1991 318i Touring

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 08 Apr 2015, 23:15

Eno feltno sem včeraj za probo na fino zbusil in sam materjal, ki je bil dodan pri varjenju in sam var očitno niso enaki, ker se vidi kje je bilo varjeno in dvomim da se bo dalo tole spolirati brez da bo vidno. Gredo pa do Kuret-a, da mi eno sprednjo rahlo poravna, na zadnji popravi rob in verjetno bom dal na zadnjih še postružit naležno površino za ene 5mm, da bodo feltne lepo pod blatnikom, brez da bi pretiraval z naklonom. Še vedno dam lahko distančnik če bo dovolj prostora.
Sem pa še en projekt si nakopal, predelava platišč iz 5x110 na 4x100, kar mislim da ne bi smelo biti problem. Mogoče bi jih enkrat kasneje dal poširit iz 7" na 8", ampak nekomu ki res obvlada, da bo tudi spoliran rob tako kot se zagre. Vzel sem jih izključno iz 2 razlogov, ker so bile napol zastonj in ker spominjajo na BBS E50, ki so mi res legendarne dirkalne feltne :ympeace:

Slika
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a Ježek » 09 Apr 2015, 00:01

Maš pa jajca, da se boš s tem vozil, Js si nebi upal ^:)^
Tiste oplove feltne so mene tudi matrale ampak jih zaradi razmaka vijakov in et-ja potem nisem vzel. Zgledata pa oba kompleta lepo, čim prej na avto :)
Ježek
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 27 Dec 2014, 21:18
Kraj: Velenje

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 09 Apr 2015, 00:30

Hmm, s temi feltnami so se vozili vsaj trije že (krofl, krt in extreme), pa so še vsi živi zaenkrat. Tudi tresel naj ne bi prvim dvem, zadnjemu pa. Tudi meni so zelo tresle, ampak na centrirki so precej ravne, očitno stare trde gume ali pa je kakšna utež stran padla. Tako da...se sploh nič ne bojim da bi bilo kar koli narobe.
Ja tele gredo zaenkrat samo v predelavo na 4x100, poliran rob in zlata sredina, približek E50

Slika
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 09 Apr 2015, 20:57

Očitno sem že zavil preveč iz mainstream-a kar se tile mojih želja in idej, glede na komentarje oz. neaktivnost teme :-o
Tako da, kamore je šel bik, nej gre še štrik... dvojna steklena streha iz Twinga, dolžine 135cm, torej od sprednjih senčnikov do C stebrička, se pravi pride čez komplet potniški prostor \:D/ Montaža enkrat poleti verjetno.

Slika

V nedeljo naredil 460km s 3 postanki, na koncu dneva prišel iz avta kot nov, tako da mi očitno sama pozicija za volanom zelo paše in je avto glede na nižino vseeno presenetljivo udoben :-bd
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 13 Apr 2015, 13:50

Slika
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a Urko » 13 Apr 2015, 20:38

Panoramska streha... ideja dobra, namesto utesnjene e30 notranjosti dobil boš svetlo in dobro prezračeno dnevno sobo.

Dilema:
Kaj boš naredil z povezavo ki veže oba B stebrička?

Konturi panoramske in strehe touringa se ne bosta tepli? Da to paše v nulo ne verjamem...
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 13 Apr 2015, 23:20

Ma ko se peljem s kakšnim novejšim avtom, mi E30 sploh ne deluje majhen in utesnjen spredaj, zadaj je pa bolj žalost ja. Ampak je pa prtljažnik nič kaj manjši kot pri novi trojki...
Cilj te panorame mi je ravno to, da je čimveč naravne svetlobe noter, saj poleti to ni baš neki, ampak jeseni/spomladi pa je to top. In lahko bi dal (tudi ni še 100% izključena opcija) samo pač steklo/pleksi malo temnjeno, ampak če že imam, naj bo še za odpret. In tole je pač najenostavnješa/najcenejša opcija. Je pa stvar od Webasta in je bila delana za Twingo I, 206 in verjetno še za kakšen avto.
To z nosilci mi je tudi največja bremza celega projekta :( Ampak zadaj pride nekje 10cm za C stebričkom, tako da bi ga samo pomaknil nazaj, v sredini pa je tudi neka plastična ojačitev, ki bi jo zamenjal za nekaj malo bolj konkretnega in isto pride cca. 10cm za B stebričkom. To je vse na mero, da pride streha par cm do senčnikov, če bi našel kje krajše in jih malo premaknil naprej bi bilo super, da bi bila streha bolj naprej in bi tudi motorček lažje skril v izboklino pri ogledalu (kjer pridejo kontrolne lučke). To je pač še malo za premislit, ko bo tapeta dol. Le-to dal bom pa itak delat nekomu, ki je že predelal kakšen strop, ker sam se ne grem učit na takem projektu. V originalu pridejo itak samo 4 kosi tapete, ki se na vsaki strani zataknejo v rob na panorami, na drugi strani pa na tesnilo šipe/stebriček, tako da mi ne koristijo kaj dosti. Se enostavno naredi rob in to je to.
Bom videl, če ne bo OK, lahko še vedno vržem to ven in dam panoramo od kakšnega drugega avta, ali pa enostavno samo steklo/pleksi.

Drugače pa še ena zgodba, od kje navdušenje nad Touringom. 2013 smo šli na Wsee in poleg par dobrih Golf I, Hroščev in še kakšne izjeme, sta mi najbolj padla v oči bel E30 M3 in srebrna US look 325i Touring, katero je tip parkiral direktno pod obokom na vhodu na GTI Treffen. Takrat sem si rekel, da bi bilo res kul enkrat imet tole zadevo...

M3

Slika


Touring

Slika
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 06 Maj 2015, 22:45

Sem končno zbral pogum, odstranil par plastik, dvignil tepih in preveril kakšna je situacija... Ni tako hudo kot sem mislil, vseeno pa bi bilo boljše če ne bi bilo rje na pragih, na podnu je tamal problem :-q

Slika

Slika

V živo ne zgleda tako hudo, za primerjavo je lahko kabel, ki ima v premeru nekje 15mm, pač sem slikal toliko od blizu, da zgleda kot da pol podna manjka ~x(

Tole se bo za vikend lepo zrihtalo, kar je rjavega stran, frišn pleh noter in zavarit. Čez spoje tesnilno maso, 2K temeljno, zunaj bitumen, noter verjetno nič ali mat črno. Ne bom se igral s trojnimi plehi na spojih (zunanji prag, notranji prag, poden), ampak lepo fliko čez in čao.

Mi lahko kdo pove, koliko dela imam spredaj, da lahko dam tepih ven? Prišel sem do te stopnje, zdaj pa mi je v napoto klima pečka x_x

Slika


Jutri grem gledat drugo karoserijo, naj bi bila že zrihtana rja, pa še 2.0i je po papirjih. Če je vse tako kot bi moglo bit, zna bit da tisto privlečem domov, noter lepo M50B25/28, vse bonbončke ki jih imam itak v planu in se oženit z avtom do "smrti". V nasprotnem primeru, bo "what if E34" še vedno prisoten in bo določitev padla pred zimo, ali v garažo na obnovo, ali ga zvozit še čez zimo.

Sem pa upam da delno rešil problem cukanja in nevžiganja. Slab stik na podnožju glavnega releja. No, vsaj odkar sem malo predrmal žice in ščitil kontakte je OK, bomo videli kaj bo čez čas. Pa še skoraj novo razdelilno kapo mi je zrihtal ICI, hvala še enkrat :-bd
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a Grega94 » 06 Maj 2015, 23:00

Zdravo, pa res ne zgleda prehudo rjavo :) je pa res da dokler ne daš komplet tepiha ven ne boš videl celotne situacije [-x 3/4 dela si že tak naredil, najlažje ti bo če odstraniš pedalko za plin, pa tam nekje se mi zdi da je še nek plastičen čep, še prej je fino če snameš ročico menjalnika ter manšeto. Potem pa počasi z obeh strani enakomerno vlečeš nazaj proti zadnjim sedežem, lažje je če sta dva, vendar tudi če si sam gre lepo :ympeace: Pri pečki ne bi smelo bit problemov, ker je ne rabiš snet ampak gre tepih pod njo. Fino rihtaj :-bd
Uporabniški avatar
Grega94
 
Prispevkov: 140
Pridružen: 26 Dec 2014, 19:56
Kraj: Braslovče

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 06 Maj 2015, 23:09

Hmm, sem že snel kanale za pihanje zadaj in odduške pečke, pa še vedno kljub precej močnem vlečenju tepih ne mrdne niti za milimeter. Ker glih pečke ven dajat mi pa ni glih.
Kolikor sem lahko dvignil tepih in pogledal spodaj, je rjavo samo tukaj, na notranji strani je OK.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov