Napisal/-a DulE30 » 06 Sep 2018, 11:17
Zadeva je sledeča, certifikat starodobnika imaš lahko kljub homologaciji drugega motorja, sam vpis starodobnika v prometno, pa naj ne bi bil možen z homologacijo drugega motorja, feltne je druga pesem, jih je mogoče vpisat, vendar le takrat ko delaš homologacijo, naknadno ni več možno, je pa res, da ti mora najprej komisar dat "žig" oz.se strinjat in nato on vloži na homologacijo, slednji pa tudi nimajo povsod istih meril... Pač neka odstopanja so, sicer ne razumem zakaj ne bi mogel homologirat motorja, ki je obstajal v vozilu tega letnika in hkrati obdržati statusa, ampak tako pač je...
Daš not m42 in zatolčeš na blok cifre tvoje m40, itak je 4cyl...
Če boš delal homologacijo m42, boš moral hkrati uredit še bremze, saj je imel m42 spredaj hlajene diske in tudi zadaj diske in pa zadaj dodan stabilizator, spredaj pa debelejšega+ seveda potrdilo o strokovni vgradnji..