1986 BMW 320i E30 cosmosblau

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a tomaž cosmosblau » 24 Apr 2015, 17:48

Yoda, a se ti mudi? Lahko počakaš da grem naslednjič v tisti konec na obisk, pa ti ga lahko dostavim. Če se pa mudi, pa ga lahko tudi dobim pod "nujno" :)

lp
tomaž cosmosblau
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 29 Jan 2015, 16:05

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a master yoda » 26 Apr 2015, 20:42

Oj!

...ni panike se ne mudi, ko boš lahko...ker če me triije že par let čakajo v drvarnici, bodo pa še par dni :)

lp

MY
master yoda
 
Prispevkov: 37
Pridružen: 07 Nov 2014, 00:30

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a tomaž cosmosblau » 28 Apr 2015, 15:07

Gut, dobiš ob prvi priliki. ;)

lp
tomaž cosmosblau
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 29 Jan 2015, 16:05

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a tomaž cosmosblau » 17 Maj 2015, 13:17

Pozdravljeni!

Imam sledeči problem, na m20b20 z nekaj dodelavami me malo heca lučka za nivo olja (CC), to pa se zgodi edino po daljši obremenitvi ali še posebej po kakem daljšem klancu. Zanimivo mi je to, da je nivo na približno 3/4, se pravi porabljena ca. četrtina med max in min. Malo mi je čudno, da se tako hitro prižiga (to se dogaja po rednem servisu, nalil sem mobil 10w40), prvič pa se mi je prižgala kak mesec po nakupu, ko sem na AC sprobaval končno hitrost. Takrat je bilo v avtu castrol olje enake specifikacije, nivo pa je kazal kake 3 mm nad min. Skratka, zanimajo me vaše izkušnje v omenjenih m20 motorjih (b20 še posebej) in rešitev težav. Najmanj rad vidim lučko za olje...

lp
tomaž cosmosblau
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 29 Jan 2015, 16:05

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a tomaž cosmosblau » 26 Jan 2016, 17:31

Hello, mene pa spet nekaj zanima. Prvič odkar imam izpit si lastim e30 s šestakom pod havbo (m20b20), pa me zanima, če je normalno, da mi ventilator na hladilniku motorja začne obračat, ko dosežem tam nekje okoli 2000-2500 obratov. To se mi dogaja tudi sedaj pozimi, ne glede na segretost motorja (tudi če je mrzel!!!) pa se mi zdi malo skregano z logiko... Je morda okvara viskolatorja, termostata? Kuhal avto ni nikoli, sem pa dosegel temperaturo kake pol centimetra čez polovico, ko sem se s fino naloženim avtom peljal iz NG proti Postojni... Tudi ogreva se avto normalno, zato menim, da je s termostatom vse okej.

lp
tomaž cosmosblau
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 29 Jan 2015, 16:05

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a KockaE30 » 26 Jan 2016, 22:21

Ne vem če je visko sklopka ista pri M10 in M20, ampak pri meni se ventilator zmeraj vrti, tudi na štandgasu. Sicer pri mrzlem seveda manj kot pri ogretem, se pa še zmeraj suče zraven. Je pa preverjeno dobra (avto se ne pogreje nad normalno temperaturo niti na racelandu). Bi rekel da je to kar normalno.

EDIT: Tudi nobena od visko sklopk ki jih imam na zalogi se hladna ne vrti "kar na puf".. So pa vse te tudi preverjeno dobre, ena je iz avta ki se nikoli ni pregreval, ena pa od Žgura, ki ne prodaja zanič robe . Sicer pa seveda ni nobena od njih nova.

Kolikor jaz vem, če lahko pri hladnem motorju ventilator sučeš kar tako brez upora oziroma ga motor ne vrti, je to znak da sklopka NE deluje pravilno... Tako da, pomoje to kar si ti opisal pomeni le, da tvoja sklopka deluje kot mora (če jo hladen motor vseeno suče). Preveri samo, če ima čez cel obrat enak upor.. Ena mojih prejšnjih sklopk je bila sicer večinoma OK ampak pri hladni se je opazilo da se je za kake 30 stopinj obrata ventilatorja lahko vrtela brez upora.
"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."
Uporabniški avatar
KockaE30
 
Prispevkov: 187
Pridružen: 17 Maj 2015, 19:08

Re: 1986 BMW 320i E30 cosmosblau

OdgovorNapisal/-a propeler2000 » 27 Jan 2016, 08:10

KockaE30 napisal/-a:Kolikor jaz vem, če lahko pri hladnem motorju ventilator sučeš kar tako brez upora oziroma ga motor ne vrti, je to znak da sklopka NE deluje pravilno... Tako da, pomoje to kar si ti opisal pomeni le, da tvoja sklopka deluje kot mora (če jo hladen motor vseeno suče). Preveri samo, če ima čez cel obrat enak upor.. Ena mojih prejšnjih sklopk je bila sicer večinoma OK ampak pri hladni se je opazilo da se je za kake 30 stopinj obrata ventilatorja lahko vrtela brez upora.

Visko lahko tudi čisto zagrabi, kar pomeni, da se non-stop (hladen ali ogret motor) vrti enako kot obrati motorja, kar pa spet ni pravilno.
propeler2000
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 07 Sep 2015, 11:55

Prejšnja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron