1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 12 Dec 2014, 18:07

Marko, mislim da boš sedaj ob zaviranju se bal iste stvari kot jaz na svojem, zablokiranjih vseh 4ih gum :)
Dobro ti tole rihtaš ;)
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 12 Dec 2014, 18:43

Hvala Blaž! Zdajle grem po pocinkane vijake trdote 10.9 v kamm, navtična sekcija haha, jutri pa potem dokončno sestavljanje prednjih čeljusti. B-)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 13 Dec 2014, 18:42

Nadaljevanje. Danes sva z lancerjem končala z menjavo tesnil na prednjih čeljustih in začela z menjavo na zadnjih.

Priprava materiala:
20141213_105332.jpg

Odstranjevanje slojev barve z navoja pritrdilnih vijakov:
20141213_110007.jpg

Novi M8x20 vijaki privijačeni v vodila:
20141213_110516.jpg

Montaža vodil z novimi gumicami:
20141213_111205.jpg

20141213_111606.jpg

Končano:
20141213_113159.jpg


Zadnje čeljusti tipa ATE medtem nestrpno čakajo:
20141213_114544.jpg

Batek in cilinder zadnje čeljusti sta bila kot nova :O lucky me, ni bilo potrebno veliko priprav:
20141213_121326.jpg

Set gumic za zadnje čeljusti:
20141213_121545.jpg

Postopek menjave nekoliko drugačen kot pri Girling čeljustih, ampak vseeno podoben:
20141213_122049.jpg

20141213_122257.jpg

Trenutno stanje je:
20141213_123243.jpg


Treba postopek ponovit še na drugi čeljusti, sestavit z drugim delom in potem je razen nekaj malenkosti to to. Za tem sledi montaža na vzmetne noge, zadnje roke in ostala periferija okrog tega. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 16 Dec 2014, 20:53

#RESPECT. Lepo rihtaš. Me prav zanima, kako bodo izpadle čeljusti potem, ko bodo montirane na avtu. Ne se bat prilepit kake slike. Do takrat bom pa čakal. :-w
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 16 Dec 2014, 21:01

Jack747 napisal/-a:#RESPECT. Lepo rihtaš. Me prav zanima, kako bodo izpadle čeljusti potem, ko bodo montirane na avtu. Ne se bat prilepit kake slike. Do takrat bom pa čakal. :-w


Hvala! Moram še kake feltne si umislit, da se jih bo sploh videlo haha. Skozi radkape je bolj slaba pa tut če se ne vem kolk svetjo. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 25 Dec 2014, 11:44

Evo odličen začetek božiča :-q Očitno se mi je slabe tri leta star akumulator dokončno sesedel (garancijsko menjan marca 2012, prvi je po dveh letih tudi riknil). Res da je doživel dosti sunkov ma vseeno bi moral preživeti. :((
Skratka dynamic plus ne priporočam: http://www.akumulator.si/izdelek/A1%201 ... namic-plus
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 26 Dec 2014, 20:08

Nekako je ratalo napolnit hudiča. :D Sicer do 12,4V, ampak zaenkrat aku drži napetost. Če pride do ponovnega večjega padca pa ne bo druge kot menjava.

Evo krivca:
20141226_190158.jpg

Ja, vem, da je v originalu akumulator okrog obrnjen samo, ker je pladen malo bolj pod naklonom, ni šlo potem nataknit gor moje plus kleme (kot rečeno, več o akustičnem projektu kdaj drugič). :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 15 Jan 2015, 20:03

New stuff, new stuff, new stuff!!!! :D
Danes je prispelo še nekaj nove robe za konzula: hardišajba, ležaj kardana, ležaji amortizerjev, amortizerčki zadnjih zavor, še od prej pa čaka na lagrju nove zavorne cevi (gumijaste in železne), nove zajle za ročno, nove puše mosta in rok, puše stabilizatorja, pasje kosti,.... Manjkajo še amortizerji s fedri in potem gre projekt dalje (predvidoma po izpitnih rokih okrog marca). Speskane in zaščitene zadnje roke, vzmetne noge in zadnji most že čakajo. :D

Ko se to konča bo praktično vse podvozje novo. Za tem sledi še obnova ohišja špere, menjava razmerja nazaj na 4,10; menjava semeringov na menjalniku in urejanje motornega prostora (odstopila izolacija s požarne stene).

20150115_164947.jpg
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a lancer » 15 Jan 2015, 23:12

A pol praviš bo Febi podvozje :D . Kaj si se odločil glede amortizerjev in vzmeti?
Uporabniški avatar
lancer
 
Prispevkov: 180
Pridružen: 31 Okt 2014, 22:40

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 15 Jan 2015, 23:32

Febi, Ate in OE roba je vglavnem. :D Kar se tiče amortizerjev in vzmeti sem na glas razmišljal že v tej temi: http://e30.si/viewtopic.php?f=19&t=44 Zelo verjetno bom vzel lowtec 60/35 za šestake in za 51mm vzmetno nogo. :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron