Lep pozdrav forumaši!
Končno sem si vzel čas, da vam še jaz predstavim svoje zadovoljstvo
Kje začnem, hmm najbolje na začetku pri (ne)zanimivi zgodovini.
Že od nekdaj sem velik oboževalec starodobnikov, sprva sem si želel e21 ki mi je bila neizmerno všeč, vendar pa za neko normalno ceno (ki ni bila majhna) ni bilo nobene primerne, z vsakem je bilo kaj narobe, ki me je odvrnilo od nakupa...no oče me je jaz sem kot mulc bil trmast in sem hotel na vsak način avto Po naveličanju iskanja e21 pa sem odšel do našega BMW mehanika, če bi mi lahko pomagal pri iskanju e21. Rekel je: NE, to je za en k... avto kupi e30. Sej ne da je nebi hotel vendar sem iskal avto, ki bi bil lahko starodbnik, e30 je bil pa še malo premlad . Ker se je že ponudil da bo on našel e30 zame sem iskanje opustil in pozabil na vse skupaj.
Minilo je slabo leto ko je mehanik prišel obvestit o avtu, ki se prodaja. e30 od prvega lastnika od novega servisiran pri njemu, seveda sem bol takoj zagret. Minila sta dva tedna predno so se uredili papirji in brez, da bi avto prej videl sem ga dobil na dvorišče januarja 2007. Imel sem nasmešek do ušes, avto zelo lepo ohranjen, letnik 1985, 43.000 km. 316 m10b16 75hp. Tako da avto ni bil za starodobnika ampak kar za peljat.
Predno sem v avto kaj vlagal sem moral sprva vložiti nekaj vase, vozniški izpit, težko je bilo slabo leto gledati avto na dvorišču brez izpita
Ker je avto ˝jugo˝ verzija seveda ni imel radija in zvočnikov, kot navdušenec akustike sem si zmontiral v avto svoj prvi sistem, Avtoradio + 4 zvočnike + 2 nizkotonca. Pa še dokup desnega ogledala saj je bil pogled na desno stran avtomobila precej ˝smešen˝.
Avto je kaj hitro dobil tudi lita platišča original 14col.
Minilo je 2 leti in že je bila nova pridobitev: platišča ACT 15col j7.5 et-25 in nove pnevmatike nokian i3 195/55 R15
Seveda sem jih dal tudi spolirati.
Lepe so ja samo pred temi feltnami klečim več kot pred punco (gobica+polirna pasta)
Žal za moje e30-ko (še) nimam garaže, zato jo je vožnja tudi pozimi nekoliko načela (obrobe). Poderanje avtomobila mi ni bil preveč privlačno opravilo saj so me nekateri svarili pred rjo pri teh avtomobilih. In glej ga, bol sem avto razkopaval bol se mi je smejalo, vse skupaj nič za dva cm velika (majhna) luknja na sovoznikovi strani pri nogah, sprednja ter zadna vrata na voznikovi strani spodaj, pragovi še solidni, dno čisto, prtljažni prostor prav tako. Ampak pri obnovi nisem ˝šparal˝ Kupil sem nove obrobe in kar preventivno nove pragove tako da je za nekaj let mir.
Jooooj
Sestavljen in nabrušen za pobeg na morje
Ker mi je ostalo tudi nekaj barve od ličenja sem ˝črna˝ vsako leto bolj siva ogledala rastavil in pobarval na barvo avta.
Zunanjost:
Krom odbijači krom letvice...ravno za moj okus (Vsake oči imajo svojega malarja). Predelava oz ˝pedenanje˝ zunanjosti avta se meni ne dopade, kot so razni podaljški odbijačev, spojlerji,... ker mi je avto všeč tak kot je...ja...skoraj...hm razen tistega grdega štrlečega dela, ki se mu reče izpuh, to je pel kotni brusilnik . Kot sem že navajen boste tudi tukaj verjetno kakšno rekli na temo znižanje avta, sam nimam tega namena saj je podvozje še zmeram dobro, pa tudi pri homologaciji bi imeli marsikaj za povedat okrog predelave starodobnika (tečnobe).
Notranjost:
Črna, črna in črna pa siva, ja vse je črno razen sedeži so temno sivi, je kaj za komplicerat oziroma dodat? Aha pa je na prestavni ročici imam BMW-jev emblem . Imam pa tudi zakleta vrata, v ta vrata sumim da se je naselil hudič, od kar imam avto ne morem imet cele kljukice za zaklepanje vrat zamenjal sem jih že pet na istih vratih , tako da če ima kdo kakšno odveč (veliko njih) se priporočam! Opreme ima bolj malo centralno zaklepanje z daljinskim upravljalnikom, stalno pretikanje kljukic me je spravilo ob živce pogrešam samo še el. pomik stekel in če bo sreča bo v kratkem
Motor:
Hja motor, ali bolje rečeno motorček, stari dobri m10, veliko bi lahko govorili o tem motorčku, tudi jas sem bil skeptičen kako bo motor z 75 konji ˝gnal˝ BMW-ja ki že ime zveni kot da ima 2 tone. Vendar pa bogih 950 kg težak (lahek) voz, štirivalni motorček z 1.6 litrom prostornine, osmimi ventili in klasičnim (zastarelim) vplinjačem solex 1b2 presenetljivo hitro porine do 100 km/h vendar pa ga je treba kar priganjati proti rdečem polju na obratomerju, ki ga seveda originalno sploh nima namesto njega armaturno ploščo krasi velikanska stenska ura ki te ves čas opominja da zamujaš (to napako sem že odpravil). Razmišljal sem že o menjavi motorja.... dve sekundi in pol ampak mi je nekoliko škoda avto razdvajati in tlačit notri nekaj novejšega z miljon senzorji (nimam pa nič proti menjavi motorja). Tako da sem se odločil da pustim kar klasiko ki mi dobro služi že 6 let.
Z avtom sem naredil 30.000km včasih tudi pozimi na kratke relacije (požeruh), in do sedaj nimam veliko slabih izkušen, hmm sploh nimam slabih izkušen z raketo ki je starejša od mene, je super avto za vožnjo na morje, na relacije res ne ˝požre˝ veliko kljub priganjanju čez kočevske ovinke je poraba okoli 7l kar ni ravno astronomska številka.
Ima pa veliko slabo lasnost! (groza)
V takem avtu si za nekatere državne organe kot mulc, sumljiv, jaz največ za tihotaplenje drog na slovensko hrvaški meji, ni bilo vstopa ali iztopa iz hrvaške ko nebi imel policaj za povprašati po prepovedanih substancah, preveliki količini alkohola ali cigaret. Tako da vožnja na Krk ponavadi traja namesto slabih dveh ur po starih cestah, tudi dve uri in pol zaradi temelitega pregleda prtljage, avtomobila in policijskega prepričevanja mene, da priznam da imam nekaj nezakonitega. Hja močoče se pa pred odhodom na morje nebi smel pobriti in bi mogoče zgledal star skoraj toliko kot avto.
Sej smo že skoraj pri koncu no
Evo še nekaj slik:
Tako, smo pri koncu in upam, da nisem preveč dolgovezil.
Na srečanje še nisem uspel pridrveti zato se bom letos brcnil v rit in na kakšnega prišel
Predlogi, pohvale, pritožbe, pripombe zaželene! (ene bolj druge manj )