Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 10 Nov 2020, 22:54

No po parih mesecih je zopet pršla motivacija in volja za dokončat te lopute da se lhku pol loti motor rihtat. Za nrdit so bli še konus distančniki za trobente in ma mehanizem za gas. Zdej pa sledi še airbox ostalo pa kar se tiče loput je pa končano.

No mehanizem za gas zgleda takole, je že narjeno use sam zmontirano še ni:
123685430_1657676124393196_4497168967723418539_n.jpg


Takole pa zgledajo tile podalški in pa use sestavljeno in stestirano:
E4CF9D3D-6825-4C8D-B174-5B869D91CC7B.jpg

IMG_3071.JPG

IMG_3068.PNG
IMG_3068.PNG (674.02 KiB) Videno 10243 krat

lopute.jpg

124803212_365237414701673_4690984326533588742_n.jpg

124843107_753389085242138_9187064801153938818_n.jpg



Razlika v delovanju in moči z original, loputami samo z trobentami in loputami z podalški in trobentami je ogromna. Motor z loputami samo z trobentami gre prb. enako kot original s tem da za čuti navor šele pri prbližno 5500 obratih. Z podalški druga zgodba. Motor ima navor že od 3500-4000 obratih in vleče do konca in napram original sesalnemu kolektorju je več moči in navora.
Sledi še izdelava airbox-a potem gre pa v delo še motor :)
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20