Zadnji, tretji dan, sva se prebudila spočita in tako nadoknadila malo spanec za nazaj. Škodo naloženo z s14 motorjem sva pustila v ograjenem, varovanem dvorišču, Emil naju je pa z njegovo 1.0 50konjsko Nissan micro odpeljal na zajtrk. Njegova agresivna in dirkaška vožnja po ulicah Sibiu je bila dobra budnica. V nekem trenutku smo celo poleteli v zrak....tistih 50konjov dobro vleče, ni kaj.

Nasproti restavracije je bil parkiran tudi ta lepotec:
Zanimiva tematika restavracije....akvariji na vsakem koraku.
Zajtrki so bili kar obilni:
Po zajtrku smo se odpravili do Emilove garaže, kjer ima parkirano lepo, obnovljeno 2 vratno e30ko.
Gre za 2vratno brilianrot e30ko, s strešnim oknom, servotom,... kolikor sem jo nahitro pregledal rje ni bilo videti. Naj tudi ne bi bila klepana je pa mislim da bila komplet barvana. Se tudi prodaja, omenjena je bila cena 4500€. Verjetno bi jo na licu mesta dal tudi za kaj manj. Interesentom lahko posredujem kontakt.

Zravem je bila parkirana še lepa Honda Integra in pa Dacia pickup

Po ogledu garaže nas je Emil peljal še do delavnice v predmestju Sibiu. Pokrajina je lepa, tudi ceste niso slabe. Vsekakor na dosti višjem nivoju kot sem pričakoval. Tu pa tam se edino opazi kakega potepuškega psa. Ciganov skoraj nič.
Lokalna delavnica, polna delov. Emil nam je želel pokazat e32 z v12 motorjem in pa e39 540i M optic, ki je pa nažalost nisem uspel slikat. E30 delov ni bilo nič.

Nissan Micra, ki nas je peljala okrog:
Po ogledu delavnice nam je Emil želel pokazat novi nepremičninski projekt. Gre za natančno repliko Hobittove hiše iz filma Lord of the rings.



Nenavadni stoli pašejo k nenavadni hiši....
Nek naključni traktor pri sosednji parceli in Emil:
Po turi hiše smo odšli nazaj proti centru Sibiu in na poti občudevali zgodovino mesta, ki je trenutno središče kulture in turizma v Romuniji. Ogromno obzidje okrog starega mestnega jedra je varovalo prebivalce pred napadi in utrdba je veljala za eno najmočnejših trdnjav v Evropi.
Konjskih vpreg ni bilo veliko, a ko se je kaj pojavilo je bilo potrebno poslikat

Zadnji postanek je bila kleparska delavnica, kjer obnavljajo Emilov drugi e30 projekt z m54 motorjem in Porsche prednjimi zavorami. Avto je še vedno dokaj originalen, uporablja ga pa za Romunske ghdje ipd.
Avto mislim, da je tudi naprodaj, ker Emil potrebuje čimveč finančnih sredstev za izgradnjo Hobittove hiše.

Mimogrede je bilo potrebno poslikat še ostale zanimive zadeve po delavnici:
Čakala naju je dolga pot nazaj v Slovenijo, ki sva si jo pa še podaljšala s postanki ob različnimi zanimivostmi. Dodajam nekaj slik naključnih zadev ob poti do avtoceste

Toliko z moje strani. Prevozila sva slabih 3000km, ampak pot se ni vlekla. S Primožem sva veliko predebatirala vmes kar je percepcijo časa potovanja dobro zmanjšalo. Nad Romunijo sem bil pozitivno presenečen in upam, da jo bom imel še kdaj priložnost obiskat.
