error90 napisal/-a:Svaka čast lepo strokovno napisano in dokumentirano s slikami in videom
. Bravo
Koliko te je tole finančno stalo? Ter koliko ur si porabil za vse skupaj? Štekam če si hotel ostati na N/A vendar je prirastek moči še zmeraj dokaj majhen glede na trud ki ga vložiš. A si razmišljal kaj glede v smeri turbochargerja? Dajejo gor od minija S eaton M45 ali še večji M62. Ali pa kak turbo gor obesiš pa si prec na 200KM... samo potem to ni več N/A.
Tudi sam gledam malo kako bi kakšnega konjčka več izstisnil iz m42 motorja pa so ITB-ji prec 1000€+ dajo pa malo KM glede na denar, ki ga vložiš zato malo gledam prisiljene tlačno gnane zadeve.
Mene finančno ni dosti pršlo, 150€ trobente ki sm jih kupu, drugo pa samo materjal
Ur nisem računal ki se je projekt razvleku že na eno leto
Za podalške torbent narest sm porabu 8ur (2 uri na komad), pa dejmo reč za lopute in kolektor še ene 10 na grobo. S tem da je rablo še use prej zrisat,...
Ja kšen turbo al pa kompresor bi bil vrjetno manjši vložek in bol enostavno več moči če nebi blo potrebno mašine odpirat/obnavljat. Sam vse eno je pa zvok ITB-jev in atmosferca meni osebno boljše slišat in bolj paše v E30
plus to da bo avto lažji če je N/A kot pa turbo. ne velik sam vsak Kg šteje če delaš na tem da bo avto čim lažji