1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 12 Avg 2017, 09:00

Dva dni nazaj se je menjalo še olje v menjalniku, ki je bilo že kar rjavo. :-s Sita nisem še menjal, bom počakal še par 100km in še enkrat opravil menjavo + menjal sito. Olje bi po drugi menjavi moralo biti v večji meri sveže. Prvi občutki po menjvi so....isti. :D Menjalnik načeloma v višjih prestavah praktično neobčutno menjava medtem, ko pri agresivnejši vožnji pri menjavi iz prve v drugo zacuka. Kaj je normalno in kaj ne za ta tip menjalnika bi moral Urko povedat. :D Na forumih sem bral, da so najpogostejše težave, da menjalnik ne vrže iz določene prestave, ga je nemogoče prestavit v določeno brzino, ali pa meče hitro ven iz npr. druge, tretje,... Sam teh problemov nimam.

V zadnjem mesecu se je doseglo tudi okroglo številko:
Slika
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a Urko » 24 Avg 2017, 22:18

marc napisal/-a:Dva dni nazaj se je menjalo še olje v menjalniku, ki je bilo že kar rjavo. :-s Sita nisem še menjal, bom počakal še par 100km in še enkrat opravil menjavo + menjal sito. Olje bi po drugi menjavi moralo biti v večji meri sveže. Prvi občutki po menjvi so....isti. :D Menjalnik načeloma v višjih prestavah praktično neobčutno menjava medtem, ko pri agresivnejši vožnji pri menjavi iz prve v drugo zacuka. Kaj je normalno in kaj ne za ta tip menjalnika bi moral Urko povedat.


Normalno to sigurno ni. Bi pa moral videt kako ta sunek izgleda. Je to pri res polnem pospeševanju v kick down-u, ko prestavi na robu rdečega polja, ali pa to dela tudi pri nižjih vrtlajih? Ali grdo strese cel avto ali pa samo zaradi obremenitve prestavi malo bolj grobo kot ponavadi? Jebiga, avto je star, menjalnik prav tako, kilometrov ima verjetno 2x ali 3x toliko kot na števcu in če je to edina anomalija, ki jo menjalnik kaže, potem je to po moje o.k. Vozi dalje in se skušaj izogibati teh situacij. Naredi še eno menjavo olja + sito in to je to.

Tudi moj je v zadnjem času (včeraj je šel mimo realnih 324.000 km) razvil eno posebnost. Pri zmanjševanju hitrosti, ko pri cca 40 km/h da iz 4. v 3., to izvede rahlo bolj grobo kot pri ostalih menjavah. Ampak to ne vsakič, ampak kakor se mu zdi... Prvi ukrep bo menjava olja, verjetno se bom odločil za kompletno menjavo s spiranjem sistema, potem pa bomo videli. Tudi če to ne bo pomagalo bom vozil dalje, ker je to edino, kar kao ni čisto ok. Ostalo vse dela, odzivnost je super in dokler bo tako, ga ne bom dajal dol in razdiral.

Si se menjalnika drugače že kaj navadil, ti prestavi točno takrat ko si ti želiš?
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 24 Avg 2017, 22:32

Urko napisal/-a:
marc napisal/-a:Dva dni nazaj se je menjalo še olje v menjalniku, ki je bilo že kar rjavo. :-s Sita nisem še menjal, bom počakal še par 100km in še enkrat opravil menjavo + menjal sito. Olje bi po drugi menjavi moralo biti v večji meri sveže. Prvi občutki po menjvi so....isti. :D Menjalnik načeloma v višjih prestavah praktično neobčutno menjava medtem, ko pri agresivnejši vožnji pri menjavi iz prve v drugo zacuka. Kaj je normalno in kaj ne za ta tip menjalnika bi moral Urko povedat.


Normalno to sigurno ni. Bi pa moral videt kako ta sunek izgleda. Je to pri res polnem pospeševanju v kick down-u, ko prestavi na robu rdečega polja, ali pa to dela tudi pri nižjih vrtlajih? Ali grdo strese cel avto ali pa samo zaradi obremenitve prestavi malo bolj grobo kot ponavadi? Jebiga, avto je star, menjalnik prav tako, kilometrov ima verjetno 2x ali 3x toliko kot na števcu in če je to edina anomalija, ki jo menjalnik kaže, potem je to po moje o.k. Vozi dalje in se skušaj izogibati teh situacij. Naredi še eno menjavo olja + sito in to je to.

Tudi moj je v zadnjem času (včeraj je šel mimo realnih 324.000 km) razvil eno posebnost. Pri zmanjševanju hitrosti, ko pri cca 40 km/h da iz 4. v 3., to izvede rahlo bolj grobo kot pri ostalih menjavah. Ampak to ne vsakič, ampak kakor se mu zdi... Prvi ukrep bo menjava olja, verjetno se bom odločil za kompletno menjavo s spiranjem sistema, potem pa bomo videli. Tudi če to ne bo pomagalo bom vozil dalje, ker je to edino, kar kao ni čisto ok. Ostalo vse dela, odzivnost je super in dokler bo tako, ga ne bom dajal dol in razdiral.

Si se menjalnika drugače že kaj navadil, ti prestavi točno takrat ko si ti želiš?


Kot praviš, bom poskrbel, da bo menjalnik zgledno poservisiran in upal, da čim dlje ostane tako kot je. V realnost kilometrov sem več kot 90%, zaradi kar nekaj ostalih pokazateljev, je pa dejstvo, da je bil zadnjih 10 let več kot neprimerno vzdrževan/vožen. Tudi karter menjalnika je malo udrt (nekam so nasedli verjetno), vprašanje kakšno olje so vlivali, ipd.
Pri počasnem pospeševanju se včasih ne začuti nič, včasih malo, pri polnem gasu pa se začuti sunek kot pri hitrem spustu sklopke na ročnem iz 1. v 2. prestavo nad 5k (sepravi najbolj očitno je na višjih obratih). Vse višje prestave in tudi menjave navzdol so bp.
Sicer nekih bajnih kilometrov letos še nisem naredil (verjetno vse skupaj okrog 300), ampak malo občutka sem že dobil. Sploh 1,2,3 zadeva je res fajn za krajše ovinkaste vzpetine. Nekaj imam še 'fore' v nastavitvi stikala za kickdown pod pedalko.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 08 Sep 2017, 23:39

Za mano je 350km dolgo potepanje do naše obale. Avto je deloval bp, poraba je bila pričakovanih slabih 10 litrov. Nastale so tudi prve morske slikce. Resda na koncu sezone, pa vendar. :)SlikaSlika

Poslano z mojega SM-A310F z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a krt » 09 Sep 2017, 21:55

To pa res ne vem, cesa bi te bilo strah v 350km pri tem avtu:)
krt
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 26 Dec 2014, 17:33

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 30 Sep 2017, 17:46

krt napisal/-a:To pa res ne vem, cesa bi te bilo strah v 350km pri tem avtu:)


Ne dosti, res je. :)

Nova pridobitev v zbirko! Že nekaj časa zbiram originalne radije, no spodaj na slikah je vrh beckerja za e30 v 80ih in sicer electronic ter še njegov redki brat exclusiv, ki je prispel danes. Exclusiv bo romal v francuza:
22119799_10154994686253316_1416065880_o.jpg


Obenem še javna zahvala uporabniku tomos-u, ker je uspel usposobit oba moja nedelujoča electronica! :-bd
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 28 Okt 2017, 12:01

Verjetno še zadnji update letos. Naročeno je bilo še nekaj drobnarij, vgradil sem potovalni računalnik, tempomat in pa originalno hirschmann električno anteno. Oboje deluje s to izjemo, da moram pri bcju napeljat še temperaturni senzor in pa usposobit gong. Avto gre v pomedeljek na zimovanje, tako da radio zaenkrat puščam še zunaj. Želja bi bila še skompletirat prtljažnik (manjkajo amortizerčki in par čepov).
Slika

Druga novost so tudi set originalnih 15'' bbs platišč, ki so že speskana in pripravljena na ličarijo. Preobrazbo dobijo, ko se bo barval cel avto. :) Želel sem si en original komplet 15k ob avtu, še vedno pa puščam odprto možnost nekih 16ic v prihodnosti. :D
Slika
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 22 Dec 2017, 21:25

Nepričakovani update te teme. Avto trenutno pridno zimuje na primorskem, v vmesnem času pa se nabirajo novi bombončki:
- Ugodno sem uspel dobiti novo originalno sprednjo vezno steno z luknjo za klimo (verjetno se jo bo montiralo pred barvanjem. Bi pustil tisto na avtu, a je pri eni meglenki spodaj grdo udrta...posledica divjadi)
Slika
- tapeta pokrova prtljažnika. Slika
- škatla z orodjem, katero je prej manjkalo. :D Slika

To je za 2017 verjetno res vse. Prihajajoče leto bo upam da še bolj pestro. B-)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 15 Jun 2018, 08:24

Da malo obudim tole temo. Sezona se je začela, avto bom zaradi primanjkovanja časa registriral šele v tem mesecu. Lansko leto so bili problem plini, letos je v načrtu to končno poštimat kot se zagre.

To-do lista kar se povečanih emisij tiče:
- smoke test na motorju
- nastavitev LMMja
- čiščenje injektorjev
- menjava lambde (nova bosch naročena)
- menjava/obnova katalizatorja

Zanima me, če se je kdo že srečeval z zadnjo točko? Nekako se trenutno bolj nagibam k obnovi katalizatorja z garancijo, saj nekega pametnega nadomestka ne najdem. Univerzalni katalizatorji so baje rešitev kvečjemu za 1-2 leti. :-? Kakšna ideja?
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 18 Sep 2018, 00:17

Da malo osvežim temo. Letos se nekih večjih zadev na avtu ni delalo, zaradi ostalih prioritetnejših stvari.
Dal sem montirat nov katalizator (magnaflow) in se uštel, saj je sedaj avto pri nizkih obratih zelo glasen. Skupaj z originalnim katalizatorjem je namreč odšel tudi originalni sredinski lonec kar se pozna. Skratka drugo leto je v planu nek lonec dodat, da se zadeva umiri. Menjana je tudi lambda sonda in sedaj iz izpuha ne smrdi več. :)
Pred zimskim spanjem je v planu narest še vse ostalo iz prejšnje objave.

Druga novost je tudi montaža originalnega becker avtoradia (ignorirajte poškodovano armaturko :D ):
0-02-05-4d9562af0bec6467622af8563118445ebc61672273b5237ac7d6ab07ea22728d_61b3ba36.jpg

Zadnji mesec sem prevozil kar nekaj Slovenije, prejšnji teden pa obiskal tudi Hrvaško obalo in z izjemo izpuha sem nad avtom navdušen. Komaj čakam sezono 2019! Nekaj slik iz klasične lokacije:
0-02-05-ff1e190a76925c65846f12bdc16b27892c205d25172c3779722172fab823168e_41884361.jpg

0-02-05-b98290dd03474f22cf0ff0b2f1abd9e883b974320b37b40f0679b0b819a25dc3_c3503811.jpg

Freude am fahren
343434.jpg
343434.jpg (109.63 KiB) Videno 2133 krat
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 960
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov