1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Fleko » 24 Apr 2016, 21:51

Vidim, da se je pri nekaterih kar dogajalo. ^:)^
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 18 Dec 2014, 23:05

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 25 Apr 2016, 22:45

FR Wolf napisal/-a:Dule lepoo da zadeva lavfa :)
Me veseli, da je še en 2.0l m10 med živimi :)
Se pa priporočam za obisk ~o)

Se vidimo slej ko prej ;)
eXtreme napisal/-a:Sneguljčica nima nič proti... :D

Sicer je blo govora o m42, a bo Zlatko z veseljem ustregel tud Sneguljčici :D
Fleko napisal/-a:Vidim, da se je pri nekaterih kar dogajalo. ^:)^

Se kar je ja ;)
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Matej » 26 Apr 2016, 00:25

DulE30 napisal/-a:
eXtreme napisal/-a:Sneguljčica nima nič proti... :D

Sicer je blo govora o m42, a bo Zlatko z veseljem ustregel tud Sneguljčici :D

Mislim, da hoče extreme povedat, da je njegov 320is sneguljčica, vsi 318is pa so palčki, ki jih bo Zlatko morda popapcal. :D
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 12 Maj 2016, 13:38

Zlatko počasi uteka svoje novo srce...
IMAG0516.jpg

Naredili smo 800 km, zdaj ga že lahko vrtim na 4,5k rpm :D tu pa mislim, da tudi schrick, že da nekaj od sebe, predvsem pa zaenkrat navdušuje navor B-)
Vmes je bil že deležen tudi prvega oljnega servisa in pa menjave tesnil na servo pumpi, ki je nekaj začela vzdihovat na mestu...
IMAG0751.jpg

IMAG0754.jpg
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a kmetek » 16 Maj 2016, 22:47

Hmm, sicer ne bom trdil kako je s toliko "starimi" motorji, ampak motor na 95% utečeš v prvih par 10km. Dejansko pol ure na valjih oz. nekih 30-50km na cesti pa je to to, nimaš kej čarat pol, kar si naredu si naredu...
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 17 Maj 2016, 23:48

Hja...teorij je več, (kar je logično saj so si motorji med seboj različni) vsak posameznik se pa po lastni presoji odloči, kako bo naredil ;)
V navodilih za uporabo, se te motorje uteka 2k km in dotlej, naj se ne bi avto vozil, več kot na 3/4 obratov.
Sam sem se odločil za utekanje, ki bo ravno nekje toliko časa trajalo, s tem da za vsakih 400km dvignem obrate za 500rpm.
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Eddy » 21 Maj 2016, 20:47

kmetek napisal/-a:Hmm, sicer ne bom trdil kako je s toliko "starimi" motorji, ampak motor na 95% utečeš v prvih par 10km. Dejansko pol ure na valjih oz. nekih 30-50km na cesti pa je to to, nimaš kej čarat pol, kar si naredu si naredu...


A res? Daj nehajte aplicirat nove tehnike utekavanja, predvidene za drugačen material cilindra in batnih obročkov, na starih materialih. Dule kar nadaljuj s svojo verzijo utekavanja, je pravilnejša od superfast metode in bolj dolgotrajna za samo zdravje motorja in pravilno kompresijo.
Eddy
 
Prispevkov: 56
Pridružen: 12 Jun 2015, 15:54

Re: 1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 22 Maj 2016, 22:24

Eddy napisal/-a:A res? Daj nehajte aplicirat nove tehnike utekavanja, predvidene za drugačen material cilindra in batnih obročkov, na starih materialih. Dule kar nadaljuj s svojo verzijo utekavanja, je pravilnejša od superfast metode in bolj dolgotrajna za samo zdravje motorja in pravilno kompresijo.

Hvala Eddy, sem tud sam enakega mnenja :-bd tako da se vse odvija še naprej kot sem si zamislil, do piknika bi se moral vrtet že na 5k rpm :D
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 01 Jun 2016, 21:17

Počasi se odpravljajo še "manjše" pomankljivosti, Zlatko je dobil nove servo cevi in spodobnejši zadnji lonec :)
IMAG0911.jpg
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Matej » 02 Jun 2016, 01:45

DulE30 napisal/-a:Počasi se odpravljajo še "manjše" pomankljivosti, Zlatko je dobil nove servo cevi in spodobnejši zadnji lonec :)

:-bd Kakšen je zdaj zvok?
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron