Sem končno zbral pogum, odstranil par plastik, dvignil tepih in preveril kakšna je situacija... Ni tako hudo kot sem mislil, vseeno pa bi bilo boljše če ne bi bilo rje na pragih, na podnu je tamal problem
V živo ne zgleda tako hudo, za primerjavo je lahko kabel, ki ima v premeru nekje 15mm, pač sem slikal toliko od blizu, da zgleda kot da pol podna manjka
Tole se bo za vikend lepo zrihtalo, kar je rjavega stran, frišn pleh noter in zavarit. Čez spoje tesnilno maso, 2K temeljno, zunaj bitumen, noter verjetno nič ali mat črno. Ne bom se igral s trojnimi plehi na spojih (zunanji prag, notranji prag, poden), ampak lepo fliko čez in čao.
Mi lahko kdo pove, koliko dela imam spredaj, da lahko dam tepih ven? Prišel sem do te stopnje, zdaj pa mi je v napoto klima pečka
Jutri grem gledat drugo karoserijo, naj bi bila že zrihtana rja, pa še 2.0i je po papirjih. Če je vse tako kot bi moglo bit, zna bit da tisto privlečem domov, noter lepo M50B25/28, vse bonbončke ki jih imam itak v planu in se oženit z avtom do "smrti". V nasprotnem primeru, bo "what if E34" še vedno prisoten in bo določitev padla pred zimo, ali v garažo na obnovo, ali ga zvozit še čez zimo.
Sem pa upam da delno rešil problem cukanja in nevžiganja. Slab stik na podnožju glavnega releja. No, vsaj odkar sem malo predrmal žice in ščitil kontakte je OK, bomo videli kaj bo čez čas. Pa še skoraj novo razdelilno kapo mi je zrihtal ICI, hvala še enkrat