1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 05 Maj 2015, 23:42

Update. Zadnja dva dni sta bila kar delovna, hkrati pa 'peklenska'.

Ko sva z lancerjem spustila zadnji del avta na klocne, se je na levem zadnjem pragu pod mestom za dviganje sesedel rob (posledica preteklega slabega popravila oz. barvanje bitumna/silikona čez takrat verjetno še zanemarljivo načet rob). Z notranje strani je bilo treba zadevo odrezati, no pogled v prag je pokazal da je zdrav in je kritična točka res samo na tistem mestu. Vse skupaj na obeh pragih je bilo pri koncih za poflikat 3 luknje:
Na desnem koncu robček (zopet posledica slabega popravila v preteklosti), in pa površinska rja okrog nosilca zadnjega mostu (na drugi strani podobno, nekoliko manj):
20150503_195420.jpg


Po avtu je še cel kup površinske rje, ki je žal v celoti nisem uspel sanirat :( potrebno bi bilo peskanje, saj s žično krtačo, bormašino ne pridem zraven. Po možnosti tudi odstraniti ta kos in za njim sanirati rjo:
20150503_195530.jpg


Luknja in manjkajoč rob, kjer se je avto posedel:
20150504_170702.jpg


Po senaciji (v temeljni):
20150505_214609.jpg

20150505_214616.jpg

20150505_214642.jpg

Sliko s spodnje strani prilimam jutri, saj sem jo pozabil narediti.

Pri sprednjem vpetju amortizerjev je bilo tudi nekaj malenkosti površinske rje. Vse se je seveda zbrusilo, namazalo z wurthom in mobihelovo temeljno barvo.

Kot zanimivost, ker vem da je to problem dosti e30k...z zgornjim vpetjem fedrov konzul na mojo srečo nima problemov. :D :
20150503_195434.jpg


Z veseljem torej sporočam, da je nepričakovana kleparija končana in bo v kratkem zadnji most gor (potrebno je stvari še z bitumnom namazat,...). Sprednji konec pa čaka še odbojne gume.

Po avtu se prav tako napeljuje kompletno nove zavorne cevi. Moje so sicer bile še ok, tu pa tam malo začetkov gnilobe, ampak če se že obnavlja zavorne čeljusti in ostalo...why not (p.s. v planu je bila tudi obnova glavnega zavornega cilindra, žal ni zneslo..mogoče v bližnji prihodnosti :)) .

Naročene so bile nove spojke, novi čepi za zadnji konec,...:
20150505_152825.jpg

Spredaj so cevi, vključno s tisto, ki gre po požarni, menjane. Njadaljšo, ki poteka proti zadku je potrebno še napeljati. Žal trenutno nimam slik, bom poslikal jutri.

Prispeli so tudi diski s ploščicami:
20150505_200644.jpg


Ker nasrečo delava dva jih je lancer pripravil na vgradnjo, medtem ko sem jaz pacal s temeljno:
2015-05-05 21.11.34.jpg

2015-05-05 21.15.18.jpg


Zadnji most je tudi že skoraj sestavljen, manjkajo še malenkosti (kakšni vijaki,...):
2015-05-05 21.33.09.jpg


To je to zaenkrat :)
Priponke
20150505_200644.jpg
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a Grega94 » 05 Maj 2015, 23:47

Izgleda fenomenalno!! Vse pohvale za trud ^:)^ tale garaža pa iz dneva v dan operira vidim hehe
Uporabniški avatar
Grega94
 
Prispevkov: 140
Pridružen: 26 Dec 2014, 19:56
Kraj: Braslovče

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 06 Maj 2015, 00:58

uh neprijetno presenečenje :| sta pa nahitr rešila :) sobota je dead line mark? :D
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 06 Maj 2015, 08:17

Čaka se sprednje odbojne gume, ki pridejo predvidoma v petek....moja napaka, ker sem spregledal, da niso bile na spisku potrebnega materiala. :ymblushing: Do takrat bo zadnji konec gor, tako da ko pridejo bo hitro skupaj sestavljen. :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 06 Maj 2015, 22:22

Gremo dalje. Zadeve v temeljni čakajo na silikon in bitumenski premaz:

2015-05-06 10.25.24.jpg

20150506_115051.jpg


Bitumenski premaz:
20150506_141756.jpg

20150506_141807.jpg


Porn:
20150506_142313.jpg


Zadnji amortizerji in fedri skupaj z mostom in rokami montirani!:
2015-05-06 18.41.56 HDR.jpg


Višina zaenkrat še ogromna (se bo spustil ko pade spredaj dol s klocnov. :D:
20150506_190104.jpg


Polosovine in diferencial nismo tikali, obnova teh bo verjetno ločen projekt. :)
20150506_190535.jpg
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a Matej » 07 Maj 2015, 00:21

Super in pohvalno, da se rihta v nulo tudi dele, ki na zunaj niso opazni. ;)

Sicer se je pa tudi pri mojem sesedel prag pri menjavi nosilcev na zadnjem mostu in je kar neprijetna ovira. :-s
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 08 Maj 2015, 20:27

Podvozje vgrajeno, avto je doživel tesno vožnjo, ki pa je žal razkrila še nekaj pomankljivosti.

1. nekaj čudno tuli in to ni diferencial...mogoče nov kardan ležaja (bomo pogledali jutri)
2. sprednje kolo na voznikovi strani gleda kak cm bolj ven kakor desno...očitno je zvita ena izmed vzmetnih nog x_x s tako se sicer lahko peljem ni pa to to...nasrečo imam še en par na lagerju samo jo je treba še pripravit.
3. zadaj je za moj občutek nekoliko nizek. Resda je trenutno poln tank goriva + 80kg muzike, bi pa vseeno probal s še malo debelejšo podložno zadevo dvignit.
4. avto je dosti bolj trd trenutno v primerjavi z zlatkotom od duleta. Računam na to da se mora podvozje še malo 'ulaufat' :D @dule, kako je bilo pri tebi na začetku?

No da ne bodo samo slabe stvari, nekaj je tudi dobrih. Bremze delujejo zaenkrat u nulo, ročne zavore so nastavljene. Višina spredaj je TOP, tako kot je bilo pričakovano. B-)

Nekaj slikic s testne danes:
20150508_190834.jpg

20150508_190812.jpg
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 09 Maj 2015, 00:16

Hja pr men je blo na začetku tud malenkost trše ;) stance je pa taprav :-bd sm zadej je pa res ornk počepnu da nisi ti že kakih tlakovcev naložu :))
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a Matej » 09 Maj 2015, 01:12

DulE30 napisal/-a:sm zadej je pa res ornk počepnu da nisi ti že kakih tlakovcev naložu :))

Hehe že brez tlakovcev ima zadaj 80kg krame od radia. To je še 10kg več, kot dam jaz pozimi za kakšen vzpon. :D

Sicer pa meni izgleda dobro, lahko malo podložiš, ni pa nujno.
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)

OdgovorNapisal/-a marc » 09 Maj 2015, 09:41

@Dule, fora je tudi, da ima FL 2cm nižje rob zadnjih blatnikov kot PFL, tako da je že tukaj ta razlika. Pomojem bi na prazen avto imel optično vseeno nekoliko nižji zadek kot ti.

Tuhtam, da bi tole kupil: http://www.ebay.de/itm/BMW-E30-E36-E46- ... 232c7be1ad

...ali pa probal za foro s starimi zadnjimi fedri, kjer bi bila višina pomojem ravno pravšnja. :D

@Matej...je trenutno za preživet, samo če se bo zadeva še kaj posedala in verjetno se bo...bo problem. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov