pass to pa je škatla ko je nizkotonec skrit v škatli, membrana ni vidna in je na eni strani v kompresiji na drugi strani pa ima cev, ki jo porinemo čez vrečo za smuči. No pa imamo nekaj, kar te odlično udari po hrbtu. Jo je pa hudič zadet, da igra kot si zamislimo.

hmm v en post ne bo šlo use :)) .....
Uporabniški avatar
Licber
 
Prispevkov: 16
Pridružen: 05 Mar 2015, 23:20

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Licber » 09 Jul 2015, 17:26

Pa gremo naprej.

Škatlo za nizkotonec sem izdelal iz MDF plošče 19mm in ker sem mizar in ker sem jih izdelal že malo morje je bila to mala malica, ni bilo pa tako enostavno izračunati zadevo saj lahko kaj hitro iz odličnega nizkotonca naredimo sranje, ki dela vse prej kot pa igra.

Razžagani elementi

13.png
13.png (217.7 KiB) Videno 12414 krat


Predelna stena z izvrtino za nizkotonec

14.png
14.png (212.07 KiB) Videno 12414 krat


Evo pa stoji skupaj

15.png
15.png (224.76 KiB) Videno 12414 krat


Treba jo je še stesterat v avtu...prilega se odlično

16.png
16.png (710 KiB) Videno 12414 krat


Označil sem še kje bo točna pozicija cevi in izrezal luknjo

18.png
18.png (194.08 KiB) Videno 12414 krat


Škatlo sem še pobarval na črno jo oblekel v tapeto, vgradil nizkotonca in big-ass bass reflex cev

19.png
19.png (423.7 KiB) Videno 12414 krat


zadnja stranica ki je vidna iz prtljažnika pa sem se odločil, da se bo tokrat nizkotonce videlo zato sem uporabil pleksi steklo debeline 7mm če pa bo dovolj močan bomo pa videli.

20.png
20.png (630.98 KiB) Videno 12414 krat


in gas hitro v prtljažnik zmontirat preko 30kg veselja.

Predno zmečem skupaj avto zmeraj probam če vse funkcionera (slabe izkušnje :D )

Vstavil sem vse mankajoče varovalke in še enkrat preveril vso napeljavo
Ja malo (veliko) pa je bilo več pritiska predno sem obrnil ključ na prvi položaj in neučakano gledal na radio ali se po pokazal napis ali po bo kakšen pok in čudne vonjave odbitih kondenzatorjev. :-ss

K sreči sem napis dočakal sledilo pa mu je hreščanje nenastavljene radijske postaje, nekaj finih nastavitev in prvi test, sprednji zvočniki so zaigrali iz ozadnja pa se je tudi zasližal zvok nizkih tonov.

Vse skupaj sem ugasnil in avto sestavil skupaj.

Stikala:

21.png
21.png (550.64 KiB) Videno 12414 krat


Radio:

22.png
22.png (501.33 KiB) Videno 12414 krat


Da se ojačevalcev nebo videlo sem jih namontiral pod novo dno prtljažnega prostora, ja originalna rezerva odpade, zato pa paše razen velikanskega ET-ja VW polo l.98 tabolar cca 1cm distančnik in problem rešen.

23.png
23.png (667.86 KiB) Videno 12414 krat


Za akumulator še nisem uspel izdelati škatle bo pa upam da v kratkem.

Da nebo nemarno sem na odprtino za smuči namontiral novo leseno ploščo oblečeno v usnje in čez poveznil zadnji del bass reflex cevi.

24.png
24.png (640.8 KiB) Videno 12414 krat


Prtljažni prostor: Nekaj prostora je pa še :)

25.png
25.png (633.62 KiB) Videno 12414 krat


Sprednji sistem: škatla je nekoliko globja od originalnega predalčka zaradi vgradne globine zvočnikov

26.png
26.png (663.75 KiB) Videno 12414 krat


Tweeti: nisem hotel spet narediti študija z polyestra saj bi bilo bolje da so visokotonci obrnjeni k poslušalcu vendar pa še zmeram odlično igrajo

27.png
27.png (784 KiB) Videno 12414 krat


Zaradi škatle za nizkotonca in avta kakeršen je, ne morem pričakovati, da bo streslo kot pri peugeotu ampak v redu, če bo odigralo vsaj blizu sem zmagal. Sprva sem še nekoliko nastavil sprednji sistem da je zaigral tako kot se spodobi, presenetila pa me je njegova glasnost saj je sitem SQ (sound quality), vklopil sem še nizkotonca, da sprobam kaj zmorejo, izberem primereno glasbo (rap) in navijam do 20 pa se je začelo precejšne premikanje ogledala in tresenje sedeža, odlično! :D

Ja pa je uspel projekt zadan mesece nazaj in trajajoč 10 dni z rezultatom pa se več kot zadovoljen se je kr splačalo prerint čez težave, ki so mi načenjale živce.

Na kakšnem meetu se pa vidimo.... no in slišimo :-bd
Uporabniški avatar
Licber
 
Prispevkov: 16
Pridružen: 05 Mar 2015, 23:20

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Chieftec » 09 Jul 2015, 20:19

Slika
Chieftec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 22 Nov 2014, 17:56

Re: 1985 e30 316 delphin matalic

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 10 Jul 2015, 12:46

Slika
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron