Urko napisal/-a:DulE30 napisal/-a:Če se slučajno kdaj odločim za m20, bo to b25
b20 je bol al manj za tiste k jim je bistvenega pomena "poezija"
se pa trenutno prodaja tudi en b23swap za tretino cene tele b20 na forumu Sicer pa moj avto ima tudi v prometno vpisan oldtimer, pa tudi razmerje teže je v prid 4cyl, tako da vidim največji potencial v m10 strokerju
sicer je to še daleč, tako da bomo videli, nekaj se bo zaotovo še dogajalo
sej veš ko te zgrabi e30 obsesija, je to never ending story..
Vse o.k., samo spet nekaj ne vem: kaj je M10 stroker? S14B23?...če boš pa to dal not bo pa res kul.
S14 bi blo res ql not met
a žal se bo zadeva odvijala bolj v to smer kot je kmetek opisal, se pravi se bo dodelalo originalen motor
kmetek napisal/-a:Stroker je izraz za povečano prostornino. Sicer se sama beseda "stroke"-er nanaša bolj na hod (torej druga glavna gred z več hoda), ampak se navadno (ali pa samo to), povečano tudi cilindre in vstavi večje bate. Recimo za M42/44 daš glavno gred od 2.0D (mislim da N47) in od S50S30 bate, katere se zniža in seveda pohona blok, pa prideš iz 1.8/1.9, na nekje 2.1l prostornine.
Za M10 pa je imel verjetno v mislih da bi šel na 2.0, ker M10 imajo skupne gredi in bate. Ne vem iz glave, ampak 1.6 in 1.8 si delita bate, 1.8 in 2.0 pa gred, ali ravno obratno. Tako da se iz istega bloka lahko dobi 2 različni prostornini. Torej bi dal on samo 2.0 gred (mislim da...), pa verjetno ojnice, ostalo naj bi bilo večinoma enako.
Kakšni S14 ITB-ji bi pol tud pasali gor, tako kot je Tin naredu.
V bistvu še nisem toliko daleč, da bi že točno vedel kaj se bo delalo, okvirno pa ja povečana prostornina, bati od 2.0, portana glava, verjetno shrick odmična, morda celo drugi ventili,dvig kompresije, druga elektronika, custum izpuh...marsikaj seveda se da naredit, vendar cilj ni track day car, ampak le naredit malo bolj zabaven avto za na cesto, tako da se bom zadovoljil že z ene 150hp
ampak do začetka je še dolga, tako da zaenkrat se bodo postorile še druge manjše zadeve, notranjost, zavore,...