Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 24 Nov 2020, 18:34

pero27 napisal/-a:
mark_grlj napisal/-a:
pero27 napisal/-a:Tole zgleda zelo lepo! Kot strojnik ki tud mal šarim po teh itbjih sem navdušen.
Mam pa en pomislek; kako imaš namen sinhronizirat lopute, če imaš togo povezane na akso? A boš dodal iglične ventile za zrak nekje v aluminij?


dve osovini so, po dve loputi na osovino. torej ti dve ki so na eni osovini so itak že na isti poziciji. pol so pa na sredini skupej tako dane:
SLIKA29.jpg


umes tukaj med osovinama nevem če je odstopanja 0.01mm tako da bi mogle pol bit use 4 lopute na isti poziciji isto odprte/zaprte, zato ne vidm razloga zakaj bi naredu za štelat (če bi pa še blo za štelat bi pa itak lahko samo prvi dve loputi štelau po drugih dveh...)

tako je moje mnenje no :)


Problem je, ko se ti seštejejo vse tolerance okrog ujema lopute v premeru ohišja itd. in pride do odstopanj med posameznimi cilindri. Zato imajo vsi serijski in skoraj vsi aftermarket throttle bodyji osovine vsake lopute ločene med sabo in za štelat, al majo pa en bypass kanalček v ohišju pa en iglični ventil; da lahko nastaviš koliko je podtlaka pri zaprtih loputah, da je pri vseh isto. Lahko greš pa tudi lopute brusit ali luknjice vrtat v njih da to dosežeš.
No, sej če ti je posralo, da je pri vseh enak vakuum, potem odlično :-bd


Ja tolerance so na vsaki loputi enake, merjeno z mikrometrom. Odprtina na ohišju 42.00mm, fi vsake lopute pa 41.96mm
zna bit kej odstopanja zaradi sesalnega kolektroja edino.
Sicer pa igra to vlogo bolj za prosti tek (in nizke obrate), pri srednjih in visokih obratih pa ne igra vec nobene vloge kokr jes vem?
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20