Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

Sem spadajo amortizerji, vzmeti, zavore, stabilizatorji, volanski krmilni mehanizmi,..

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a eXtreme » 07 Sep 2015, 08:19

kmetek napisal/-a:Jaz sem dobil info da ima E46 Compact precej kratko, lahko pa ima res tudi manj hoda, ker je krajsa medosna...


Preverjeno ima enako kot vse ostale E46. Manj hoda je predvsem iz E30 na ostale letve (E36, E46).
eXtreme
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 21 Nov 2014, 08:37

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a B_Racing » 28 Sep 2015, 19:28

ICI #53 napisal/-a:
kmetek napisal/-a:Torej, še vedno me zanima, če kdo ve, ali E46 top mounti pašejo na E30? Notranji in zunanji premer sta enaka, ampak ali tudi fizično vse paše? In če ima kdo kakšen odslužen E46 in E30 top mount, se priporočam.


Od e46 pašejo na e36. Od e36 ne pašejo na e30. Se pravi tudi od e46 ne pašejo na e30.

Logično se mi zdi da kdorkoli bi rad to drkal pač kupi camber plate za 100-150€ in je to to. Zakaj bi se jebal?


Z malo predelave (ena nova luknja in ena mal povrtana na stran), pašejo E36 top mounti na E30... Je pa res, da jst jih imam tako obrnjene, da imam manši caster in camber (E36 M3 3.0 in e36 M3 3.2)... Za kako drugače obračati, pa bi bio potrebno videt koliko placa ostane in na kakšno mesto se obrnejo luknje za vijake (če je možno vrtanje lukenj)... To ti pride v poštev, če dobiš kje za pocen soude top mounte, čene je bolje če se nabavi kit in po želji zamikaš...

LP Nejc
B_Racing
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 08 Jan 2015, 20:21

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a schik » 16 Okt 2015, 10:00

Zasledil sem da eni dajo zadaj kar od e36 compacta komplet premo, ki paše šrauf na šrauf? V čem je prednost tega? Pustimo zdej to da potem imaš 5 vijakov zadaj, zanima me konkretno kaj se pridobi napram e30 premi.
schik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 24 Nov 2014, 14:08

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a kmetek » 16 Okt 2015, 16:31

Če se ne motim 16 ali 19mm širine na vsako stran.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a B_Racing » 17 Okt 2015, 13:06

Kolkr vem samo 5 vijakou... Če daš pa od E28 premo na E30 pa pridobiš cirka 40mm širine in zadnje roke imajo manjši kot, kot serisko, ki se iz 15 stopinj popravi na 12stopinj (isto kot zadnje roke od E30 M3-ja), kar omogoča pri nižjem avtu še vedno dober kot koles (ni potrebno dodajat cambr in caster ploščic)... Mislim da paše brez večjih predelau na E30, edino excentrične puše morš izdelat, kjer se pritrdi na karoserijo...

LP Nejc
B_Racing
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 08 Jan 2015, 20:21

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a kmetek » 17 Okt 2015, 17:08

Ne vem, jest sm najdu podatke da ima Compact širšo premo oz. same roke...
E30 M3 pa naj bi tud mel 15° sweep angle-a, 12° je imel v Gr.A in 10° v DTM-u. Edino če tisti podatki niso pravilni... ~x(
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a B_Racing » 17 Okt 2015, 21:01

Sm imel premo od compact-a na E30 in nisem nič dobil na širini... Glede kota res nisem prou prepričan, ker sm gledal te podatke že pred časom... Zasledil sem da E30 ima 15°, E28 ima 12°, ter M3 ravno tako 12° (lahko da sem tudi zamešal z kakimi dirkalnimi različicami), ker ko sem pogruntal za nadgradnjo sem nekako opustil te plug n' play možnosti ;)

Je pa res da ne od compact-a ampak od Z3M-a pa pridobiš tako na geometriji kot na širini koloteka... Ampak so preme drage ko žafran...

LP Nejc
B_Racing
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 08 Jan 2015, 20:21

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a kmetek » 18 Okt 2015, 01:53

Stock vs. DTM...

Slika


Info, da se z E36 Compact premo na E30 toliko pridobi, sem vsaj 2x prebral na bmwslo. Zdej al je res neki na tem ali se fantje mal zmišljujejo pa ne vem in sem zato napisal da nisem 100%...


V temi od coffa06:

Tiste roke razsirijo zadnji trap za 18mm z vsake strane
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a B_Racing » 18 Okt 2015, 12:03

Osebno nisem nikoli meril... Sm se malo poglobil in pregooglal...

Med eno in drugo premo (E30 vs. E36 compact), naj bi blo v širini za cirka 15mm razlike (Po podtkih iz revi Avtoagazin in fizična meritev od uporabnika iz tujega foruma)... Ampak to je govora o skupni širini in ne na stran.

Glede ostalih razlik (koti in ostale reči) pa so iste, edino kar varirajo je ali so 'non' M3 ali so M3 oz. Z3M, ter Z3 6-cil., tu so mal večje razlike pri širinah prem... Še link:
http://bimmersport.co.nz/topic/39685-e30-e36-rear-ends/

Ker že po sliki, ki si jo dodal, pomoje nebi fizično pašale roke iz ene na drugo premo... Saj bi morala bit prema od compacta na pritrditvenih točkah širša. Ampak usi vemo, da se da menjat roke iz ene na drugo premo brez probelma. Razen če ni kje drugje finta... ;)



LP Nejc
B_Racing
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 08 Jan 2015, 20:21

Re: Predelave, nadgradnje in dodelave podvozja

OdgovorNapisal/-a kmetek » 18 Okt 2015, 21:14

Ne ne, tale slika ki sem jo prilimal, kaže razliko med stock in DTM M3 zadnjimi rokami, ker si napisal da naj bi M3 imel 12°, jaz pa sem najdu po vseh podatkih, da ima glih tako 15° in da ima Gr.A 12°, DTM pa 10°. Tovarniški, zdej kaj so privat ekipe gor dale pa vprašanje...

Ja za most in roke od Compacta pa pravim da nisem 100%, ampak sem parkrat zasledil in nekako verjel temu, brez da bi podrobno pregledal kakšen tuj forum.. Najbl zihr meter v roke pa zmerit.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Podvozje