Lepo prosim, da za informacije pokličete Jureta na 040 690 354.
Kar se tiče stanja pa bom kar kopiral, kar sem že nekomu napisal, ki se je za avto zanimal.
Cca 2 leti nazaj sem mu ga prodal. Rja takrat ni še nikjer udarila ven, po besedah prodajalca, je tudi pred obnovo (Bergant z Vrhovcev je delal avto) ni bilo kaj dosti. Edino hauba je bila očitno nekaj slabo kitana, ker je po sredini en del malo napokal. Za certifikat oldija ne vidim problema, motor bi znal kdo gledat le, če bi ga želel tudi homologirat za oldtimerja, v tem primeru bi moral narediti tudi homologacijo motorja.
Sicer pa sem v avto res ogromno vložil takrat. Bil je res karoserijsko obnovljen in notranjost preoblečena (tudi streha), ampak je bilo od motorja, do podvozja, do vseh ležajev, vse več ali manj hin, tako da sem dal vse zamenjat. Sedaj so gor med drugim Bilstein B8, nov hardi, nov ležaj diferenciala, vsi kolesni ležaji, nosilci motorja, menjalnika, motor ima med drugim tudi novo oljno pumpo, volanska letev je sedaj od e36, visko špera je vgrajena (dela super, edino ko se ogreje morda malo popusti)...
Najde pa se še vedno kak detail, kot npr. centralno ne dela, ko so sedeže preoblačili so verjetno grelce kar ven vrgli, ABS ne dela, volan sem dal sam notri M-tech 1 370mm, ampak je za preoblečt, katalizator z izpuhom sta na koncu, čeprav je šel tehnični nazadnje gladko skozi . Sicer se pa že nekaj časa nisem peljal s tem avtom, ga je pa ta kolega zadnji dve leti imel praktično za dailya (samo med zimo je bil v garaži).
Upam, da ti kaj pomaga, veliko mi je na avtu delal tudi eddy, mogoče ti da lahko še kak bolj pameten info, ker ima te e30 ravno v malem prstku.
Aja, kar se tiče strehe, tako kot notranjost, jo je rihtal Krmavnar, streha je ok, ob močnem nalivu pa zna kaj pricurljati pri sprednjem oknu, tesnilo zgoraj bi bilo potrebno zamenjat. Barvan je bil sicer komplet, tudi motorni prostor.
Izhodiščna cena ja 6800 EUR