Ja, to je vse še vedno v planu za 2.0 motor. Fergije sem za tačas kar tako vrgel na 1.6, ker sem ravno imel 2 para 40 DHLA-H fergijev na zalogi, in sem si rekel da bi bilo za sprobat kaj se naredi če en par montiramo kar na 1.6 motor.
2.0 pa potem tako in tako dobi 45ke, skupaj s hujšo odmično in vsem ostalim kar pride zraven.
Za točno nastavitev pa še pride čas. Trenutno je še v fazi rihtanja ostalih drobnarij, par cevk za vodo je zdaj treba speljati drugače, potuhtati je treba tudi kako bo speljana zajla za gas, kako speljat bencin itd. Ampak zaenkrat kaže dobro.
Aja, če smo že pri tem bom priložnostno vprašal, če ima kdo prirobnico za vodo na glavi za 1.8i M10, oziroma če je še kakšna druga varianta tega motorja imela takšno. Prilagam sliko spodaj. Moja (z 1.6 fergi motorja) ima na desni strani še dodatno narejeno da gre voda iz te prirobnice na fergi, dellortoti pa tega seveda ne rabijo oziroma je v mojem primeru celo v napoto.
Ko bo vseskupaj sestavljeno in normalno delujoče seveda sledi video.