Vrednost E30

Forum namenjen splošni debati o modelu e30.

Vrednost E30

OdgovorNapisal/-a matejj » 13 Feb 2017, 23:59

Pozdravljeni!

Trenutno vem za dve E30 in me zanima, koliko bi bilo po vašem mnenju vredno odšteti za nakup. Sicer lastnika avta ne prodajata, ampak bi si za pravo ponudbo verjetno premislila.

O prvem modelu na žalost ne vem veliko, zdi se mi, da gre za 316, torej nič posebnega, je pa zelo lepo ohranjen. Glede na to, da se je z avtom naredilo 100km v zadnjem oz. predzadnjem letu, mislim, da tudi od prej nima veliko kilometrov na števcu. Žal nimam niti slik niti ne vem kaj ima od opreme, je pa verjetno čisto klasičen, ampak dobra ohranjenost lahko ima tudi lepo ceno.

Drugi model pa je precej bolj zanimiv. Gre za dvovratni 325e, torej redek model, s športnim volanom, M prestavno ročico, 14" alu platišči, 13 button OBC, kasetar, celo nek webasto, ima tisti boljši zvočni sistem z zvočniki v A stebričku, šibedah, električni pomik stekel, letnik mislim da je 1986, kilometrov pa ne vem. Škoda pa je, da avto že zelo dolgo stoji zunaj pod milim nebom in je zato v precej slabem stanju. Oprema je zanimiva, a ga lastnik noče prodati zaradi redkega motorja.

Torej, verjamem da bi lastnika dobro premislila, če bi jima dejansko prinesel denar in ne samo spraševal za ponudbe. Vem, da je težko podati neko mnenje iz tako kratkega opisa, me pa vseeno malo zanima vaše stališče, kaj dviguje in kaj niža ceno, do kakšne meje se splača iti, kaj se sploh da za dober denar prodati itd.

Lep pozdrav :)
matejj
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Feb 2017, 23:22

Re: Vrednost E30

OdgovorNapisal/-a marc » 14 Feb 2017, 09:33

Pozdravljen na forumu!

Hja, vrednost e30 je dosti relativna. Sploh pa eno je subjektivna vrednost s strani prodajalca, drugo pa tržna vrednost vozila.
V primeru e30 grejo zadnja leta cene v povprečju gor, še posebej za originalne šestake. Najbolj se ceni originalnost vozila, dobra opremljenost in predvsem karoserijska ohranjenost.

V tvojem primeru zna biti 325e biti, kljub slabšemu stanju, več vreden od zelo dobrega primerka 316f. Vprašanje sicer 'how far gone' je ta eta. Če je zelo načeta, sploh na konstrukcijskih delih, ali je bila deležna v preteklosti večjih karambolov in slabih popravil, ima tržno vrednost enako ali malo nižjo od vrednosti posameznih delov na avtu (+vrednost papirjev seveda).

Se mi zdi, da v primeru 316f je cena za zelo dobre primerke od 1.000-10.000€. Odvisno kdo prodaja in kako hitro želi prodati. :) Pri teh kombinacijah tudi sam ne vem koliko bi človeku ponudil na začetku, da ga ne bi udaril ravno pod pasom. :D Za res zelo lepo 316f se mi zdi 2000€ korektna začetna ponudba.

Jaz osebno bi se skoncentriral na 325e, saj je motorizacijsko in tudi investicijsko veliko bolj zanimivo vozilo v primerjavi z 316f. Potrebno je samo definirati to 'precej slabo stanje' in iz tega naprej izhajati. Na mobile.de se 325ete začnejo od 3.000€ dalje. Kakšno je stanje najcenejše tam v primerjavi s tvojo ogledano pa ne vem. :)

LP Marko
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 961
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: Vrednost E30

OdgovorNapisal/-a Matej » 15 Feb 2017, 01:50

Dobrodošel!

Najbolje, da kupiš kar obe in narediš zamenjavo karoserije. :)

Skratka, vse "ta dobre" stvari iz 325e prestaviš v dobro ohranjeno karoserijo in registriraš na papirje od 325e.
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 406
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: Vrednost E30

OdgovorNapisal/-a matejj » 15 Feb 2017, 18:44

Hja, stanje ete je res kar precej slabo. Recimo najcenejša na mobile je, kar se zunanjosti tiče, veliko boljša. Ta ima nekaj delov tudi poškodovanih(pokrov motorja, blatnik, desna vrata), ampak verjetno od manjših karambolov ali udarcev, ne izgleda kot od močnejšega trka. To me niti ne skrbi toliko, ker če bi se lotil restavracije, bi tako ali tako moral vse porihtat, bi pač še to zraven. Je pa zanimivo, da na poškodovanih mestih skoraj ni rje, medtem ko so zadnji blatniki kar dobro rjavi, pa nekaj je še pod zadnjimi lučmi, okrog šibedaha, ki naj bi bil tudi bolj kritičen, pa ni nič. Realnost pod tepihi je pa verjetno precej slabša.

Po eni strani je to dobro, ker bi avto dobil precej ceneje, po drugi strani pa so potem stroški precej višji in veliko več dela imaš. Pa za recimo nekaj malega več lahko dobiš precej lepše ohranjen avto. Mi je pa izredno všeč ravno zaradi opreme, tudi tiste s ceno preko 10.000€ so pogosto slabše opremljene, kar se pa motorja tiče bi pa vseeno raje 325i, se le bolj vrti. :D

Mogoče povem še to, da avto pravzaprav stoji v Nemčiji. In če se prav spomnim, ima lastnik že kar nekaj starih BMWjev, mislim da tudi serijo 6 ali 7 z V12 motorjem. Ne vem, zakaj ima kot zbiratelj in ljubitelj tak odnos do tega avta.

Sicer bi bila tale zamenjava karoserije čisto možna, ampak bi raje za ceno dveh kupil en boljše ohranjen avto, oz. pustil 316 v čimbolj originalnem stanju. Če je do zdaj še vse originalno, bi lahko bil celo veliko vreden za koga, ki si ga res želi. :)
matejj
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Feb 2017, 23:22


Vrni se na Splošna debata