No evo, najprej hvala Markotu za ta forum. Lepa gesta tudi za ostale klasične BMW-je in upam da se nas bo čimveč nabralo. (@Hoonigan s tem ciljam nate!)
Ker se z večino že poznamo z raznih izletov bom še tukaj na hitro predstavil moj avto.
Gre se za BMW 2002 letnik 1975. Tovarno je zapustil 20.Marca 1975 in že 25. je bil dostavljen v Italijo. Nadaljne zgodovine ne vem.
Kar je podatkov za ta avto, je to da je originalna barva črna/schwarz, dodatna oprema pač ni napisana v BMW arhivih.
Leta 2012 je prišel v moje lastništvo z napačnimi papirji in zaribanim motorjem.
Po papirogafski vojni sem končno dosegel originalni vpis letnika in prostornine (1990 ccm).
V planu ob nakupu je bilo avto spraviti v vozno stanje z kakimi bonbončki.
Ko se je avto pripravljalo v vozno stanje se je našlo vprašljivo veliko delov ki so nakazovali na dodatno opremo od Alpine(zlajšane pedalke, tii izpušni kolektor, 4-batne zavorne čeljusti spredaj z zračnohlajenimi diski in največje bobne katere je imel od BMWja originalno samo turbo in dodatna oprema Alpine, dvojni vplinjači, večji ojačevalnik zavor, zavarjene luknje za podaljšek v prednji vezni steni...)
No št. motorja ni Alpinina ampak pač od BMWja, a v tistem času je Alpina ponujala vse komponente, cele motorje ali cele avtomobile (bila še tuner in ne izdelovalec kot od leta 1983 naprej) in jih po pošti na dom ali v BMW prodajalno poslala na željo kupca.
Torej vgardil sem kup stvari katere so bile izropane iz avta(radio, konzola za radio, antena, dodatne luči, zarjavel odbijač...)
Ker je bila želja spraviti glede na dane informacije v Alpino A1 (originalni BMW motor 2.0l z dvojnimi 40mm vplinjači in tii izpušnim kolektorjem s 115PS), se je začelo pri števcu katerega sem zamenjal z originalnim Alpina števcem, prestavno ročko Alpina, Alpina platišči...
Nekaj slik:
tole se skriva pod motornim pokrovom:
Notranjost:
V notranjosti CB postaja, katero priporočam vsem lastnikom e30 in ostalim za komunikacijo na vožnjah med seboj:
Letos je v planu namestit in pobarvat Alpina podaljšek v tej barvni kombinaciji:
Zbirka originalnih obnovljenih Alpina platišč v 13" velikosti (4x5,5j, 2x 6,5j)
Zavoljo obujanja nostalgije sem kupil tudi tablice s tistih časov in magnetno nalepko D za razna srečanja:
2 sliki avtomobila sta bile izbrane tudi za koledar 2002 FAQ (Ameriški forum za ljubitelje 02 serije), torej imam miss Aprila in Septembra
Plani za naprej(15let recimo če bo čas in denar dovoljeval):
-123Ignition
-Zamenjava ležaja an pogonski gredi
-zamenjava semeringov na menjalniku, mogoče sklopka in potisna plošča tudi
-namestitev Alpina podaljška
-rekonstrukcija Alpininega ohišja filtra in zajem hladnega zraka
-izboljšava vodila za plin(tudi preko jeklenice)
-Športno podvozje
-ureditev notranjsoti v originalno stanje
-Predelava motorja na cca 150PS(originalni izgled)
-...