Ideja za izlet se je prvič porodila v mislih našega forumaša @yunnowho. Primož je že nekaj časa pogledoval po drugem s14b23 motorju, saj se ga drži rek dva je bolje kot eden. Več o ozadju te zgodbe bo napisal sam, ko bo pravi čas.
Če skrajšam, preko dirkaških krogov se je izsledilo s14ko v Romuniji, ki je bila v tistem trenutku montirana v originalno 325 e30ko. Kompletni paket je bil predrag, zato je padel načrt: oditi v Romunijo, sprobati motor v avtu, ga odmontirati in odpeljati nazaj v Slovenijo.
V zgodbo sem se priključil po Primožovem povabilu. Sprva sem zadevo zavrnil, saj mi je bilo jasno da je taka pot dolga in naporna. Dnevi so minevali in po kakem tednu razmišljanja o izletu sem vzel dvodnevni dopust in privolil v gretje sovoznikovega sedeža. V Romuniji še nikoli nisem bil in priložnost sem izkoristil za nardit kljukco na ''to-do'' seznamu.
Štartala sva v nedeljo ob 10:00 iz Ljubljane. Vsak je imel svojo zalogo hrane, ki naju je držala teh par dni. Primož je imel še pripravljeno orodje in pa potreben material za zavarovat motor. Časovnega plana nisva imela grobo postavljenega, tako da sva šla z vetrom.
Partner in crime, Škoda Octavia 1.9tdi z dobre pol miljona kilometrov:
Na poti do Madžarske sva naredila še postanek v Celju in predala forumašu še nekatere e30 kose. E30 tura se je začela v stilu!
Naslednji daljši postanek je bil na bencinski črpalki nekje pri Budimpešti. Zraven je bila tudi zanimiva prodajalna rabljenih traktorjev....slike sledijo:
Na poti proti Romunski meji:
Romunija!
Ker sva imela dosti postankov na poti in si res vzela čas za pretegovanje nog, sva se odločila, da že prvo noč prespiva pri znancu Emilu iz kraja Sibiu. Avtoceste so tistih nekaj 100km poti bile super, na regionalkah so pa večji problem živčni in hitri vozniki brez ustrezne signalizacije. Luči so v temi pri nekaterih dodatna oprema.
Ob 22:30 sva prispela v Sibiu. Blizu kraja nočitve se je nahajal tudi tamkajšnje Bilstein zastopstvo. Takoj je seveda padla slikca:
V apartmaju sva se zadržala bolj malo, spala pa še manj (cca 3h, efektivno 1h). S prodajalcem motorja smo bili dogovorjeni v Bukarešti ob 7ih zjutraj, testiranje motorja do 8h in potem demontaža v delavnici....yeaaaaah.
Od Sibiu do Bukarešte je med tednom čas potovanja cca. 4h za tistih 200km in še nekaj. Skratka, katastrofa. Odrinila sva ob 4ih in ob dodatnih postankih prispela okrog devete ure zjutraj do točke srečanja - Mcdonalds v sektorju 3. Bukarešta je namreč razdeljena v 6 sektorjev in vsaka od teh ima svojega župana itd.
Nekaj slik na poti do lokacije srečanja v Bukarešti:
Alex, prodajalec motorja, je bil točen in naju je veselo sprejel. Sledila sva mu do njegovega doma, kjer se je e30ka nahajala. Pričakal naju je sledeč prizor:
Toliko za danes. Se nadaljuje...