Napisal/-a bushido » 03 Feb 2017, 08:37
Pozdravljen,
Številni se odločajo za varianto m42 1.8 IS ali m44 1.8 IS, sam osebno menim, da je to zelo elegantna predelava iz zaspanih motorje 1.6 fergazer ali 1.6 elektronski vbrizg. Pridobiš že elektronski vbrizg goriva ter 140km(seveda odvisno od stanja motorja) ter bolj športno vožnjo in bolj optimalno porabo goriva.
Kaj vse rabiš za predelavo imaš na e30.si ogromno podatkov, ki ti bodo odgovorili na vsa tvoja vprašanja. Kar se tiče homologacije ti predlagam sledeče;
a) Če misliš avto homologirati kot 318 IS bo zadeva težja ker se omenjni motor z tvojo oznako ni vgrajeval v e30.
b) Če boš avtomobil pustil po papirjih kot 316, menjal le motor+menjalnik, boš obstoječi agregat zamenjal z štirivaljnikom pač bolj zmogljivim. Na tehničnem ne bo problemov, dokler je isto število celindrov te bodo pustili pri miru. Se pa pojavijo problemi pri zamenjavi 4-celinderskih motorjev z 6-celinderskim, pod podgojem, da se dokumentacija ne uredi pred tehničnim pregledom. Takrat mi ni jasno kako posamezniki spravijo avtomobil čez tehničnega ampak očitno se tudi to, da urediti.
LP