Hvala Jetam, se bo nekaj dogajalo ja
Pa se vrnimo na začetek, gre za tu že omenjeno vozilo, ki je bilo predmet zapuščinske razprave 11ih dedičev:
https://e30.si/viewtopic.php?f=37&t=845Sprva je bila moja ponudba zavrnjena, češ da bo za to vsoto ostal v družini. Po kakem mesecu pa sem prejel klic če moja ponudba še velja in ker v tem času nisem našel, mojim kriterijem ustrezne e30, je bil dogovor sklenjen.Zdaj je bilo potrebno le še zbobnati na kup vseh 11dedičev da podpišejo pogodbo, kar je zopet trajalo kak mesec
Tako smo zadnjega dne v januarju šli z forumaško ekipo (lancer/marc) usposobit e30(ki je samevala dolgih 9let) za pot domov.
Dejansko je bil edini problem v karburatorju, avto je sicer vžgal a ni hotel "laufat", razdiranje le tega ni prišlo v poštev, saj tu ne vidim potenciala.Za prvo silo smo dize spihali s kompresorjem, tako, je pogojno(ves čas je bilo potrebno dvigovati obrate) zalaufal.
Dvignil sem probne tablice in jo odpeljal domov.
Kakopak kljub razdalji cca 2km ni šlo brez manjše prigode. Kakih 500m pred domom je začela zaradi "lakote" protestirat, saj je bila literska kantica, iz kjer je mr. Pierburg direktno napajal prazna
. Ni bilo druge kot sredi glavne ulice postavit trikotnik, ustavit nasproti vozeči promet
in s pomočjo mimoidočega kolesarja porinit čez polno črto na Petrol. Tam sem napumpal gume natočil pol tanka 100tke, da se zmeša z tistimi 10l ,10let starega benza in gasa domov.
Naslednji dan sem se dopoldan še nekaj trudil okrog mr. Pierburga z carb.cleanerjem in segrevanjem motorja, hkrati ugotovil, da visko brezhibno opravlja svojo nalogo...potem sem imel dovolj in se odpeljal do forumaša po drug karburator. Hvala Licber !
Od tam pa direktno na preventivni tehnični, ko sem ga zaključil je mojster le še vprašal, greš zdaj na pravega
...
30ka je po 9ih letih stanja opravila tehnični pregled bp
edina opomba: zamenjat prvo pomoč