M42 ITB projekt

'Naredi sam' forum namenjen vsem vodičem in člankom, ki lahko pridejo kdaj v pomoč pri raznih e30 projektih.

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a dančo » 23 Okt 2019, 20:36

za 4cl mislim da megasquirt ms2 mitja tunig.si tisti tudi dela napeljavo se že dovolj spraksiral da naredi kot se mora
za ecu master nevem za mape kako je za MS se use dobit onfo base mape je use zelo otprta zadeva tisto mi se bolj dopada
vidim da nekaj ljudi uporablja tudi KDFI plag N play računalnik dela na seriski napeljavi pa dost boljše funkcjonira kot navadni.
dančo
 
Prispevkov: 251
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:37

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 23 Okt 2019, 22:06

Za ecu master je zastopnik tunnerc, tako da tudi on pol zmapira, so pa na voljo tudi base mape za prenest.
Zdej kaj je bolse kaj je slabse... moje mnenje je da za “street” auto sta oba racunalnika uredu ker ne isces nekih malenkosti... ce bi slo pa za “race” auto se pa vrjetno ze pozna kateri racunalnik das oz. sta MS in ecu master tm tm
ecu master mas classic emu je bl osnovn racunalnik, pac zame vec kot prevec Ce me uprasas :D
Pol mas pa se emu black kjer mas pol vec moznosti...
mark_grlj
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 23 Nov 2019, 20:51

Evo en update, da nebo kdo mislu da zadeva stoji :) čaku sm aluminjasto cev tako da zato tolk časa ni blo nč objauljen.
Naredu sm del od glave motorja do loput, prirobnica na glavi je odrezana od original sesalnega kolektorja zaradi lukenj za inektorje. Pol sm pa odrezou aluminjasto cev in use skupi povezou da je ratalo to kar je.

Varjeno je blo z MIG-om in ne z TIG-om zaradi tega ker MIG manj segreje in posledično tudi manj zvije use skupej. prednost je da je zvar močnejši in ga lahko sedaj pobrusim da bo use skupej zgledalo kot da je iz enga kosa. Slabost je da ni tako lepo da vidt kot TIG ampak me ne skrbi kr sm meu že prej namen pobrusit zvare do ravnega. zdej rabi samo še navarit štiri FI-je z navojem na spodnjo stran, kjer bodo prišle vakuum cevke in obe prirobnici poravnat

IMG_1972.JPG

IMG_1971.JPG

IMG_1973.JPG

IMG_1968.jpeg

IMG_1967.jpeg

IMG_1969.jpeg
mark_grlj
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a kmetek » 03 Dec 2019, 23:21

Super, lepo narejeno! Je pa celoten sesalni trakt kar kratek videt, a boš delal extra dolge trobente (kolikor si pisal 80mm), ali pridejo še druge odmične in boš tole vrtel na 8k+ rpm? Tudi 45mm je kar dober "upsize" glede na serijske. Si kaj računal razliko v preseku med loputami ter kanalu na začetku glave oz. prirobnice?

Si kaj okvirno zračunal za koliko bi lahko zadevo naredil za "širšo javnost"?
kmetek
 
Prispevkov: 244
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 06 Dec 2019, 19:51

Gledam za douzino runerjeu da so nekako tako dougi kokr original od RHD-ja. Tudi velikost loput je enaka kot pr tistih 42mm. Trobente bodo douge ubistvu 155mm: 80mm bo distancnik od loput do trobent/airbox-a ki bo seu na konus iz fi42mm na fi45mm, in pol trobente 75mm fi45 naprej (tako je tudi original). Motor so bo delou komplet na novo in sicer bo postau stroker 2,1 :D. Druga glauna gred, druge ojnice, drugi bati, obdelana glava, druge odmicne, ventili, inektorji, racunalnik. Skratka skorej nc nebo vec original :)

Nism se bc racunou, prvo bom naredu te do konca da vidm ce je to to, al rabi se kej dodelat. Pol bom na koncu vidu kolk sm meu stroska z materjalom in kolko ur dela sm porabu... :)
mark_grlj
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Prejšnja

Vrni se na E30 DIY in članki

cron